veel plezier damesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:34 schreef Liejannuh het volgende:
Zo! Wij gaan stappen.![]()
Isa heeft kleding van mij aan en het past gewoon.![]()
Helaas, er komen geen foto's van.
Operatie is goed gegaan. Hij moet wel een nachtje blijven, maar toen ik daar was was hij vrolijk en hij zag er goed uit. Van het weekend zal ik 'm een beetje extra in de watten leggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:46 schreef Rewimo het volgende:
Levi, heb je nu al wat gehoord?
Wij hadden de hele dag visite, lekker gebbqdMaar jeetje, wat is dat joch van mijn vriendin druk... Net zo oud als Christan (ze schelen 12 dagen) maar zo rustig als Christan is, zo druk is hij
![]()
Lekker joh!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef octopussy het volgende:
Lekkere collega's heb jij freecell![]()
Ben net gebeld door mijn moeder of ik zin heb om een weekje met de boot mee te gaan op vakantie. Ondanks dat Stefan niet meekan door werk heb ik toch maar ja gezegd. Ik heb wel behoefte om er even tussenuit te gaan, zit nu toch maar thuis te niksen.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:20 schreef Ymke het volgende:
Bah rotdag en ik ga me ook niet wegen ook![]()
Dank je , vandaag wordt weer zo'n geen hap door mn keel krijgen dag , nou ja dat compenseert de rest vd week en beetjequote:
in Nederland zijn ze toch ook niet helemaal uitverkocht? Maareh, veel leesplezier, ik ga nu deel 6 nog weer even herlezen, en daarna misschien deel 7 ook nog wel voor de tweede keerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb eindelijk Harry Potter te pakken gekregen, hier in DLD zijn ze niet uitverkochtDusseh... ik ben even lezen
O wacht... we krijgen bezoek straks
Waar was je dan gaan slapen in Den Bosch? Kom je in de buurt en zeg je het niet eens evenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:39 schreef Jojogirl het volgende:
Dansen, dat heb ik ook al ff niet meer gedaan. Ik zou vanavond met m'n team gaan stappen in Den Bosch en dan daar blijven slapen en dan morgen naar Rotterdam, maar omdat Finn nog steeds ziek is blijf ik nu thuis.
In Den Bosch kom ik ze in zo'n beetje iedere winkel tegen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:02 schreef Rewimo het volgende:
In Haarlem waren ze niet meer te krijgen
*zoekt in mail* Hotel Terminus was het, zegt je dat wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:19 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Waar was je dan gaan slapen in Den Bosch? Kom je in de buurt en zeg je het niet eens even
[..]
Zegt me helemaal niets...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
*zoekt in mail* Hotel Terminus was het, zegt je dat wat?
Wij eten ook pizza vanavondquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:12 schreef Patries86 het volgende:
vanavond met schoonouders bij de italiaan eten..niet zo blij mee ivm me dieet,maarja
Ter compensatie, maat XXL bij Mexx is maat 44. Maar welke shirtjes heb je dan besteld? Bij mij zitten een paar XXL shirtjes aan de ruime kant en zit XL goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik had trouwens twee shirtjes besteld bij Mexx (maat XXL!) die heel goedkoop waren, maar ze zijn dus ook gewoon echt véél te klein. Maar ik ga ze bewaren en als ik er dan ooit in pas, ben ik heel blij
En anders verkoop ik ze dan wel hier ofzo, vast wel iemand die ze past
44 is idd nog een beetje klein, maar deze zaten wel érg strak hoor. Meer maatje 42. Maar daar ga ik ooit vast wel inpassenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ter compensatie, maat XXL bij Mexx is maat 44. Maar welke shirtjes heb je dan besteld? Bij mij zitten een paar XXL shirtjes aan de ruime kant en zit XL goed.
Wij gaan hier trouwens nog eten.Maar wel lekker.
Nou, je hebt geen idee wat je allemaal met komkommer kan doen hoor!quote:
Oh ja er was vandaag ook gay pridequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, je hebt geen idee wat je allemaal met komkommer kan doen hoor!
Troost je, wij hebben geen foto'squote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn oude buuv ging altijd naar een bloemencorso (nou ja, naar alle corso's in de regio eigenlijk) en ik kreeg er altijd heel veel foto's van... om de een of andere reden dacht ze dat ik dat leuk zou vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |