Ik vind het spel in Free Play ook gewoon veel leuker dan in de story mode, veel meer mogelijkheden en opties. En ik ben een beetje een achievement hoer aan het worden, dat ook.quote:
Ik kan de mijne vandaag al halen bij E-Plaza, die verkoopt ze alquote:Donderdag 02 augustus 2007 - De releasedatum van Halo 3 komt langzaam maar zeker steeds dichterbij. Vanaf maandag 6 augustus zullen daarom al de pre-order kits van de Limited Edition van Halo 3 in de winkels liggen. De prijs van deze kit ligt op 9,99 euro, hiervoor ben je tussen 26 september en 5 oktober verzekerd van jouw Halo 3 LE exemplaar.
De Limited Edition is verpakt in een speciale tin case. Naast de standaard game, bevat deze verpakking ook een bonusdisc met diverse extra content. Bovendien krijg je bij je pre-order kit een Halo 3 t-shirt en maak je kans op kaarten voor de prèmiere van Halo 3.
Tune val Halo neurietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:35 schreef Gamedemon het volgende:
Nieuws: Halo 3 LE pre-order kit vanaf 6 augustus te koop!
[..]
Ik kan de mijne vandaag al halen bij E-Plaza, die verkoopt ze al
Lekker deuntje is dat nog steeds he?quote:
Cool morgen dan maar eens even rondkijken, aangezien ik maandag ga vliegen en ik wel een LE wil hebben. En als ik vragen mag waar is jou E-plaza gelegen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Guaranteed limited editionquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
"Als je deze box koopt, heb je gegarandeerd een Limited Edition", betekent dat er minimaal hetzelfde aantal Limited Editions als pre-order boxen wordt verkocht. Wat snap jij daar niet aan? Is dat nu zo ontzettend moeilijk te begrijpen, of wil je gewoon wat te zeiken hebben over Microsoft?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Guaranteed limited edition![]()
Dus een limited editopn is in princiepe geheel geen limited. Maar deze eigenlijk wel. limited is als je het taaltechnisch bekijkt al gegarandeert. MS is weer eens marketingtechnisch geheel gestoord bezig met hun edities om aan de mensen te slijten
Ik had het dus andersom, GoW heb ik van genoten de SP en de CO OP SP, en de MP geniet ik nog steeds dagelijks van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef Bastard het volgende:
GoW heeft me alleen de SP kunnen boeien, MP heb ik met RBS gespeeld... ja je moet iets als 2 spellen tegelijk uitkomen.
Utrechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef DooD het volgende:
[..]
Cool morgen dan maar eens even rondkijken, aangezien ik maandag ga vliegen en ik wel een LE wil hebben. En als ik vragen mag waar is jou E-plaza gelegen?
Ik heb zo'n quick charge kit maar speel meer met kabel dan zonder, damn wat is dat ding snel leeg. Toch maar eens een accu erbij halen plus externe oplader.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Same here.Heb altijd een reserve setje opgeladen en al klaar liggen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Dutch_Nelson het volgende:
en er zat bij de 360 vga kabel toch ook een verloop van 2x tulp naar een keer jack-in?
Ik gebruik de boxen van mijn PC. Ik heb een geluidskaart met TOSlink ingang die 5.1 ondersteund. Erg leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:04 schreef steeg het volgende:
Ik heb een VRAAGJE
Ik heb een VGA kabel gekocht en de Xbox 360 aangesloten op mijn monitor. Beeld is echt allejezus hard verbeterd! Alleen ik moet nog boxen erbij kopen, wie heeft er een tip voor mij??
Ik weet namelijk niet zo goed welke boxen zo'n aux ingang hebben (zoals de ouderwetse stereotorens met een rode en een witte tulp)
Daarnaast heb ik er ook niet meer dan 40 euro voor over... Dus heeft iemand ervaring met dit, help me. AJB Ik kan het mijn xbox gewoon niet aandoen langer op die lelijke tv te spelen.
snel leeg?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:03 schreef Darow het volgende:
[..]
Ik heb zo'n quick charge kit maar speel meer met kabel dan zonder, damn wat is dat ding snel leeg. Toch maar eens een accu erbij halen plus externe oplader.
Snel leeg? Ik kan d'r gemakkelijk een week mee doen, en dan speel ik bijna elke dag wel een (paar) uur.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:03 schreef Darow het volgende:
[..]
Ik heb zo'n quick charge kit maar speel meer met kabel dan zonder, damn wat is dat ding snel leeg. Toch maar eens een accu erbij halen plus externe oplader.
Dit is wel in vergelijking met mijn draadloze controller voor de oude xbox, toen had ik een logitech, deze: controllerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:13 schreef Darow het volgende:
Ja, max 10 uur spelen. Als je gewoon goede batterijen ( dus niet zo'n B-merk) koopt, kun je er langer mee spelen.
Zo doe ik het dus ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:15 schreef BMH het volgende:
Ik vind de 360 controller ook snel leeg gaan. Als ik met controller 1 speel laad controller 2 op. Wanneer 1 leeg is verwissel ik de batterypack. Hierdoor is het geen probleem dat die dingen zo snel leeg lopen.
maar op de 360 controller heb je ook nogje headset etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef Darow het volgende:
[..]
Dit is wel in vergelijking met mijn draadloze controller voor de oude xbox, toen had ik een logitech, deze: controller
Die ging makkelijk een hele maand mee.
Ja want daar haal je een draadloze controller voor..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik heb er totaal geen last van?! ik vind ze ook niet snel leeg gaan... en als ie leeg is kun je altijd nog je kabeltje eraan hangen...
Oja...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
maar op de 360 controller heb je ook nogje headset etc.
Misschien, heel misschien in de winkelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:37 schreef MosPos het volgende:
Ik heb nog steeds zoeen sjieke X-Box (1). Maar mn controllers zijn kaduuk. Passen 360 controllers ook op mijn X-Box? Hoorde ik ergens? Zo nee, waar moet ik dan microsoft controllers vandaag halen
Dan zorg je er dus voor dat je hem wanneer je niet gamed aan de kabel hangt, zodat ie hem oplaadt. Dan is ie weer vol wanneer je weer wel wilt gamen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja want daar haal je een draadloze controller voor..
2100mah oplaadbare batterijen, gaat denk ik tussen de 15 en 20u meequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:39 schreef swasfy het volgende:
Hoe doen de mensen het hier trouwens met de Wireless controller, batterijen of een ander alternatief?
kut tvp, maar wil het toch weten
Hoelang laad die eigenlijk op?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb gewoon een quick charge kit
[afbeelding]
Zit al een batterij bij, als 1 batterij leeg is dan verwissel ik de batterij van mijn controller en hang ik de lege in die oplader, zo ben ik altijd draadloos aan het gamen.
Half uur tot een uur, redelijk vlot altijd.quote:
Daar is ie dus niet voor bedoelt, hij heet niet voor niets PLAY and chargequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zorg je er dus voor dat je hem wanneer je niet gamed aan de kabel hangt, zodat ie hem oplaadt. Dan is ie weer vol wanneer je weer wel wilt gamen.
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:57 schreef Bastard het volgende:
Nee... ik doe het niet... wil de gewone editie van Halo en die is gewoon verkrijgbaar .... toch?
ik heb altijd die duracel foto-accu batterijen 2500mah en eens in de week verwissel ik de batterijenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
2100mah oplaadbare batterijen, gaat denk ik tussen de 15 en 20u mee
gebruik ik ook werkt perfect en gaat makkelijk een week meequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb gewoon een quick charge kit
[afbeelding]
Zit al een batterij bij, als 1 batterij leeg is dan verwissel ik de batterij van mijn controller en hang ik de lege in die oplader, zo ben ik altijd draadloos aan het gamen.
ik heb ze wel altijd gewoon opgeladen, maar stel nou dat alle 4 de accu's leeg zijn.. dan kun je toch ook gewoon je oplader eraan hangen?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja want daar haal je een draadloze controller voor..
Tuurlijk zenuwpees.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:57 schreef Bastard het volgende:
Nee... ik doe het niet... wil de gewone editie van Halo en die is gewoon verkrijgbaar .... toch?
als je een auto koop ga je toch ook niet heel de dag lopen zeveren over hoeveel benzine dat da ding wel niet zuipt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
Wat ik trouwens wel TE snel leeg vind gaan is de wireless headset, echt irritant snel leeg.
Je kan dat ding ook niet opladen tijdens het gamen wat dus inhoud dat je altijd een headset met draad erbij moet houden voor het geval dat je headset aan het begin van je game avond leeg gaat.
Dude ik heb het over de draadloze headset die maximaal 5~6 uurtjes meegaat en dan dik een uur aan de oplader moetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als je een auto koop ga je toch ook niet heel de dag lopen zeveren over hoeveel benzine dat da ding wel niet zuipt?
je weet van te voren dat je je controller moet opladen...
ik had het nog niet eens over jou persoonlijk, maar over mensen hier in het algemeen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dude ik heb het over de draadloze headset die maximaal 5~6 uurtjes meegaat en dan dik een uur aan de oplader moet
het was al bekend dat die uitgesteld was maar nu is dus bekend dat het door microsoft komtquote:GTA IV was due for release on 17th October. Rockstar have been using the Playstation 3 as the lead platform. An Xbox 360 team have been working besides the core team adapting code. Whilst the PS3 Blu-ray disc will easily accommodate the game, there have been problems fitting the game on to a single 360 DVD disc. Microsoft will not allow the game to be released on 2 disc as they are concerned the 360 will be compared unfavourably to the PS3. The situation has led to tension between Dan Houser and the Microsoft Empire as there is currently no way the game can fit on a single dvd.
Microsoft are currently working on a new compression technology for DVD9 discs, however this wont be available until next year. In a politically worded statement Sam Houser said "The game is huge and is pushing the hardware platforms to their absolute limits. The top engineers from Sony and Microsoft are working closely with the team in Edinburgh right now, helping us to fully leverage the power of both platforms."
Whilst the PlayStation 3 version is all set for completion at the end of this month, Microsoft have tied Take Two into an iron-clad legal agreement that forbids them from releasing the game on any format unless the Xbox 360 is ready. This has meant that whilst the PS3 version will be ready for October, Microsoft have directly prevented its release. That's what happens when the Houser brothers sell their arse for the Microsoft dollar. Stupid limey gimp-bags.
Je quote mij dus krijg ik het idee dat je het tegen mij hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik had het nog niet eens over jou persoonlijk, maar over mensen hier in het algemeen...![]()
Whoehahahahah heerrrlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef DJ_ het volgende:
gelukkig is dit het xbox topic want ps3 fanboys zullen hier zeker niet vrolijk van worden![]()
[..]
het was al bekend dat die uitgesteld was maar nu is dus bekend dat het door microsoft komt
( ik heb het gesubmit op de frontpage , maar ik heb het idee dat ze me daar negeren omdat ik soms
5 nieuwe trailers op een dag submit, dus als een mod daar naar kan kijken dat dit
gesubmit wordt , dit lijkt me aardig "belangrijk" nieuws )
Op de frontpagequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef DJ_ het volgende:
gelukkig is dit het xbox topic want ps3 fanboys zullen hier zeker niet vrolijk van worden![]()
[..]
het was al bekend dat die uitgesteld was maar nu is dus bekend dat het door microsoft komt
( ik heb het gesubmit op de frontpage , maar ik heb het idee dat ze me daar negeren omdat ik soms
5 nieuwe trailers op een dag submit, dus als een mod daar naar kan kijken dat dit
Het is ook allemaal jouw schuldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je quote mij dus krijg ik het idee dat je het tegen mij hebt.
ja dat is toch de frontpage voor games ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de frontpage. Je bedoelt toch op FOK!games (games.fok.nl) ?
.
Oké, dan is het goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat is toch de frontpage voor games ?
Het is meer omdat het vakantietijd is, weinig crew aanwezig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef DJ_ het volgende:
nee ook al zit ik met mijn slaperige kop achter de pc , denk ik toch wel dat me dat niet zou gebeurenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed. Ik dacht dat je de frontpage-frontpage bedoelde. Jeweetwel. frontpage.fok.nl oftewel fok.nl.
en waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Okquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee ook al zit ik met mijn slaperige kop achter de pc , denk ik toch wel dat me dat niet zou gebeuren
of meschien ......
http://www.ukrebellion.com/quote:
ach ben net wakker en ik stoor me er niet aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
OkNu moet ik het gewoon zeggen, ...
HET IS MISSCHIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
msn smiliesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:02 schreef TC03 het volgende:
Ik begrijp het niet hoor... Breng het gewoon op twee schijfjes uit. Niemand die er mee zit. [afbeelding] [afbeelding]
wat een microsoft haat toch overalquote:
JE ZEGT HET AL DE HELE WEEK FOUT!!!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach ben net wakker en ik stoor me er niet aan
Of een dubbelzijdige DVD, 18GBquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:02 schreef TC03 het volgende:
Ik begrijp het niet hoor... Breng het gewoon op twee schijfjes uit. Niemand die er mee zit. [afbeelding] [afbeelding]
ik voel me vereerd dat je er op let want ik doe het nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
JE ZEGT HET AL DE HELE WEEK FOUT!!!!!!
Jawel! Ik welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:02 schreef TC03 het volgende:
nee dat schiet opquote:
vertelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
het bericht is gewoon onzin!!!
Jou zullen we nooit gelovenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat Lair op de 360 komt, geloof je me dan?
nee , maar laat is een bereich/ontkening zien dan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat Lair op de 360 komt, geloof je me dan?
Het is gewoon een complot van linkse rakkers PS3 bezitters!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
het bericht is gewoon onzin!!!
Doe dat dan ook bij mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , maar laat is een bereich/ontkening zien dan ?
Dat is toch geen argument. 'Schuldig tot bewezen onschuldig?'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , maar laat is een bereich/ontkening zien dan ?
staat er toch , dat jij het niet geloofd tja jammer dan , zou best waar kunnen zijn en dit gaat het net al rondquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Doe dat dan ook bij mij.
HA!
Het staat er toch? No offence, maar heb jij ooit wel eens les gekregen dat ging over het controleren van je bronnen. Je haalt een bericht van een blog dat geen enkele referenties heeft, de berichten op de blog zijn overduidelijk biased ("However we can exclusively reveal that this is all lies and part of the Microsoft Empire's propaganda machine. "), Star Wars taal gebruikt om het te verduidelijken, en boven alles:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
staat er toch , dat jij het niet geloofd tja jammer dan , zou best waar kunnen zijn en dit gaat het net al rond
op verschillende fora's / sites , dus wacht maar tot microsoft er commentaar op geeft dan
ik heb in iedergeval geen zin om hier een heel topic over te gaan zitten zeuren![]()
Wat heeft iedereen toch tegen de PUquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Power Unlimited.
En die reacties daar zijn even kansloos als de PU zelf.
zucht mensen willen ook altijd het laatste woord hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Het staat er toch? No offence, maar heb jij ooit wel eens les gekregen dat ging over het controleren van je bronnen. Je haalt een bericht van een blog dat geen enkele referenties heeft, de berichten op de blog zijn overduidelijk biased ("However we can exclusively reveal that this is all lies and part of the Microsoft Empire's propaganda machine. "), Star Wars taal gebruikt om het te verduidelijken, en boven alles:
waar zijn de bronnen?
Microsoft hoeft er geen commentaar op te geven, want dit is zo biased dat mijn ballen spontaan cirkels beginnen te draaien.
Was ist passiert?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Power Unlimited.
En die reacties daar zijn even kansloos als de PU zelf.
Van Gamesindustry.biz...quote:PlayStation 3 complications caused GTA IV delay - analyst
Illustration
Matt Martin 14:07 (BST) 03/08/2007
Take-Two's green light process labelled a "failure"
Analyst Michael Pachter believes Rockstar has delayed the release of Grand Theft Auto IV because it is struggling with development on the PlayStation 3.
And the Xbox 360 version of the game has suffered at least a six month delay as a result, due to contractual obligations that will have prevented the publisher from releasing the game first on Microsoft's machine, says the analyst.
"We think it is likely that the Rockstar team had difficulty in building an exceptionally complicated game for the PS3, and failed to recognise how far away from completion the game truly was until recently," said Pachter.
"We think it is also likely that Take-Two had a contractual commitment to Sony that it would not favour competitor Microsoft by launching the Xbox 360 version of GTA IV prior to launching the PS3 version, and believe that any delay of the PS3 version necessitated a delay of the Xbox 360 version," he added.
This failure to recognise development problems could dent investor confidence in the publisher, even after it has taken steps to improve the green light process for software development.
"Take-Two management stumbled badly for the first time during their tenure," commented Pachter.
"While the delay of GTA IV was clearly not the fault of new management, we believe that it should have been better understood several months ago, and should have been communicated to investors much earlier than today.
"The company has begun an initiative to improve the green light process for new projects, but given the delays of Manhunt and GTA, its process for monitoring projects under development appears to be a failure," he said.
Yep. Dit wordt een revanche newspost van JEWELSTEquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Van Gamesindustry.biz...
wel een betrouwbare bron dus!
nu blij dan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Yep. Dit wordt een revanche newspost van JEWELSTE![]()
Maar vergeet niet: believes...
DE WAARHEID BOVEN ALLES. altijd, en overal.quote:
gta4 uitstel komt door microsoft , that about sums it upquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:39 schreef AQuila360 het volgende:
Waar heeft iedereen het in godsnaam over nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |