Met die bewering zit je 100% fout!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een zijwaartse markt is een aftakking van de normale markt in een zijstraatje. Marktlui die daar staan betalen meestal minder, maar de omzet is dan ook lager. 100 procent zeker weten!
ja er zitten een paar kinken in de kabel in het verhaal van Dennisquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
Achterbakse leugenaar
Dennix zei net in de sporthal dat hij toestemming had om garnalen naar Lieke te gooien want daar had hij over gebeld.
Hij zegt Lieke kwam met de garnalen en zette deze neer en gooide gelijk stiekem een bloed hete garnaal onder de dekens, daar werd Dennis dus pissig van en gooide gelijk terug.
Dit is dus dikke bullshit want als hij gelijk gegooid had hoe had hij dan eerst kunnen bellen, en dan nog wat anders, Lieke zette het bordje neer en gooide dus niet en daarna zagen we nog dat Lieke de zender van Dennix pakte om de batterijen te verwisselen en gaf deze dus ook weer terug, en voor dat het filmpje afgelopen was waren we dus al weer 3 minuten verder en was er nog steeds niet gegooid,,, dus hoezo een gloeiend hete garnaal in zijn nek. Allemaal kutsmoesjes om zijn eigen akties goed te praten. En als hij dit dus als enige zo mag doen zonder straf wil dat zeggen dat er weer een onschendbare miljonair is.. Dit is dus ook echt de manier om uit de media te blijven. Ik kan mij niet voorstellen dat ze zo dom zullen zijn dit ongestraft te laten.
Maar even zo goed heb ik nog nooit zo'n vies ,min , misselijk en achterbaks ventje meegemaakt.
Van kleine Frankie!! Iemand een filmpje van vanochtend, ben nu wel benieuwd naar dat garnalen verhaal.!
Ik wel, zijn naam begint met een H en de laatste letter is een B. Wat er tussen zit, daar zeg ik geen U tegen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
Maar even zo goed heb ik nog nooit zo'n vies ,min , misselijk en achterbaks ventje meegemaakt.
Brian heeft nog een kans bij zijn rap-leraar toch? Zal ie 'm verprutsen of zal ik ophouden met retorische vragen te stellenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:29 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Rappende brian en Dennis hangt er weer nutteloos bij.
Volgens mij ben je dat zelf, in je avatar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat gisteren al gebeld is door Dennis. Immers toen gooide hij ook wat voedsel in de richting van Huub.
Jij bent scherp! Ik dacht, als jij jezelf weg streept, dan kan ik ook wel in beeldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dat zelf, in je avatar?
Daar had hij achteraf over gepraat (niet gebeld, dacht ik, maar dat weet ik niet zeker), en de uitkomst was dat het mocht. Toen zei hij dat hij elke dag met het eten van Lieke zou gooien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat gisteren al gebeld is door Dennis. Immers toen gooide hij ook wat voedsel in de richting van Huub.
Je haalt iets uit een quote van mij van Kleine Frankie dan is het net of het uit mijn mond komt!!!! Zet er ff bron bij!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, zijn naam begint met een H en de laatste letter is een B. Wat er tussen zit, daar zeg ik geen U tegen.
beleggen is em dus niet geworden voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent scherp! Ik dacht, als jij jezelf weg streept, dan kan ik ook wel in beeld
Maar nu was het tegen Lieke aan, dat is weer een verschil.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar had hij achteraf over gepraat (niet gebeld, dacht ik, maar dat weet ik niet zeker), en de uitkomst was dat het mocht. Toen zei hij dat hij elke dag met het eten van Lieke zou gooien.
haha, nog even en nadia kruipt bij Brian in bedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft 'opeens' Brian op de mond gekust, vertelt Brian aan Amanda. Hij heeft zoiets van 'hee fucking shit'. Daarna begint hij over het zoenen op de mond met Mitch. Amanda heeft liever dat hij het niet met Nadia doet, en zij zal het niet meer met Mitch doen.
Wat mij betreft mag dat een boete opleveren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar nu was het tegen Lieke aan, dat is weer een verschil.
Dennix is gewoon één grote leugenaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja er zitten een paar kinken in de kabel in het verhaal van Dennis
Ze is er onbeschaamd genoeg voor, ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha, nog even en nadia kruipt bij Brian in bed
Jammer dat je lacht om het feit dat iemand geld verloren heeft. Dat zegt iets over je. Maar je zit er naast, helemaal naast. Ik had namelijk niet verteld hoeveel de aandelen gestegen waren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
beleggen is em dus niet geworden voor jemijn avatar is een kruis door niks.
Hub?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, zijn naam begint met een H en de laatste letter is een B. Wat er tussen zit, daar zeg ik geen U tegen.
en met de meerderheid van de streamersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:44 schreef F04 het volgende:
Dennix zit gewoon in de knoop met zichzelf.
ik lach niet, maar vind het juist triest voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jammer dat je lacht om het feit dat iemand geld verloren heeft. Dat zegt iets over je. Maar je zit er naast, helemaal naast. Ik had namelijk niet verteld hoeveel de aandelen gestegen waren.
odquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef blomst het volgende:
Dennix zweert weer, kan hij geen antibiotica krijgen?
Het pad van de humor is glibberig, voert langs onmetelijk diepe ravijnen en is voorzien van talloze valkuilen! Toch moedig dat je een eerste stap durft te zetten!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dat is te hopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:44 schreef blomst het volgende:
Zal Amanda Nadia ook aanspreken op de kus ?
Geen spelfout?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:49 schreef demins het volgende:
[..]
Het pad van de humor is glibberig, voert langs onmetelijk diepe ravijnen en is voorzien van talloze valkuilen! Toch moedig dat je een eerste stap durft te zetten!![]()
Als je dat moet vragen, heb ik je nog onvoldoende gecorrigeerd! Sorry, ik ga er weer op letten...quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:53 schreef demins het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, heb ik je nog onvoldoende gecorrigeerd! Sorry, ik ga er weer op letten...![]()
Hoe reageerde Nadia ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
There we go. Amanda confronteert Nadia ermee dat brian tegen haar heeft gezegd dat Nadia Brian op zijn mond heeft gezoend.
Moet er toch een alarmbel gaan rinkelen want Amanda hád al aangegeven dat die twee elkaar beter niet op de mond konden zoenen
lacherig en ze ging uitleggen hoe het was gegaan, oja, ze zei ook nog: zei hij dat ik mijn tong in zijn mond duwde???? Maar ze beloofde Amanda dat ze het niet weer zou doen.quote:
een vriendin als Nadia is voor mij gelukkig onvoorstelbaar, als vage kennis zou ik he al een ramp vindenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
Met vriendinnen als Nadia zijn vijanden volgens mij overbodig.
Ach dat kan ie toch niet. Hij weet niet eens wat het is, negeren, en als ie het leest dan noemt ie het vast racistisch!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft Dennis advies gegeven dat hij de acties moet negeren zodat het plannetje van Hupert en Lieke mislukt.
![]()
het gaat weer over een zoen die niemand gezien heeftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef F04 het volgende:
Er zijn weer relatieproblemen tussen Amanda en Brian.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
Met vriendinnen als Nadia zijn vijanden volgens mij overbodig.
en nu is brian de gebeten hond want hij heeft het eerlijk gezegd tegen amandaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef F04 het volgende:
Er zijn weer relatieproblemen tussen Amanda en Brian.
Waar moet ie dan eens gaan zoenen, als het op de mond niet meer mag.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
Brian heeft de focking boodschap begrepen. Geen zoenen op monden meer omdat Amanda het vervelend vindt als dat elke keer gemeld moet worden.
Hij moet haar eens goed tussen haar benen beffen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar moet ie dan eens gaan zoenen, als het op de mond niet meer mag.
op een wang misschien?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon op de wang?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze gooide geen garnaal onder zijn dekbed dat was absoluut niet te zien!!!!. In het 2e filmpje zie je dat ze uiensnippers rond zijn kussen strooit, ze loopt weg, de garnalen zijn inmiddels al 15 min. van het gas af dus afgekoeld. Hij lacht om het feit dat ze uiensnippers rond zijn kussen strooit en pakt het schaaltje en gooit garnalen en bestek achter Lieke aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Filmpje gezien, een beetje kinderachtige actie van Lieke. Hoop werk doen voor niets. En ze gooide wel een garnaal onder zijn dekbed, dat kun je duidelijk zien.
Een 'gloeiendhete' als je Dennis moest gelovenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Filmpje gezien, een beetje kinderachtige actie van Lieke. Hoop werk doen voor niets. En ze gooide wel een garnaal onder zijn dekbed, dat kun je duidelijk zien.
Hij gooide ook met bestek? Moordwapens!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Hij lacht om het feit dat ze uiensnippers rond zijn kussen strooit en pakt het schaaltje en gooit garnalen en bestek achter Lieke aan.
dat hij het eerlijk tegen haar (= Amanda) heeft gezegd. Hij had natuurlijk tegen Nadia moeten zeggen dat ze hem beter op zijn wang kon zoenen in het vervolgquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
Amanda tegen Nadia: Was ik te hard? Nee, vindt Nadia.
Lekkere meiden... wat heeft Brian nu fout gedaan?
Een hele scherpe lepel!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij gooide ook met bestek? Moordwapens!
hij had niet alleen eerlijk moeten zijn, ook assertiefquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
Wat is dat toch raar: je vriend is eerlijk maar dat vind je niet leuk, dus ga je bonden met de 'vriendin' die jouw vriend zoende.
Oh. Hmmm. Dat is logica die ik niet helemaal kan volgenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hij het eerlijk tegen haar (= Amanda) heeft gezegd. Hij had natuurlijk tegen Nadia moeten zeggen dat ze hem beter op zijn wang kon zoenen in het vervolg
Volgens mij heet die met dat donkere haar Nadiaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:11 schreef Clank het volgende:
Amanda moet Lieke aanpakken en niet Brian in dit geval.
Daar kun je zo een oog mee ... tja ... uitlepelenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Eeen 'gloeiendhete' als je Dennis moest geloven![]()
ik welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Hmmm. Dat is logica die ik niet helemaal kan volgen![]()
De garnalen waren al ruim 15 minuten van het gas af!!! Zooooooooo gloeiend heet! Maar ze gooide geen garnaal, ze strooide met uiensnippersquote:
gisteravond en vanmorgen ffquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
You, check this: Kadir in da house. Brians laatste les, en volgens mij heeft hij vrijwel niet geoefend.
Meen je dat nou? Oooohhh, had hij direkt na de zoen van Nadia tegen Nadia moeten zeggen dat hij geen zoenen op de mond wilde. Nou ja, waarschijnlijk zocht hij er niets achter (fout gedacht) en zei hij daarom niets. Ofzo.quote:
En na deze les gaat hij zijn allereerste (en laatste) rap debacle opnemen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
You, check this: Kadir in da house. Brians laatste les, en volgens mij heeft hij vrijwel niet geoefend.
Hele scherpe uiensnippers!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:14 schreef petraa het volgende:
[..]
De garnalen waren al ruim 15 minuten van het gas af!!! Zooooooooo gloeiend heet! Maar ze gooide geen garnaal, ze strooide met uiensnippers
Ze tilt het dekbed even op en loopt snel weg. Gelijk daarna likt ze haar vingers af. Drie keer raden waarom ze dat nu toch doet...Je hoeft geen detective te zijn om dat te kunnen achterhalenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze gooide geen garnaal onder zijn dekbed dat was absoluut niet te zien!!!!. In
En daarstraks even. Maar volgens mij nooit minimaal een uur per dag. Hij kent zijn eigen tekst nog steeds niet uit zijn hoofd.quote:
Dat past wel bij amanda.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
Wat is dat toch raar: je vriend is eerlijk maar dat vind je niet leuk, dus ga je bonden met de 'vriendin' die jouw vriend zoende.
Ik heb nergens uit officiele bron vernomen dat het wordt opgenomen, maar wie weet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En na deze les gaat hij zijn allereerste (en laatste) rap debacle opnemen?
Ja en 10 minuten later gooit dennis de garnaal pas, terwijl Lieke al in die tussentijd 3 x is teruggeweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze tilt het dekbed even op en loopt snel weg. Gelijk daarna likt ze haar vingers af. Drie keer raden waarom ze dat nu toch doet...Je hoeft geen detective te zijn om dat te kunnen achterhalen
Daar hebben ze het vorige week over gehad, dit was de laatste ontmoeting voor er 'echte' stappen ondernomen zouden worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nergens uit officiele bron vernomen dat het wordt opgenomen, maar wie weet.
Jawel , hij kent het ook gewoon uit zijn hoofd en gisteren heeft hij de rap al voor Kadir gedaan via telefoon.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Als man zou ik zulke vriendschappen liever niet zien van mijn vrouw. Maar ja, ook als man zou ik niet voor Amanda kiezen.quote:
Maar ik vond die verwijzingen naar een einddoel dus vaag, of ik heb iets gemist. Kan het ook zijn dat hij optreedt, desnoods alleen in de villa zelf.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hebben ze het vorige week over gehad, dit was de laatste ontmoeting voor er 'echte' stappen ondernomen zouden worden.
Misschien beviel het Lieke wel wat ze onder dat dekbed zag.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze tilt het dekbed even op en loopt snel weg. Gelijk daarna likt ze haar vingers af. Drie keer raden waarom ze dat nu toch doet...Je hoeft geen detective te zijn om dat te kunnen achterhalen
Een algeheel rapverbod voor Brian!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hebben ze het vorige week over gehad, dit was de laatste ontmoeting voor er 'echte' stappen ondernomen zouden worden.
Vanmiddag was hij weer woorden kwijt, het is dus kantje boordquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Jawel , hij kent het ook gewoon uit zijn hoofd en gisteren heeft hij de rap al voor Kadir gedaan via telefoon.
Als ik Brian nu zo hoor, kent hij z'n eigen rap nog steeds nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Jawel , hij kent het ook gewoon uit zijn hoofd en gisteren heeft hij de rap al voor Kadir gedaan via telefoon.
Ach in de kooi is het behelpen hé.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Als man zou ik zulke vriendschappen liever niet zien van mijn vrouw. Maar ja, ook als man zou ik niet voor Amanda kiezen.
Nog een garnaaltjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:22 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Misschien beviel het Lieke wel wat ze onder dat dekbed zag.![]()
Ik weet wat je doet , een zinnig woord zeggen hier op dit forum, maar dat is zinloos aangezien het allemaal Huub en dus ook Lieke fans zijn. ik heb wel enorm veel respect voor jou dat wilde ik ff kwijt na dit allemaal te hebben gelezen zeggen, ik heb ook zo'n periode hier op FOK gehad , maar ik laat het vooor wat het is, mijn advies als je kijkt doe het dan met je eigen kijk er op en laat dit forum links liggen, en af en toe bijlezen en hopen dat ze het licht weer zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een wormpje.quote:
Brother, swa, para brother,...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
Kadir: Gooi ook wat 'homey' erin af en toe.
Maar Brian wil niet te vaak 'homey' zeggen. 'Brother' is meer zijn stijl.
Wanhopigequote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
Welke man wordt nu in godsnaam opgewonden van het lijf van Nadia
Begin je nu al zo op Dennix te lijken dat jij zijn manier van liegen ook al automatisch overneemt?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Thnx, maar ik schrijf ook veel onzin hoor. Vraag het maar aan de anderen hierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:25 schreef maril het volgende:
[..]
Ik weet wat je doet , een zinnig woord zeggen hier op dit forum, maar dat is zinloos aangezien het allemaal Huub en dus ook Lieke fans zijn. ik heb wel enorm veel respect voor jou dat wilde ik ff kwijt na dit allemaal te hebben gelezen zeggen, ik heb ook zo'n periode hier op FOK gehad , maar ik laat het vooor wat het is, mijn advies als je kijkt doe het dan met je eigen kijk er op en laat dit forum links liggen, en af en toe bijlezen en hopen dat ze het licht weer zien.
Para zooiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:28 schreef Dark het volgende:
Dit is de gouden kooi, de focking para zooi
Dit is de gouden kooi, de paranoia zooi
Volg je eigen advies opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:25 schreef maril het volgende:
[..]
Ik weet wat je doet , een zinnig woord zeggen hier op dit forum, maar dat is zinloos aangezien het allemaal Huub en dus ook Lieke fans zijn. ik heb wel enorm veel respect voor jou dat wilde ik ff kwijt na dit allemaal te hebben gelezen zeggen, ik heb ook zo'n periode hier op FOK gehad , maar ik laat het vooor wat het is, mijn advies als je kijkt doe het dan met je eigen kijk er op en laat dit forum links liggen, en af en toe bijlezen en hopen dat ze het licht weer zien.
Ben je het zusje van Dennix?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:25 schreef maril het volgende:
[..]
Ik, alleen al van haar gezicht en vooral haar ogen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
Welke man wordt nu in godsnaam opgewonden van het lijf van Nadia
Het bestaat wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Ze weten niet zeker of het woord 'overgeblevene' bestaat![]()
hahahah je lijkt Smeets zelf welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:25 schreef maril het volgende:
[..]
Je schrijft veel dingen die goed zijn, maar soms draaf je wel eens door, door dingen te zien, die gewoon echt niet te zien zijn. Ik heb absoluut geen favoriet meer in het huis, maar ik schrijf dingen alleen als ik zo ook echt daadwerkelijk zie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx, maar ik schrijf ook veel onzin hoor. Vraag het maar aan de anderen hier![]()
![]()
Ja natuurlijk bestaat het, dat heeft Brian nu ook uitgezochtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het bestaat wel?
http://www.vandale.nl/opz(...)kwoord=overgeblevene
Als ik al lieg, dan lieg ik zeker net zo hard als al die anderen die zeker weten dat het niet gebeurt is, waaronder jou. De beelden spreken echter in mijn voordeel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:29 schreef riri het volgende:
[..]
Begin je nu al zo op Dennix te lijken dat jij zijn manier van liegen ook al automatisch overneemt?
Zoals zo vaak nemen ze de regels weer ruimquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:33 schreef Mika25 het volgende:
Ik las dat Dennix gisteren vis gegooid heeft, en vandaag weer garnalen?
Ik volg het programma niet actief meer, maar was het gooien van voedsel niet verboden? Of zijn de regels weer aangepast?
Iedereen heeft zijn eigen visie en beleving van iets...niets is zo irritant als mensen die hun mening aan een ander willen opdringenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Je schrijft veel dingen die goed zijn, maar soms draaf je wel eens door door dingen te zien, die gewoon echt niet te zien zijn. Ik heb absoluut geen favoriet meer in het huis, maar ik schrijf dingen alleen als ik zo ook echt daadwerkelijk zie!
Maar stel dat Lieke een garnaal eronder heeft gegooid, waarom gaat Dennis dan 12 minuten later over tot aktie en gooit hij het schaaltje met garnalen achter haar aan!!1
Op basis van die beelden kan je gewoon geen uitspraak doen. Ontkennend noch bevestigend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik al lieg, dan lieg ik zeker net zo hard als al die anderen die zeker weten dat het niet gebeurt is, waaronder jou. De beelden spreken echter in mijn voordeel.
Is verboden...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:33 schreef Mika25 het volgende:
Ik las dat Dennix gisteren vis gegooid heeft, en vandaag weer garnalen?
Ik volg het programma niet actief meer, maar was het gooien van voedsel niet verboden? Of zijn de regels weer aangepast?
Een waar woord in deze context.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen visie en beleving van iets...niets is zo irritant als mensen die hun mening aan een ander willen opdringen
Precies het is niet te zien, je ziet dat ze het dekbed omhoog doet en je ziet haar haar vingers aflikken, maar je ziet NIET dat ze een garnaal gooit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Op basis van die beelden kan je gewoon geen uitspraak doen. Ontkennend noch bevestigend.
Vindt ie viesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:37 schreef F04 het volgende:
Dennix wil geen doekje pakken.
Het is een discussie over wie wat heeft gezien en wie nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:38 schreef schatje het volgende:
Het gaat hier om streams hè? Niet om de users.
Doe ik al ik reageer hier nauwlijks ik lees wel, maar wel zo,n typische Huub reactie als het niet bevalt ga je toch, staan nergens meer voor open .quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volg je eigen advies op![]()
Dan zie je zaken omdat je ze graag wilt zien ....de realiteiit naar je eigen hand zetten heet zoietsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik al lieg, dan lieg ik zeker net zo hard als al die anderen die zeker weten dat het niet gebeurt is, waaronder jou. De beelden spreken echter in mijn voordeel.
Ik zou me meer zorgen gaan maken dat je iets als een forum en een rls zo serieus neemtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:39 schreef maril het volgende:
[..]
Doe ik al ik reageer hier nauwlijks ik lees wel, maar wel zo,n typische Huub reactie als het niet bevalt ga je toch, staan nergens meer voor open .
PS soms maak ik mij zelf zorgen om jullie(maar niet heus hoor), dat jullie je bezig houden met elk move/scheet wat daar wordt gedaan.
Tandarts, nieuwe kroon.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:39 schreef F04 het volgende:
Waar is Jaap eigelijk?
Ik heb het net als demins te druk met de context van het rappenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je heel erg hard je best doet kun je hem ook nog in een andere context proberen te lezen
jou=jijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieverd jij bent degene die het serieus neemt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen gaan maken dat je iets als een forum en een rls zo serieus neemt![]()
Ja je hebt gelijk, ik meen serieus dat je een zuurpruim bentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:41 schreef maril het volgende:
[..]
Lieverd jij bent degene die het serieus neemt.![]()
Wat een vreemd wereldbeeld heeft dat kind toch.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:40 schreef Maria44 het volgende:
Amanda en Nadia zijn een aanwinst voor de show vinden ze, door de beelden die ze maken.
Amanda is ook blij met haar bijnaam vertelt ze Dennis: Stoephoer.
Vind je dat leuk? Vraagt Dennis. Ja, ik ben er trots op is het antwoord![]()
Ik ben net een mens....en ik schrijf ook wel eens dingen op die niet te zien zijn maar heel duidelijk in de lijn der verwachtingen liggen. In dit geval lijkt het mij gewoon hartstikke duidelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Je schrijft veel dingen die goed zijn, maar soms draaf je wel eens door, door dingen te zien, die gewoon echt niet te zien zijn. Ik heb absoluut geen favoriet meer in het huis, maar ik schrijf dingen alleen als ik zo ook echt daadwerkelijk zie!
Maar stel dat Lieke een garnaal eronder heeft gegooid, waarom gaat Dennis dan pas 12 minuten later over tot aktie en gooit hij het schaaltje met garnalen achter haar aan!!1
Fijne avond Maril! Laat je niet kisten, gewoon doorgaan met prikken!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef maril het volgende:
Maar ik wens je een prettige avond verder, ik ga weer door met het echte leven.
een heerlijk avondje dus zonder DGK
Al met al zijn we nu dus tot de conclusie gekomen dat niemand van ons het kan weten!!!!quote:
Je komt nu al 2 dagen vertellen dat je niet meer komt, je lijkt een beetje op Heintje Davidsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef maril het volgende:
Maar ik wens je een prettige avond verder, ik ga weer door met het echte leven.
een heerlijk avondje dus zonder DGK
Natuurlijk heb je gelijk, maar ik denk dat je er iets te vroeg mee komt. Dat is misschien niet in het voordeel van de cursist... Maar goed, gedane zaken nemen geen keer! We zullen er maar het beste van hopen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
En:
degenen die - onder wie
de zaken die - waaronder
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnxdyslexie, lijkt het daar een beetje op?
Neen, dan draai je letters om, jij maakt taalkundige fouten!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet 100 procent, maar ik denk het wel voor 95 procent te weten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Al met al zijn we nu dus tot de conclusie gekomen dat niemand van ons het kan weten!!!!![]()
Vaag!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan het dan dementie zijn?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Neen, dan draai je letters om, jij maakt taalkundige fouten!!!![]()
Luiheidquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan het dan dementie zijn?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet 100 procent, maar ik denk het wel voor 95 procent te weten.
Hoe oud ben je ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
geef eens een linkje zal ik ook even oordelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben net een mens....en ik schrijf ook wel eens dingen op die niet te zien zijn maar heel duidelijk in de lijn der verwachtingen liggen. In dit geval lijkt het mij gewoon hartstikke duidelijk
1. Dekbed één tel op en weer neer, door Lieke
2. Ze mikt in dat moment een garnaal onder de dekens
3. Vlugge voetstappen die zich verwijderen van het bed, ze loop sneller dan normaal
4. Ze likt haar vingers af.
Dat is mijn hypothese,
Mootie (die was het geloof ik?) dacht het volgende
1. Dekbed één tel op en weer neer, door Lieke
2. Dat deed ze om te kijken of hij nog wakker was
3. Ze sopt haar vinger in dat bord met garnalen om te voelen of ze nog warm zijn
4. Ze loopt snel weg
5. Ze likt haar vingers af.
De vragen:
1. Waarom zou ze snel weglopen als ze enkel keek of hij nog wakker was?
2. Waarom zou ze maar één seconde kijken en niet langer?
3. Waarom zou ze willen voelen of die garnalen nog warm zijn?
Alles overziend, geen antwoorden kunnen gevend op vraag 1 tem 3, komt Sherlock Holmes tot de conclusie dat het gewoon een garnaal was.
Het feit dat Dennis pas later gooide heeft niet te maken met het feit dat hij verbrand was door die garnaal, maar gewoon pissed was.
Al met al een hele verhandeling, op naar de volgende!
Doet hij expres , als Huub merkt dat de actie eigenlijk voor niks was staat hij voor lul en kan hij er niet tegen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft zijn lege bed gezien, maar hij stiefelt eerst maar eens naar de keuken.
Tienerdementie? Het zou kunnen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht minstens dat ze kwaad zou worden, maar Amanda niet hoor!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vreemd wereldbeeld heeft dat kind toch.
Je kunt maar een geuzennaam hebben.
OOOHH ik kom heir abso nog regelmatig langs hoor, maar daar kan wel eens dagen overheen gaan, maar goed, veel plezier.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijne avond Maril! Laat je niet kisten, gewoon doorgaan met prikken!
1962 ......Feit is dat ik steeds (sinds een jaar of drie) meer fouten begin te maken, en het is geen luiheid! Vermoedelijk ga ik dood!quote:
en dat is pas een feit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1962 ......Feit is dat ik steeds (sinds een jaar of drie) meer fouten begin te maken, en het is geen luiheid! Vermoedelijk ga ik dood!
100% Zeker weten!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1962 ......Feit is dat ik steeds (sinds een jaar of drie) meer fouten begin te maken, en het is geen luiheid! Vermoedelijk ga ik dood!
Hier te bekijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:52 schreef blomst het volgende:
[..]
geef eens een linkje zal ik ook even oordelen
Nou dan hoop ik niet dat het dementie is... dat zou een slecht voorteken voor mij zijn!!!! Nog 3 jaar dan ben ik dan vermoedelijk ook de klos.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat denk jij, morgen al?quote:
Ze staan gigantisch voor lul en Huub zal het dalijk wel weer op Lieke afschuiven.!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
H&L staan voor lul en ik hoor d'r hier niemand over?
Is dit echt?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:
Velen denken te weten
Balanseert op de rand
Oehhhhh
Zo hoor ik het graag
Wat is wat
Jeeeeeeeeh, johhhhhh
Velen denken te weten
Hoe te spelen
Ze denken te weten
Hoe ze anderen te breken
Stijve hark
Wat is dat
wat is dat
100 jaar ben ik hier gekomen
Heb mn leven opgegeven
Emoties schieten de pan uit
Brande de tent af
Chillen in DGK
smane met mn mannen of
chillen met Aman
[afbeelding]
Niet te lief hoor....kan ik niet tegen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:59 schreef petraa het volgende:
[..]
En dood ga je niet!!!! Ja ooit, maar nu nog niet, we kunnen je hier nog niet missen.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:03 schreef blomst het volgende:
goedzo Huub niet gaan liegen
Je hebt al lang bewezen over een lange adem te beschikken! Ik voorzie geen snel afscheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat denk jij, morgen al?
Vanmorgen net mijn jaarlijkse sporttest gedaan. 't Hartje kwam nog tot 189 slagen per minuut en zag er goed uit vertelde ze.
Hoe hypokriet kan hij zijn hah.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:03 schreef Maria44 het volgende:
Huub wil niet liegen.
Hahaha, maak je niet ongerust. Ik ben vermoedelijk weg als Jaap weg is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt al lang bewezen over een lange adem te beschikken! Ik voorzie geen snel afscheid.![]()
Je digt weer!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:
Velen denken te weten
Balanseert op de rand
Oehhhhh
Zo hoor ik het graag
Wat is wat
Jeeeeeeeeh, johhhhhh
Velen denken te weten
Hoe te spelen
Ze denken te weten
Hoe ze anderen te breken
Stijve hark
Wat is dat
wat is dat
100 jaar ben ik hier gekomen
Heb mn leven opgegeven
Emoties schieten de pan uit
Brande de tent af
Chillen in DGK
samen met mn mannen of
chillen met Aman
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Die digt is helemaal van Brian en Kadir?
Lieke wil de kast in Dennix zijn schoenen schuiven, dat vond Huub geen goed idee, en dat kon Lieke weer niet zetten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hhaha Huub's actie mislukt en maar kwaad worden op Lieke .
Het ligt ook aan Huub hoor , omdat het vorige plan mislukt is moet hij maar weer sjaggi worden. Hij kan echt niet tegen z'n verlies.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
Lieke snapt niet dat Huub soms geen zin heeft in haar plannetjes.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:08 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Helemaal geweldig: ze krijgen ruzie door hun eigen domme en kinderachtige plannetjes , geweldig
Het is toch duidelijk dat het daar niet alleen aan ligt? Huub kan erg sjaggi worden als een plan mislukt , en die van vanmiddag is duidelijk mislukt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke wil de kast in Dennix zijn schoenen schuiven, dat vond Huub geen goed idee, en dat kon Lieke weer niet zetten.
Natuurlijk is Lieke niet eerlijk en natuurlijk is Huub sjaggie. Die combinatie, daar krijg je een groen zwembad van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
Lieke is niet eerlijk. Ze zei tegen Huub 'doe jij ook eens wat' terwijl ze de boodschappen begon in te ruimen. Huub had al iets gedaan dus die pikte het niet. Nu gooit ze het erop dat ze het in het algemeen bedoelde en dat hij het niet persoonlijk op moet vatten.
Ik ben ff de weg kwijt, waarom staan ze voor lul dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze staan gigantisch voor lul en Huub zal het dalijk wel weer op Lieke afschuiven.!!!![]()
Dat zie je verkeerd, hij is met zijn terror bezig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:14 schreef farceman het volgende:
Dennis is echt bang van Huub en durft niet te antwoorden, schitterend!
H&L hadden die kinderachtige actie vanmiddag , en nu heeft Jaap het al gezien maar hij negeert het een geeft geen reactie terwijl H&L juist een reactie willen hebben anders is het gewoon mislukt. Ook proberen ze dennix & nada slecht te zetten bij Jaap maar ook daar reageerde hij niet op. Conclusie: plan mislukt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:14 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ben ff de weg kwijt, waarom staan ze voor lul dan?![]()
Vind je dat een droomscenario?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke eruit, Huub, Jaap en Dennis samen tegen Brian en z'n harem
Je bent dan wel een klein zusje, maar je hebt een groot verstand!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke is echt een schele randdebiel![]()
Meelullen
Nep vriendjes maken
Praten met anderen, waar ze nooit mee zou spreken buiten DGK
Voelt zich meer
Durft niks zonder Huub
Hangertjes in een boom hangen
Rol Natasja op zich nemen
Moraalridster![]()
Nadir, tegenwoordig gaat hij door het leven als Nadiaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:19 schreef pjotter41 het volgende:
Wie is die imbiciel die staat te draaien met zijn kont?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
Meelullen
Nep vriendjes maken
Voelt zich meer
Durft niks zonder Huub
Moraalridster![]()
Ik bedoel met die witte pet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nadir, tegenwoordig gaat hij door het leven als Nadia
die = datquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die ziet er heel anders uit, maar dat wil jij vast niet weten!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
H&L hadden die kinderachtige actie vanmiddag , en nu heeft Jaap het al gezien maar hij negeert het een geeft geen reactie terwijl H&L juist een reactie willen hebben anders is het gewoon mislukt. Ook proberen ze dennix & nada slecht te zetten bij Jaap maar ook daar reageerde hij niet op. Conclusie: plan mislukt.
Ja, ga je dan nu eindelijk me naam goed schrijven!!!!!quote:
Nadia niet, ze waren er positief over dat zij zich wel als een vriendin van Jaap had gedragen itt Dennis.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
H&L hadden die kinderachtige actie vanmiddag , en nu heeft Jaap het al gezien maar hij negeert het een geeft geen reactie terwijl H&L juist een reactie willen hebben anders is het gewoon mislukt. Ook proberen ze dennix & nada slecht te zetten bij Jaap maar ook daar reageerde hij niet op. Conclusie: plan mislukt.
Gaat u nou al voor ons denken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die ziet er heel anders uit, maar dat wil jij vast niet weten!![]()
Ik zie alleen het dekbed snel omhoog gaan en verder nietsquote:
Eensquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
Meelullen
Nep vriendjes maken
Voelt zich meer
Durft niks zonder Huub
Moraalridster![]()
hehe dat zeg ik ook de hele middag al!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zie alleen het dekbed snel omhoog gaan en verder niets
ze kan gevoeld hebben of net ontbijt van Dennix nog heet is.
Ze kan iets in Dennix zijn bed hebben gegooid
Ze kan het dekbed ophoog getrokken hebben om te kijken of hij weer sliep.
Maar ik zag niet wat ze deed
Jullie zijn vast vrouwen. Die missen een stuk logisch denken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
hehe dat zeg ik ook de hele middag al!![]()
Och jezus, je wordt echt dement! Dan mag je hart nog wel lekker kloppen maar dit gaat niet goed hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er heel anders uit, maar dat wil jij vast niet weten!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie zijn vast vrouwen. Die missen een stuk logisch denken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie zijn vast vrouwen. Die missen een stuk logisch denken.![]()
![]()
hm? bedoel je onze eigen peetra? van fok.nl?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa,![]()
Dennis eruit, Huub, Jaap en Lieke samen tegen Brian en z'n haremquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke eruit, Huub, Jaap en Dennis samen tegen Brian en z'n harem
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Dennis eruit, Huub, Jaap en Lieke samen tegen Brian en z'n harem
Hee, een on-topic berichtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha check dat , Jaap snapt 't helemaal en het boeit hem gewoon niet. Ik denk dat H&L zich nu wel kut gaan voelen..
Huub kan het idd weinig schelen, hij had dit waarschijnlijk al voorzien!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, een on-topic bericht![]()
Ik denk dat Lieke het wel jammer vindt, maar zo te zien kan het Huub ook weinig schelen.
Geloof ik niet , van binnen voelt hij zich rot denk ik . Hij zegt ook vaker: ik kan er niet tegen als plannen mislukken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, een on-topic bericht![]()
Ik denk dat Lieke het wel jammer vindt, maar zo te zien kan het Huub ook weinig schelen.
Volgens mij deed ze niets. Vanmorgen heb ik de streams gevolgd. Als Lieke wel iets gedaan zou hebben, had Dennix al lang iets laten merken. Lieke is een aantal malen bij Dennix geweest en pas na 12+ minuten reageerde hij door de inhoud van het bordje in haar nek te gooien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zie alleen het dekbed snel omhoog gaan en verder niets
ze kan gevoeld hebben of net ontbijt van Dennix nog heet is.
Ze kan iets in Dennix zijn bed hebben gegooid
Ze kan het dekbed ophoog getrokken hebben om te kijken of hij weer sliep.
Maar ik zag niet wat ze deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |