Dat is murphy's law Ymke. Als ik hele lappen tekst typ dan kopieer ik de handel altijd even voordat ik op invoeren klik.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:33 schreef Ymke het volgende:
Waarom typ ik soms een verhaal en dan plaats ik een smile er achter en dan is mn tekst kwijt?
Hup hup , verbranden dat frituurvet , ga lekker wandelen , tis nu nog lekker buitenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef blue_funk het volgende:
Mogguh.
Net even zitten gluren in CUL... nu heb ik trek in voedsel (lees: ongezond, niet dieet-verantwoord voedsel)Ben daarna maar meteen even met mijn meetlint aan de gang geweest... bij mijn navel 9 cm kwijt in omtrek (in anderhalve week). Mja, ik moet maar niet meer in CUL gaan gluren geloof ik... wil de cm's niet terug.
* blue_funk mompelt iets over gefrituurd voedsel, knalt hoofd tegen muur en gaat zielig op de bank liggen met een boek en een fles mineraalwater
Een fijne zondag allemaal!
Was je kind ziek jojo ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:53 schreef Jojogirl het volgende:
Hier is het ook al lekker warm. Ik heb net onze tomatenplant water gegeven en nu gaan we maar eens verzinnen wat we gaan doen vandaag. Weinig waarschijnlijk want Finn is nu wel weer koortstvrij, maar we doen het toch nog maar een dagje rustig aan. Misschien even naar de kinderboerderij hier in de wijk ofzo.
Ik heb het niet gegeten, maar ik heb nu zoooooo een enorme trek in gefrituurde zooi.... *zucht* Hoef het dus niet te verbranden (gelukkig). En buiten lopen?! Nee, dank je. Het is vies, stinkend warm. Heb een hekel aan de zomer. Ben echt een herfst/ winter mens... Het mag van mij nu wel gaan regenen dus (al ben ik waarschijnlijk de enige hier die er zo over denkt).quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hup hup , verbranden dat frituurvet , ga lekker wandelen , tis nu nog lekker buiten
En 9 cm kwijt is heel mooi hoor![]()
Joh, het is hier zo druk dat je makkelijk over iets heen leest. Maar ja Finn was ziek, had al vanaf woensdagavond koorts en hele opgezette amandelen. Nu gelukkig weer beter want de hele dag binnen zitten met dit weer is niet fijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Was je kind ziek jojo ?
*schaam schaam , ben alleen maar met mezelf bezig geweest *
Fij om te horen dat het nu weer wat beter gaat , kinderen knappen vaak snel opquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:59 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Joh, het is hier zo druk dat je makkelijk over iets heen leest. Maar ja Finn was ziek, had al vanaf woensdagavond koorts en hele opgezette amandelen. Nu gelukkig weer beter want de hele dag binnen zitten met dit weer is niet fijn.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Was je kind ziek jojo ?
*schaam schaam , ben alleen maar met mezelf bezig geweest *
Hier nog zoeenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:57 schreef blue_funk het volgende:
[..]
...Het mag van mij nu wel gaan regenen dus (al ben ik waarschijnlijk de enige hier die er zo over denkt).
vond het wel opvallend toen ik op vakantie was waar het boven de 40 graden was dat ik minder gezweet heb dan gisteren in nederland toen het rond de 25 graden wasquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:38 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind het zo grappig dat er altijd wel iets te klagen is over het weer
Is het regenachtig en koud, klaagt men. Is het dan een keer 30 graden, is het weer veel te warm
Nou ja, ik vind 30 graden zelf ook wel een beetje overdreven voor Nederland. Het perfecte weertype is hier 23-25 graden en zonnig
Morgen weer werken, dus ik ga vandaag gewoon lekker helemaal niks doen
waarom hebben wij dat dan net weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:44 schreef Jojogirl het volgende:
Dat komt doordat het hier altijd heel vochtig warm is en in Zuid-Europa is het veel droger. In Zuid-Europa trek ik het ook wel tot een graad of 35-40 terwijl ik hier 30 graden echt al te warm vind.
Ik ga naar Ouwehand in Rhenen, Rotterdam is niet in de buurt en ik heb gister al de hele dag in de auto gezeten, dus laten we dat vandaag maar niet doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef Jojogirl het volgende:
Als je naar Blijdorp wil (waar woonde je ook alweer) verwacht dan maar wat verkeerschaos.
(Op vakantie) in China was het 35-38 graden en enorm vochtig. Moet zeggen dat ik ook meer hou van droge warmte. Als het zo vochtig is zweet je enorm... voordeel was wel dat ik aan het einde van de vakantie weinig vocht meer vasthield en ik kilo's lichter was. Bezig zijn in die vochtige hitte is heel inspannend en je hebt dan ook voornamelijk trek in drinken en heel weinig trek in eten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:44 schreef Jojogirl het volgende:
Dat komt doordat het hier altijd heel vochtig warm is en in Zuid-Europa is het veel droger. In Zuid-Europa trek ik het ook wel tot een graad of 35-40 terwijl ik hier 30 graden echt al te warm vind.
Je moet je echt niet te zwaar inspannen met dit weer... alles beetje bij beetje... gewoon steeds iets oppakken en tussentijds rusten. Het is niet voor niets dat wij mensen uit warme gebieden "lui" vinden, zij snappen veel beter dan wij hoe je met hitte om moet gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef ymme het volgende:
Nou deze temp. is echt niet fijn hoor. Heb beneden het huis schoongemaakt. Phoe flinke zweet parels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |