abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52082147
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:34 schreef Liejannuh het volgende:
Zo! Wij gaan stappen.
Isa heeft kleding van mij aan en het past gewoon.
Helaas, er komen geen foto's van.
veel plezier dames lekker dansen
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:00:55 #102
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52082340
Veel plezier!

Ik ga zo weer eens even hardlopen.
pi_52083026
't Is dat ik nu zo ver vandaan woon, anders was ik er speciaal heen gereden om Isa en Lianne te bekijken. Veel plezier!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52083286
Liejannuh en Isa, heel veel plezier vanavond
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:46:51 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52083691
Levi, heb je nu al wat gehoord?

Wij hadden de hele dag visite, lekker gebbqd Maar jeetje, wat is dat joch van mijn vriendin druk... Net zo oud als Christan (ze schelen 12 dagen) maar zo rustig als Christan is, zo druk is hij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52084040
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 20:46 schreef Rewimo het volgende:
Levi, heb je nu al wat gehoord?

Wij hadden de hele dag visite, lekker gebbqd Maar jeetje, wat is dat joch van mijn vriendin druk... Net zo oud als Christan (ze schelen 12 dagen) maar zo rustig als Christan is, zo druk is hij
Operatie is goed gegaan. Hij moet wel een nachtje blijven, maar toen ik daar was was hij vrolijk en hij zag er goed uit. Van het weekend zal ik 'm een beetje extra in de watten leggen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:06:07 #107
13151 crew  Rewimo
pi_52084119
Niet te veel hoor Daar wennen ze te snel aan

Fijn dat alles goed is, pak van je hart
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52084286
Op 1 of andere manier heel veel energie vandaag!
Erik en ik ga nu weg, ergens stuk wandelen ofzo!
pi_52084936
Goedendag
Ik was zomaar een uur eerder vrij!

Mocht ook wel trouwens, want mijn collega's zetten me zomaar zonder voorbereiding of wat dan ook in mn uppie op een groep met 9 cliënten

Ze hadden zelf geen zin geloof ik.

late dienst, geen warm eten, dus mn calorieën voor vandaag ga ik niet eens meer noemen
pi_52085992
Lekkere collega's heb jij freecell

Ben net gebeld door mijn moeder of ik zin heb om een weekje met de boot mee te gaan op vakantie. Ondanks dat Stefan niet meekan door werk heb ik toch maar ja gezegd. Ik heb wel behoefte om er even tussenuit te gaan, zit nu toch maar thuis te niksen.

pi_52086929
Jemig wat gaan die dieettopics hard, bijna niet bij te houden

Ik ga straks na mijn werk naar Cancun Heb een gezichtsbehandeling en een wimperbehandeling (??) cadeau gekregen van een collega die zelf niet kon Ben benieuwd wat de wimperbehandeling inhoudt, straks kom ik met onwijze nepwimpers thuis hahaha.
pi_52087330
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef octopussy het volgende:
Lekkere collega's heb jij freecell

Ben net gebeld door mijn moeder of ik zin heb om een weekje met de boot mee te gaan op vakantie. Ondanks dat Stefan niet meekan door werk heb ik toch maar ja gezegd. Ik heb wel behoefte om er even tussenuit te gaan, zit nu toch maar thuis te niksen.

Lekker joh!
Jah, geniale collega's. Gelukkig waren er maar een paar psychotisch
pi_52089554
TVP, t gaat hier wel echt vreselijk snel met die topics!
Ik hoop deze week wat meer af te vallen dan ik normaal doe, de week erna leef ik namelijk praktisch op cola light, tosti's en ongezond avondeten zoals hamburgers.. ivm de introductieweek. Ik ben dan 5 dagen lang zo'n 18 uur per dag druk bezig, dus tijd om te eten heb ik niet echt, laat staan om te koken..
pi_52089993
Ik ben net weer thuis, ik heb rond de 50 kilometer geskate vanavond.. Het is dat mijn voeten zeer doen, ik kon op zich nog wel 50 kilometer denk ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52092672
Goeiemorgen allemaal!
Weeg exact het zelfde als een week geleden, dus updaten hoeft niet.
***Levi was here***
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 09:20:57 #116
79550 Ymke
your ghost
pi_52092835
Bah rotdag en ik ga me ook niet wegen ook
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_52093082
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 09:20 schreef Ymke het volgende:
Bah rotdag en ik ga me ook niet wegen ook
***Levi was here***
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:02:10 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52093099
goedenmorgen

ook ik ben weer wakker... nou, mijn late dienst wat helemaaaaal niet rustig.. Ik heb heel wat afgelopen... druk druk druk... Maja dat mag ook wel na 2 diensten bijna niets gedaan te hebben...;)
hoop wel dat het vandaag een beetje meer te doen is en de patienten een beetje meer aandacht kunnen gaan krijgen.

door de drukte trouwens wel geweldig gezond gegeten drie bruine boterhammen met 30+kaas en een glas karnemelk... aan de breaker ben ik niet meer toegekomen...
(en tja als ik late dienst heb eet ik dus geen warm eten....) dus mijn cal-totaal zal wel te laag zijn geweest gisteren....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:09:28 #119
79550 Ymke
your ghost
pi_52093142
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 09:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dank je , vandaag wordt weer zo'n geen hap door mn keel krijgen dag , nou ja dat compenseert de rest vd week en beetje
pi_52093567
Sterkte vandaag Ymke!

Isa en ik hebben gister heerlijk gedanst. Ok, een beetje wild en we werden een beetje raar aangekeken, maar we hebben ons rotgelachen!
Owja, de muziek was ook niet zo briljant.
pi_52093816
Klinkt goed, uitgaan en dansen mis ik echt wel.
Ter compensatie morgen maar naar de boekenmarkt in Deventer.

Sterkte Ymke.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52094129
Ymke: dikke knuf voor vandaag

Dansen is altijd leuk maar vandaag naar Beekse Bergen gaan is ook leuk
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:38:50 #123
79550 Ymke
your ghost
pi_52094287
Dank dames , jullie zijn lief
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:39:52 #124
4177 Jojogirl
pi_52094309
Sterkte Ymke

Dansen, dat heb ik ook al ff niet meer gedaan. Ik zou vanavond met m'n team gaan stappen in Den Bosch en dan daar blijven slapen en dan morgen naar Rotterdam, maar omdat Finn nog steeds ziek is blijf ik nu thuis.

Vanochtend wel wezen sporten (allebei m'n mannen lagen nog voor pampus in bed) en ze hadden alweer een andere weegschaal. Ben ik ff blij dat ik nu thuis een nieuwe weegschaal heb. Voortaan houd ik die dus maar aan en meet ik op de sportschool alleen nog m'n vetpercentage. 84.4 dus nu voor mij, eindelijk weer onder de 85.
pi_52094747
Goedemorgen!
Ben echt niet vooruit te branden... me wekker ging steeds verder en verder,kon er echt niet uitkomen!
Inmiddels eruit,gedoucht en aangekleed.. ben wel al iets actiever,maar nog niet jut van het!

Gisteren om 21 uur lekker naar scheveningen gereden en daar gelopen en als beloning om 23 uur vuurwerk Nog even terrasje gepakt (erik trakteerde me, omdat ik nu bijna week erop heb zitten) en toen weer naar huis!

Vandaag geen idee wat te doen, vanavond de hondjes weer naar moeders brengen (logeerpartij zit er dan weer op)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:53:18 #126
13151 crew  Rewimo
pi_52095681
Ik heb eindelijk Harry Potter te pakken gekregen, hier in DLD zijn ze niet uitverkocht Dusseh... ik ben even lezen O wacht... we krijgen bezoek straks
pi_52095776
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb eindelijk Harry Potter te pakken gekregen, hier in DLD zijn ze niet uitverkocht Dusseh... ik ben even lezen O wacht... we krijgen bezoek straks
in Nederland zijn ze toch ook niet helemaal uitverkocht? Maareh, veel leesplezier, ik ga nu deel 6 nog weer even herlezen, en daarna misschien deel 7 ook nog wel voor de tweede keer
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:02:54 #128
13151 crew  Rewimo
pi_52095843
In Haarlem waren ze niet meer te krijgen
pi_52096135
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:39 schreef Jojogirl het volgende:

Dansen, dat heb ik ook al ff niet meer gedaan. Ik zou vanavond met m'n team gaan stappen in Den Bosch en dan daar blijven slapen en dan morgen naar Rotterdam, maar omdat Finn nog steeds ziek is blijf ik nu thuis.
Waar was je dan gaan slapen in Den Bosch? Kom je in de buurt en zeg je het niet eens even
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:02 schreef Rewimo het volgende:
In Haarlem waren ze niet meer te krijgen
In Den Bosch kom ik ze in zo'n beetje iedere winkel tegen!

En Levi: Fijn dat het goed gaat met V.!

Goedemiddag trouwens!
Gisteren gezellig bij een paar mensen van de groepsreis 2006 op visite geweest, was erg gezellig!

Ik voel me goed en fit

Ik had trouwens twee shirtjes besteld bij Mexx (maat XXL!) die heel goedkoop waren, maar ze zijn dus ook gewoon echt véél te klein. Maar ik ga ze bewaren en als ik er dan ooit in pas, ben ik heel blij

En anders verkoop ik ze dan wel hier ofzo, vast wel iemand die ze past
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:40:16 #131
4177 Jojogirl
pi_52096511
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:19 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Waar was je dan gaan slapen in Den Bosch? Kom je in de buurt en zeg je het niet eens even
[..]
*zoekt in mail* Hotel Terminus was het, zegt je dat wat?

Hier is Harry Potter ook overal volop verkrijgbaar. Af en toe hoor ik van iemand dat ze hem ergens niet meer hadden, maar dat is dan altijd tijdelijk en dan zijn ze er binnen een paar dagen wel weer.
pi_52096623
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:40 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

*zoekt in mail* Hotel Terminus was het, zegt je dat wat?
Zegt me helemaal niets...

Even opgezocht.. ah, vlakbij het station.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:08:31 #133
47102 Elvi
miemkwien
pi_52097919
Nou ja! Ik word gek... Mn buik was wéér helemaal opgezet na het sporten... en nog erger dan gister! Ik kon nu serieus bijna de knoop niet dichtkrijgen Vanmiddag wilde ik een spijkerbroek aandoen en die kreeg ik nie eens over mn buik/reet heen. Wat is dit nou De weegschaal geeft ook geen extra kilo's aan (niet erbij en niet eraf).

Morgen mn soepdieet! Mn ouders eten ook mee maar t zijn écht tering veel uien Ik kijk nu al uit naar dag 4 dat ik mn bananen mag Ik heb net voor 2 dagen eten gehaald (groente en fruit), en de ingrediënten voor de soep en ik was bij de goedkope groenteboer hier 25 euro kwijt
Naja ik bedenk me gewoon hoeveel het me gaat besparen om niet meer in de speciaalzaken te winkelen maar gewoon bij de discount
pi_52100136
Gaat lekker snel hier

Gisterochtend veel schoongemaakt, en dus ook veel bewogen, daarna meteen door naar mijn zus, daar de auto ophalen en weer terug. Het idee was om tegen 10 uur thuis te zijn en wat te eten, maar doordat een weg was opgebroken kon ik een roteind omrijden (ik ken daar de weg niet, dus ben vast vaak verkeerd gereden ) Uiteindelijk tegen 11 uur maar langs de mac gereden (fish-menu, kreeg net het broodje en een paar frietjes op, toen zat ik al vol ) Ik was tegen 12 uur eindelijk thuis
Vandaag lekker naar de Ikea geweest, had een extra plank voor een kast nodig, en ik ben gek op de belegen kaas uit het winkeltje

Morgen maar ff spieken op de weegschaal hoe het gaat, hopelijk ben ik nog onder de 90kg
pi_52101066
De gezichtsbehandeling was leuk gisteren! En de nepwimpers hebben het welgeteld 2 uur volgehouden voordat ze er half afvielen...
Daarna nog even lekker geshopt want ze hadden er een Esprit-winkel... En in Playa del Carmen kan je niet echt leuk shoppen, dus met een Mango, C&A, Esprit of Zara ben ik erg gelukkig. Ik paste weer in (broek)maat 42, dus dat was dubbel feest!

Vanochtend wees de weegschaal 300 gram minder aan. Whohoo! Fijn gevoel is dat! Nog 1 kilo en mijn BMI zit onder de 30
pi_52101097
vanavond met schoonouders bij de italiaan eten..niet zo blij mee ivm me dieet,maarja
pi_52101188
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:12 schreef Patries86 het volgende:
vanavond met schoonouders bij de italiaan eten..niet zo blij mee ivm me dieet,maarja
Wij eten ook pizza vanavond Diepvries, dat wel, maar toch.
Zijn aan het opruimen geweest en nu moe en geen zin om te koken.
pi_52104707
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik had trouwens twee shirtjes besteld bij Mexx (maat XXL!) die heel goedkoop waren, maar ze zijn dus ook gewoon echt véél te klein. Maar ik ga ze bewaren en als ik er dan ooit in pas, ben ik heel blij

En anders verkoop ik ze dan wel hier ofzo, vast wel iemand die ze past
Ter compensatie, maat XXL bij Mexx is maat 44. Maar welke shirtjes heb je dan besteld? Bij mij zitten een paar XXL shirtjes aan de ruime kant en zit XL goed.

Wij gaan hier trouwens nog eten. Maar wel lekker.
pi_52104798
Ik heb net de boontjes schoongemaakt We zijn naar het varend bloemencorso geweest Hilarisch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52104810
Lekkere thee trouwens Liejannuh! Ik drink nu wel héél wat meer dan thuis
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52105090
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ter compensatie, maat XXL bij Mexx is maat 44. Maar welke shirtjes heb je dan besteld? Bij mij zitten een paar XXL shirtjes aan de ruime kant en zit XL goed.

Wij gaan hier trouwens nog eten. Maar wel lekker.
44 is idd nog een beetje klein, maar deze zaten wel érg strak hoor. Meer maatje 42. Maar daar ga ik ooit vast wel inpassen
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:09:37 #143
43556 miss_dynastie
pi_52105954
Bloemencorso

Ik voelde me vandaag ineens heel flauw worden. Toen de mister vroeg wanneer ik voor het laatst iets gedronken had, moest ik toegeven dat dat een uur of 6 daarvoor was geweest Gauw een flesje gehaald en toen ging het gelijk een stuk beter, maar ik moet daar toch buiten de deur een stuk beter op gaan letten.
pi_52106087
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Bloemencorso
Nou, je hebt geen idee wat je allemaal met komkommer kan doen hoor!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:37:24 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52106621
goedenavond allemaal...

wederom bericht vanaf het werk best bezig geweest, maar beter te doen als gisteren...

Isa en Lianne: bloemencorso? best lachen lijkt me eigenlijk... ben dr nog nooit geweest

Levi: hoe is het met vriendlief?

hier gaat alles netjes, gewicht is dalende en krijg ook minder trek.. het is nu makkelijker vol te houden dan 2 weken geleden....

ik zal maandag eens ff officieel wegen

nou allemaal een goede nachtrust toegewenst en tot morgen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52106809
Rustige dienst gewenst, BJ! (wij waren ook nog nooit naar een bloemencorso geweest en het was wel weer genoeg tot bejaardenleeftijd )
pi_52106818
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, je hebt geen idee wat je allemaal met komkommer kan doen hoor!
Oh ja er was vandaag ook gay pride
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:46:48 #148
43556 miss_dynastie
pi_52106852
Mijn oude buuv ging altijd naar een bloemencorso (nou ja, naar alle corso's in de regio eigenlijk) en ik kreeg er altijd heel veel foto's van... om de een of andere reden dacht ze dat ik dat leuk zou vinden
pi_52106885
ik heb de hik
pi_52106950
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn oude buuv ging altijd naar een bloemencorso (nou ja, naar alle corso's in de regio eigenlijk) en ik kreeg er altijd heel veel foto's van... om de een of andere reden dacht ze dat ik dat leuk zou vinden
Troost je, wij hebben geen foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')