Ik dacht minstens dat ze kwaad zou worden, maar Amanda niet hoor!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vreemd wereldbeeld heeft dat kind toch.
Je kunt maar een geuzennaam hebben.

OOOHH ik kom heir abso nog regelmatig langs hoor, maar daar kan wel eens dagen overheen gaan, maar goed, veel plezier.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijne avond Maril! Laat je niet kisten, gewoon doorgaan met prikken!

1962 ......Feit is dat ik steeds (sinds een jaar of drie) meer fouten begin te maken, en het is geen luiheid! Vermoedelijk ga ik dood!quote:

en dat is pas een feit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1962 ......Feit is dat ik steeds (sinds een jaar of drie) meer fouten begin te maken, en het is geen luiheid! Vermoedelijk ga ik dood!

100% Zeker weten!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1962 ......Feit is dat ik steeds (sinds een jaar of drie) meer fouten begin te maken, en het is geen luiheid! Vermoedelijk ga ik dood!

Hier te bekijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:52 schreef blomst het volgende:
[..]
geef eens een linkje zal ik ook even oordelen

Nou dan hoop ik niet dat het dementie is... dat zou een slecht voorteken voor mij zijn!!!! Nog 3 jaar dan ben ik dan vermoedelijk ook de klos.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Wat denk jij, morgen al?quote:

Ze staan gigantisch voor lul en Huub zal het dalijk wel weer op Lieke afschuiven.!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
H&L staan voor lul en ik hoor d'r hier niemand over?

Is dit echt?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:
Velen denken te weten
Balanseert op de rand
Oehhhhh
Zo hoor ik het graag
Wat is wat
Jeeeeeeeeh, johhhhhh
Velen denken te weten
Hoe te spelen
Ze denken te weten
Hoe ze anderen te breken
Stijve hark
Wat is dat
wat is dat
100 jaar ben ik hier gekomen
Heb mn leven opgegeven
Emoties schieten de pan uit
Brande de tent af
Chillen in DGK
smane met mn mannen of
chillen met Aman
[afbeelding]

Niet te lief hoor....kan ik niet tegen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:59 schreef petraa het volgende:
[..]
En dood ga je niet!!!! Ja ooit, maar nu nog niet, we kunnen je hier nog niet missen.![]()

quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:03 schreef blomst het volgende:
goedzo Huub niet gaan liegen

Je hebt al lang bewezen over een lange adem te beschikken! Ik voorzie geen snel afscheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat denk jij, morgen al?
Vanmorgen net mijn jaarlijkse sporttest gedaan. 't Hartje kwam nog tot 189 slagen per minuut en zag er goed uit vertelde ze.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |