Dude ik heb het over de draadloze headset die maximaal 5~6 uurtjes meegaat en dan dik een uur aan de oplader moetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als je een auto koop ga je toch ook niet heel de dag lopen zeveren over hoeveel benzine dat da ding wel niet zuipt?
je weet van te voren dat je je controller moet opladen...
ik had het nog niet eens over jou persoonlijk, maar over mensen hier in het algemeen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dude ik heb het over de draadloze headset die maximaal 5~6 uurtjes meegaat en dan dik een uur aan de oplader moet
het was al bekend dat die uitgesteld was maar nu is dus bekend dat het door microsoft komtquote:GTA IV was due for release on 17th October. Rockstar have been using the Playstation 3 as the lead platform. An Xbox 360 team have been working besides the core team adapting code. Whilst the PS3 Blu-ray disc will easily accommodate the game, there have been problems fitting the game on to a single 360 DVD disc. Microsoft will not allow the game to be released on 2 disc as they are concerned the 360 will be compared unfavourably to the PS3. The situation has led to tension between Dan Houser and the Microsoft Empire as there is currently no way the game can fit on a single dvd.
Microsoft are currently working on a new compression technology for DVD9 discs, however this wont be available until next year. In a politically worded statement Sam Houser said "The game is huge and is pushing the hardware platforms to their absolute limits. The top engineers from Sony and Microsoft are working closely with the team in Edinburgh right now, helping us to fully leverage the power of both platforms."
Whilst the PlayStation 3 version is all set for completion at the end of this month, Microsoft have tied Take Two into an iron-clad legal agreement that forbids them from releasing the game on any format unless the Xbox 360 is ready. This has meant that whilst the PS3 version will be ready for October, Microsoft have directly prevented its release. That's what happens when the Houser brothers sell their arse for the Microsoft dollar. Stupid limey gimp-bags.
Je quote mij dus krijg ik het idee dat je het tegen mij hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik had het nog niet eens over jou persoonlijk, maar over mensen hier in het algemeen...![]()
Whoehahahahah heerrrlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef DJ_ het volgende:
gelukkig is dit het xbox topic want ps3 fanboys zullen hier zeker niet vrolijk van worden![]()
[..]
het was al bekend dat die uitgesteld was maar nu is dus bekend dat het door microsoft komt
( ik heb het gesubmit op de frontpage , maar ik heb het idee dat ze me daar negeren omdat ik soms
5 nieuwe trailers op een dag submit, dus als een mod daar naar kan kijken dat dit
gesubmit wordt , dit lijkt me aardig "belangrijk" nieuws )
Op de frontpagequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef DJ_ het volgende:
gelukkig is dit het xbox topic want ps3 fanboys zullen hier zeker niet vrolijk van worden![]()
[..]
het was al bekend dat die uitgesteld was maar nu is dus bekend dat het door microsoft komt
( ik heb het gesubmit op de frontpage , maar ik heb het idee dat ze me daar negeren omdat ik soms
5 nieuwe trailers op een dag submit, dus als een mod daar naar kan kijken dat dit
Het is ook allemaal jouw schuldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je quote mij dus krijg ik het idee dat je het tegen mij hebt.
ja dat is toch de frontpage voor games ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de frontpage. Je bedoelt toch op FOK!games (games.fok.nl) ?
.
Oké, dan is het goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat is toch de frontpage voor games ?
Het is meer omdat het vakantietijd is, weinig crew aanwezig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef DJ_ het volgende:
nee ook al zit ik met mijn slaperige kop achter de pc , denk ik toch wel dat me dat niet zou gebeurenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed. Ik dacht dat je de frontpage-frontpage bedoelde. Jeweetwel. frontpage.fok.nl oftewel fok.nl.
en waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Okquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee ook al zit ik met mijn slaperige kop achter de pc , denk ik toch wel dat me dat niet zou gebeuren
of meschien ......
http://www.ukrebellion.com/quote:
ach ben net wakker en ik stoor me er niet aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
OkNu moet ik het gewoon zeggen, ...
HET IS MISSCHIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
msn smiliesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:02 schreef TC03 het volgende:
Ik begrijp het niet hoor... Breng het gewoon op twee schijfjes uit. Niemand die er mee zit. [afbeelding] [afbeelding]
wat een microsoft haat toch overalquote:
JE ZEGT HET AL DE HELE WEEK FOUT!!!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach ben net wakker en ik stoor me er niet aan
Of een dubbelzijdige DVD, 18GBquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:02 schreef TC03 het volgende:
Ik begrijp het niet hoor... Breng het gewoon op twee schijfjes uit. Niemand die er mee zit. [afbeelding] [afbeelding]
ik voel me vereerd dat je er op let want ik doe het nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
JE ZEGT HET AL DE HELE WEEK FOUT!!!!!!
Jawel! Ik welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:02 schreef TC03 het volgende:
nee dat schiet opquote:
vertelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
het bericht is gewoon onzin!!!
Jou zullen we nooit gelovenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat Lair op de 360 komt, geloof je me dan?
nee , maar laat is een bereich/ontkening zien dan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat Lair op de 360 komt, geloof je me dan?
Het is gewoon een complot van linkse rakkers PS3 bezitters!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
het bericht is gewoon onzin!!!
Doe dat dan ook bij mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , maar laat is een bereich/ontkening zien dan ?
Dat is toch geen argument. 'Schuldig tot bewezen onschuldig?'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , maar laat is een bereich/ontkening zien dan ?
staat er toch , dat jij het niet geloofd tja jammer dan , zou best waar kunnen zijn en dit gaat het net al rondquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Doe dat dan ook bij mij.
HA!
Het staat er toch? No offence, maar heb jij ooit wel eens les gekregen dat ging over het controleren van je bronnen. Je haalt een bericht van een blog dat geen enkele referenties heeft, de berichten op de blog zijn overduidelijk biased ("However we can exclusively reveal that this is all lies and part of the Microsoft Empire's propaganda machine. "), Star Wars taal gebruikt om het te verduidelijken, en boven alles:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
staat er toch , dat jij het niet geloofd tja jammer dan , zou best waar kunnen zijn en dit gaat het net al rond
op verschillende fora's / sites , dus wacht maar tot microsoft er commentaar op geeft dan
ik heb in iedergeval geen zin om hier een heel topic over te gaan zitten zeuren![]()
Wat heeft iedereen toch tegen de PUquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Power Unlimited.
En die reacties daar zijn even kansloos als de PU zelf.
zucht mensen willen ook altijd het laatste woord hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Het staat er toch? No offence, maar heb jij ooit wel eens les gekregen dat ging over het controleren van je bronnen. Je haalt een bericht van een blog dat geen enkele referenties heeft, de berichten op de blog zijn overduidelijk biased ("However we can exclusively reveal that this is all lies and part of the Microsoft Empire's propaganda machine. "), Star Wars taal gebruikt om het te verduidelijken, en boven alles:
waar zijn de bronnen?
Microsoft hoeft er geen commentaar op te geven, want dit is zo biased dat mijn ballen spontaan cirkels beginnen te draaien.
Was ist passiert?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Power Unlimited.
En die reacties daar zijn even kansloos als de PU zelf.
Van Gamesindustry.biz...quote:PlayStation 3 complications caused GTA IV delay - analyst
Illustration
Matt Martin 14:07 (BST) 03/08/2007
Take-Two's green light process labelled a "failure"
Analyst Michael Pachter believes Rockstar has delayed the release of Grand Theft Auto IV because it is struggling with development on the PlayStation 3.
And the Xbox 360 version of the game has suffered at least a six month delay as a result, due to contractual obligations that will have prevented the publisher from releasing the game first on Microsoft's machine, says the analyst.
"We think it is likely that the Rockstar team had difficulty in building an exceptionally complicated game for the PS3, and failed to recognise how far away from completion the game truly was until recently," said Pachter.
"We think it is also likely that Take-Two had a contractual commitment to Sony that it would not favour competitor Microsoft by launching the Xbox 360 version of GTA IV prior to launching the PS3 version, and believe that any delay of the PS3 version necessitated a delay of the Xbox 360 version," he added.
This failure to recognise development problems could dent investor confidence in the publisher, even after it has taken steps to improve the green light process for software development.
"Take-Two management stumbled badly for the first time during their tenure," commented Pachter.
"While the delay of GTA IV was clearly not the fault of new management, we believe that it should have been better understood several months ago, and should have been communicated to investors much earlier than today.
"The company has begun an initiative to improve the green light process for new projects, but given the delays of Manhunt and GTA, its process for monitoring projects under development appears to be a failure," he said.
Yep. Dit wordt een revanche newspost van JEWELSTEquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Van Gamesindustry.biz...
wel een betrouwbare bron dus!
nu blij dan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Yep. Dit wordt een revanche newspost van JEWELSTE![]()
Maar vergeet niet: believes...
DE WAARHEID BOVEN ALLES. altijd, en overal.quote:
gta4 uitstel komt door microsoft , that about sums it upquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:39 schreef AQuila360 het volgende:
Waar heeft iedereen het in godsnaam over nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |