Of Eddy Terstall.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien stelt Ehsan Jami zich kandidaat![]()
Het valt me van deze mensen vooral tegen dat ze zo weinig hun eigen visie op tafel gooien. Neem een Vos. Die is volledig de mond gesnoerd door mensen als Heerts. Voordat ze op die PvdA lijst terecht kwam heeft ze zich meerdere malen positief in de kijker gespeeld, sinds de verkiezingscampagne is er niets van over. Louter goedkoop links geleuter. Daar waar ze eerder constructief ook durfde te snijden in rechten, zijn het nu alleen plannetjes die veel, heel veel geld kosten. Plasterk heb ik ook nog weinig met de vuist op tafel zien slaan. Aboutaleb is alleen nog maar in de verdediging geweest. En Bos speelt al helemaal niks klaar, die is alleen bezig zijn eigen positie vast te houden. Kansloos, als je zo richtingsloos bent als hij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:15 schreef Hexagon het volgende:
Het handjevol PVDA mensen dat het wel begrijpt (Bos, Plasterk, Mei li Vos, Aboutaleb) is helaas te klein om in te druisen tegen rooie fossielen en hun visie duidelijk te presenteren. Daardoor vevalt de PVDA meer tot een slappe futloze partij die geen lef of visie toont om dingen die in Nederland niet lekker lopen te verbeteren.
Pronk is dan wel van heel vroeger, ik denk dat hij veel beter een koers(k) durft te kiezen. Dat zou al een hele vooruitgang zijn voor de PvdA. En een partijvoorzitter is eigenlijk nooit een stemmentrekker, dat lijkt me dus ook niet echt een probleem.quote:En om dan met zo'n uitgerangeerd museumstuk als Pronk op de proppen te komen is helemaal onbegrijpelijk aangezien hetgeen die gast gaat inbrengen waarschijnlijk meer "terug naar vroeger" is dan "vooruit" en terug is altijd een doodlopende weg. Bovendien denk ik niet dat een dergelijk omstreden figuur een stemmentrekker zal zijn.
Terug naar vroeger?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:15 schreef Hexagon het volgende:
En om dan met zo'n uitgerangeerd museumstuk als Pronk op de proppen te komen is helemaal onbegrijpelijk aangezien hetgeen die gast gaat inbrengen waarschijnlijk meer "terug naar vroeger" is dan "vooruit" en terug is altijd een doodlopende weg. Bovendien denk ik niet dat een dergelijk omstreden figuur een stemmentrekker zal zijn.
Met veel van je punten ben ik het eens hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:18 schreef antoinevl het volgende:
Natuurlijk steun ik het initiatief! Ik heb het namelijk zelf gestart!
De partij is tegenwoordig een managerspartij geworden die niet aanspreekt bij jongeren! Dat zou de dood van de PvdA betekenen op termijn! Dat moet gestopt worden. Idealen moeten weer gaan leven binnen de PvdA en bevlogenheid moet er weer komen. Afdelingen moeten weer wat te zeggen hebben, het kan niet zo zijn dat ze buiten de congressen geen echte mogelijheid hebben om de partijtop te corrigeren. Pronk is voorstander van een partijraad waarin de afdelingen weer buiten congressen ook de partijtop kunnen corrigeren zoals dat er vroeger ook was in de pvdA.
Daarom is pronk een goede kandidaat!
iddquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben ook voor, dan is het over een paar jaar echt afgelopen met de Partij van Allah.
Maar je krijgt er Marijnissen voor terug. Tel uit je winst.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:48 schreef antoinevl het volgende:
juist de PvdA moet tot leven komen en ten strijde trekken tegen populisme en coservatisme!
dat noem ik meer een verlies, een linkse Führer aan de machtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar je krijgt er Marijnissen voor terug. Tel uit je winst.
Zal wel iets met racisme te maken hebben...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:30 schreef pberends het volgende:
Waarom ze Pronk niet mee hebben genomen is me een raadsel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |