Ik vind het spel in Free Play ook gewoon veel leuker dan in de story mode, veel meer mogelijkheden en opties. En ik ben een beetje een achievement hoer aan het worden, dat ook.quote:
Ik kan de mijne vandaag al halen bij E-Plaza, die verkoopt ze alquote:Donderdag 02 augustus 2007 - De releasedatum van Halo 3 komt langzaam maar zeker steeds dichterbij. Vanaf maandag 6 augustus zullen daarom al de pre-order kits van de Limited Edition van Halo 3 in de winkels liggen. De prijs van deze kit ligt op 9,99 euro, hiervoor ben je tussen 26 september en 5 oktober verzekerd van jouw Halo 3 LE exemplaar.
De Limited Edition is verpakt in een speciale tin case. Naast de standaard game, bevat deze verpakking ook een bonusdisc met diverse extra content. Bovendien krijg je bij je pre-order kit een Halo 3 t-shirt en maak je kans op kaarten voor de prèmiere van Halo 3.
Tune val Halo neurietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:35 schreef Gamedemon het volgende:
Nieuws: Halo 3 LE pre-order kit vanaf 6 augustus te koop!
[..]
Ik kan de mijne vandaag al halen bij E-Plaza, die verkoopt ze al
Lekker deuntje is dat nog steeds he?quote:
Cool morgen dan maar eens even rondkijken, aangezien ik maandag ga vliegen en ik wel een LE wil hebben. En als ik vragen mag waar is jou E-plaza gelegen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Guaranteed limited editionquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
"Als je deze box koopt, heb je gegarandeerd een Limited Edition", betekent dat er minimaal hetzelfde aantal Limited Editions als pre-order boxen wordt verkocht. Wat snap jij daar niet aan? Is dat nu zo ontzettend moeilijk te begrijpen, of wil je gewoon wat te zeiken hebben over Microsoft?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Guaranteed limited edition![]()
Dus een limited editopn is in princiepe geheel geen limited. Maar deze eigenlijk wel. limited is als je het taaltechnisch bekijkt al gegarandeert. MS is weer eens marketingtechnisch geheel gestoord bezig met hun edities om aan de mensen te slijten
Ik had het dus andersom, GoW heb ik van genoten de SP en de CO OP SP, en de MP geniet ik nog steeds dagelijks van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef Bastard het volgende:
GoW heeft me alleen de SP kunnen boeien, MP heb ik met RBS gespeeld... ja je moet iets als 2 spellen tegelijk uitkomen.
Utrechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef DooD het volgende:
[..]
Cool morgen dan maar eens even rondkijken, aangezien ik maandag ga vliegen en ik wel een LE wil hebben. En als ik vragen mag waar is jou E-plaza gelegen?
Ik heb zo'n quick charge kit maar speel meer met kabel dan zonder, damn wat is dat ding snel leeg. Toch maar eens een accu erbij halen plus externe oplader.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Same here.Heb altijd een reserve setje opgeladen en al klaar liggen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Dutch_Nelson het volgende:
en er zat bij de 360 vga kabel toch ook een verloop van 2x tulp naar een keer jack-in?
Ik gebruik de boxen van mijn PC. Ik heb een geluidskaart met TOSlink ingang die 5.1 ondersteund. Erg leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:04 schreef steeg het volgende:
Ik heb een VRAAGJE
Ik heb een VGA kabel gekocht en de Xbox 360 aangesloten op mijn monitor. Beeld is echt allejezus hard verbeterd! Alleen ik moet nog boxen erbij kopen, wie heeft er een tip voor mij??
Ik weet namelijk niet zo goed welke boxen zo'n aux ingang hebben (zoals de ouderwetse stereotorens met een rode en een witte tulp)
Daarnaast heb ik er ook niet meer dan 40 euro voor over... Dus heeft iemand ervaring met dit, help me. AJB Ik kan het mijn xbox gewoon niet aandoen langer op die lelijke tv te spelen.
snel leeg?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:03 schreef Darow het volgende:
[..]
Ik heb zo'n quick charge kit maar speel meer met kabel dan zonder, damn wat is dat ding snel leeg. Toch maar eens een accu erbij halen plus externe oplader.
Snel leeg? Ik kan d'r gemakkelijk een week mee doen, en dan speel ik bijna elke dag wel een (paar) uur.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:03 schreef Darow het volgende:
[..]
Ik heb zo'n quick charge kit maar speel meer met kabel dan zonder, damn wat is dat ding snel leeg. Toch maar eens een accu erbij halen plus externe oplader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |