Dit is wel in vergelijking met mijn draadloze controller voor de oude xbox, toen had ik een logitech, deze: controllerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:13 schreef Darow het volgende:
Ja, max 10 uur spelen. Als je gewoon goede batterijen ( dus niet zo'n B-merk) koopt, kun je er langer mee spelen.
Zo doe ik het dus ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:15 schreef BMH het volgende:
Ik vind de 360 controller ook snel leeg gaan. Als ik met controller 1 speel laad controller 2 op. Wanneer 1 leeg is verwissel ik de batterypack. Hierdoor is het geen probleem dat die dingen zo snel leeg lopen.
maar op de 360 controller heb je ook nogje headset etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef Darow het volgende:
[..]
Dit is wel in vergelijking met mijn draadloze controller voor de oude xbox, toen had ik een logitech, deze: controller
Die ging makkelijk een hele maand mee.
Ja want daar haal je een draadloze controller voor..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik heb er totaal geen last van?! ik vind ze ook niet snel leeg gaan... en als ie leeg is kun je altijd nog je kabeltje eraan hangen...
Oja...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
maar op de 360 controller heb je ook nogje headset etc.
Misschien, heel misschien in de winkelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:37 schreef MosPos het volgende:
Ik heb nog steeds zoeen sjieke X-Box (1). Maar mn controllers zijn kaduuk. Passen 360 controllers ook op mijn X-Box? Hoorde ik ergens? Zo nee, waar moet ik dan microsoft controllers vandaag halen
Dan zorg je er dus voor dat je hem wanneer je niet gamed aan de kabel hangt, zodat ie hem oplaadt. Dan is ie weer vol wanneer je weer wel wilt gamen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja want daar haal je een draadloze controller voor..
2100mah oplaadbare batterijen, gaat denk ik tussen de 15 en 20u meequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:39 schreef swasfy het volgende:
Hoe doen de mensen het hier trouwens met de Wireless controller, batterijen of een ander alternatief?
kut tvp, maar wil het toch weten
Hoelang laad die eigenlijk op?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb gewoon een quick charge kit
[afbeelding]
Zit al een batterij bij, als 1 batterij leeg is dan verwissel ik de batterij van mijn controller en hang ik de lege in die oplader, zo ben ik altijd draadloos aan het gamen.
Half uur tot een uur, redelijk vlot altijd.quote:
Daar is ie dus niet voor bedoelt, hij heet niet voor niets PLAY and chargequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zorg je er dus voor dat je hem wanneer je niet gamed aan de kabel hangt, zodat ie hem oplaadt. Dan is ie weer vol wanneer je weer wel wilt gamen.
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:57 schreef Bastard het volgende:
Nee... ik doe het niet... wil de gewone editie van Halo en die is gewoon verkrijgbaar .... toch?
ik heb altijd die duracel foto-accu batterijen 2500mah en eens in de week verwissel ik de batterijenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
2100mah oplaadbare batterijen, gaat denk ik tussen de 15 en 20u mee
gebruik ik ook werkt perfect en gaat makkelijk een week meequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb gewoon een quick charge kit
[afbeelding]
Zit al een batterij bij, als 1 batterij leeg is dan verwissel ik de batterij van mijn controller en hang ik de lege in die oplader, zo ben ik altijd draadloos aan het gamen.
ik heb ze wel altijd gewoon opgeladen, maar stel nou dat alle 4 de accu's leeg zijn.. dan kun je toch ook gewoon je oplader eraan hangen?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja want daar haal je een draadloze controller voor..
Tuurlijk zenuwpees.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:57 schreef Bastard het volgende:
Nee... ik doe het niet... wil de gewone editie van Halo en die is gewoon verkrijgbaar .... toch?
als je een auto koop ga je toch ook niet heel de dag lopen zeveren over hoeveel benzine dat da ding wel niet zuipt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
Wat ik trouwens wel TE snel leeg vind gaan is de wireless headset, echt irritant snel leeg.
Je kan dat ding ook niet opladen tijdens het gamen wat dus inhoud dat je altijd een headset met draad erbij moet houden voor het geval dat je headset aan het begin van je game avond leeg gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |