Met die bewering zit je 100% fout!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een zijwaartse markt is een aftakking van de normale markt in een zijstraatje. Marktlui die daar staan betalen meestal minder, maar de omzet is dan ook lager. 100 procent zeker weten!

ja er zitten een paar kinken in de kabel in het verhaal van Dennisquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
Achterbakse leugenaar
Dennix zei net in de sporthal dat hij toestemming had om garnalen naar Lieke te gooien want daar had hij over gebeld.
Hij zegt Lieke kwam met de garnalen en zette deze neer en gooide gelijk stiekem een bloed hete garnaal onder de dekens, daar werd Dennis dus pissig van en gooide gelijk terug.
Dit is dus dikke bullshit want als hij gelijk gegooid had hoe had hij dan eerst kunnen bellen, en dan nog wat anders, Lieke zette het bordje neer en gooide dus niet en daarna zagen we nog dat Lieke de zender van Dennix pakte om de batterijen te verwisselen en gaf deze dus ook weer terug, en voor dat het filmpje afgelopen was waren we dus al weer 3 minuten verder en was er nog steeds niet gegooid,,, dus hoezo een gloeiend hete garnaal in zijn nek. Allemaal kutsmoesjes om zijn eigen akties goed te praten. En als hij dit dus als enige zo mag doen zonder straf wil dat zeggen dat er weer een onschendbare miljonair is.. Dit is dus ook echt de manier om uit de media te blijven. Ik kan mij niet voorstellen dat ze zo dom zullen zijn dit ongestraft te laten.
Maar even zo goed heb ik nog nooit zo'n vies ,min , misselijk en achterbaks ventje meegemaakt.
Van kleine Frankie!! Iemand een filmpje van vanochtend, ben nu wel benieuwd naar dat garnalen verhaal.!

Ik wel, zijn naam begint met een H en de laatste letter is een B. Wat er tussen zit, daar zeg ik geen U tegen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
Maar even zo goed heb ik nog nooit zo'n vies ,min , misselijk en achterbaks ventje meegemaakt.

Brian heeft nog een kans bij zijn rap-leraar toch? Zal ie 'm verprutsen of zal ik ophouden met retorische vragen te stellenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:29 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Rappende brian en Dennis hangt er weer nutteloos bij.

Volgens mij ben je dat zelf, in je avatar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat gisteren al gebeld is door Dennis. Immers toen gooide hij ook wat voedsel in de richting van Huub.

Jij bent scherp! Ik dacht, als jij jezelf weg streept, dan kan ik ook wel in beeldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dat zelf, in je avatar?

Daar had hij achteraf over gepraat (niet gebeld, dacht ik, maar dat weet ik niet zeker), en de uitkomst was dat het mocht. Toen zei hij dat hij elke dag met het eten van Lieke zou gooien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat gisteren al gebeld is door Dennis. Immers toen gooide hij ook wat voedsel in de richting van Huub.

Je haalt iets uit een quote van mij van Kleine Frankie dan is het net of het uit mijn mond komt!!!! Zet er ff bron bij!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, zijn naam begint met een H en de laatste letter is een B. Wat er tussen zit, daar zeg ik geen U tegen.

beleggen is em dus niet geworden voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent scherp! Ik dacht, als jij jezelf weg streept, dan kan ik ook wel in beeld

Maar nu was het tegen Lieke aan, dat is weer een verschil.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar had hij achteraf over gepraat (niet gebeld, dacht ik, maar dat weet ik niet zeker), en de uitkomst was dat het mocht. Toen zei hij dat hij elke dag met het eten van Lieke zou gooien.

haha, nog even en nadia kruipt bij Brian in bedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft 'opeens' Brian op de mond gekust, vertelt Brian aan Amanda. Hij heeft zoiets van 'hee fucking shit'. Daarna begint hij over het zoenen op de mond met Mitch. Amanda heeft liever dat hij het niet met Nadia doet, en zij zal het niet meer met Mitch doen.

Wat mij betreft mag dat een boete opleveren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar nu was het tegen Lieke aan, dat is weer een verschil.

Dennix is gewoon één grote leugenaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja er zitten een paar kinken in de kabel in het verhaal van Dennis

Ze is er onbeschaamd genoeg voor, ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha, nog even en nadia kruipt bij Brian in bed

Jammer dat je lacht om het feit dat iemand geld verloren heeft. Dat zegt iets over je. Maar je zit er naast, helemaal naast. Ik had namelijk niet verteld hoeveel de aandelen gestegen waren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
beleggen is em dus niet geworden voor jemijn avatar is een kruis door niks.

Hub?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, zijn naam begint met een H en de laatste letter is een B. Wat er tussen zit, daar zeg ik geen U tegen.

en met de meerderheid van de streamersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:44 schreef F04 het volgende:
Dennix zit gewoon in de knoop met zichzelf.

ik lach niet, maar vind het juist triest voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jammer dat je lacht om het feit dat iemand geld verloren heeft. Dat zegt iets over je. Maar je zit er naast, helemaal naast. Ik had namelijk niet verteld hoeveel de aandelen gestegen waren.

odquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef blomst het volgende:
Dennix zweert weer, kan hij geen antibiotica krijgen?

Het pad van de humor is glibberig, voert langs onmetelijk diepe ravijnen en is voorzien van talloze valkuilen! Toch moedig dat je een eerste stap durft te zetten!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

dat is te hopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:44 schreef blomst het volgende:
Zal Amanda Nadia ook aanspreken op de kus ?

Geen spelfout?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:49 schreef demins het volgende:
[..]
Het pad van de humor is glibberig, voert langs onmetelijk diepe ravijnen en is voorzien van talloze valkuilen! Toch moedig dat je een eerste stap durft te zetten!![]()

Als je dat moet vragen, heb ik je nog onvoldoende gecorrigeerd! Sorry, ik ga er weer op letten...quote:

quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:53 schreef demins het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, heb ik je nog onvoldoende gecorrigeerd! Sorry, ik ga er weer op letten...![]()

Hoe reageerde Nadia ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
There we go. Amanda confronteert Nadia ermee dat brian tegen haar heeft gezegd dat Nadia Brian op zijn mond heeft gezoend.
Moet er toch een alarmbel gaan rinkelen want Amanda hád al aangegeven dat die twee elkaar beter niet op de mond konden zoenen

lacherig en ze ging uitleggen hoe het was gegaan, oja, ze zei ook nog: zei hij dat ik mijn tong in zijn mond duwde???? Maar ze beloofde Amanda dat ze het niet weer zou doen.quote:

een vriendin als Nadia is voor mij gelukkig onvoorstelbaar, als vage kennis zou ik he al een ramp vindenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
Met vriendinnen als Nadia zijn vijanden volgens mij overbodig.

Ach dat kan ie toch niet. Hij weet niet eens wat het is, negeren, en als ie het leest dan noemt ie het vast racistisch!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft Dennis advies gegeven dat hij de acties moet negeren zodat het plannetje van Hupert en Lieke mislukt.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |