Woei!! Daar zijn we ook weer vanaf!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ferdy lancee ?
reken ik goedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Born Slippy - Underworld
Lust For Life - Iggy Pop
Perfect Day - Lou Reed
Atomic - Blondie
o.a.
Ik zat al te kijken, maar Knars maakte hem vol met 'In Nije Dei', dat is de laatste die genoemd werd...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens mij maakte iggy em al vol voor mijn post..
Ha, een nieuwe knaller van James "You're Beautiful" Blunt? Wederom ben ik zo blij dat ik geen radio luisterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Britse zanger, die alles mooi vindt
Noppe, ook een of andere quasi gitaarheld, wiens album na 3 keer uitbrengen pas een beetje doorbrak bij het publiek. Hij heeft een voornaamgenoot in iemand die er graag mee doorwilde (deze persoon heeft ook een bekende "muzikale" zus)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Is dat Tarkan van Shikirim (of zoiets)?
De betreffende zus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:19 schreef bartrid het volgende:
James Morrison?
Dat is inderdaad de broer, ik zoek een gitaarspelende 3fm fanboy act. Uit het rijtje James blunt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:22 schreef bartrid het volgende:
Daniel Bedingfield
Ja, die zocht ik!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:31 schreef bartrid het volgende:
Daniel Powter?
quote:Sonic Youth coveredwith Mike Watt from fIREHOSE and Minutemen.
newbie +1quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
BackBeat band soundtrack album thingie..
hm, deze niet, geweldig album vind ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk dat soort albums je draait ze één keer en dan nooit meer
Nope, hij deed de baslijntjes, maarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Frank Schaafsma drumde bij Drukwerk
Tsja, it's got to be perfect, dus...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:04 schreef Neleos het volgende:
Fairport Convention?
quote:are a trip-hop trio formed in Reading, England, in 1995, following the success of Portishead's Dummy and Tricky's Maxinquaye. Borrowing heavily from Portishead and Massive Attack,
pursued a trancelike but edgy sound, highlighted by Kelli Dayton's soulful vocals
Ik ook niet. Gelukkig heb ik sportschoenen aan dus ik kan er hard van wegrennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:16 schreef MadMaster het volgende:
dat ik niet van films houd die afgeleid zijn van stripfiguren...
Je twijfel is terecht, het is allesbehalve Gary Numanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel, maar is het Gary Numan?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Cuby & The Blizzards.
Eelco Gelling dus.
Dat was Van McCoy en dat is hem ook niet...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:46 schreef ranja het volgende:
hij van Do the Hustle? hoe heet die ook weer
quote:Tang tanga boogie bang
Let's rock the house
Let's shock the house
Boom boom shake the room
Let's rock the shock the house all night
All right don't stop don't stop
Don't block the dot
Shake a boom boom
Shake a tang tang
Shake a boom boom tang tang rub a tum tum
Oh bang that thing to the beat of the drum
Everybody get on up and dance
Get on up now
Ain't ya tired of sitting down
Get on up and dance
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef bartrid het volgende:
En nu heb ik dus Do the hustle in m'n kop zitten....
de bekendste Spank is toch van Brooklyn Express dacht ik. al heet die officieel niet eens zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja fuck, das Jimmy Bo Horne ..niet wakker idd
Volgens mij hebben die alleen de sample gebruikt in Sixty-Ninequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef ranja het volgende:
[..]
de bekendste Spank is toch van Brooklyn Express dacht ik.
Veronica promotieteam 'komt naar je toe deze zomer' jingles iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef MadMaster het volgende:
Tune voor Veronica?
ah, is dat de overeenkomst?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
en geen panfluit te bekennen in beide nummers..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Willem van Kooten, Chiel Montagne, Jan van Veen, Tineke de Nooij, Rob Out, Lex Harding
Die zou alleen op deze foto hooguit 15 jaar zijn..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef ranja het volgende:
Ik dacht ook Bart van Leeuwen te herkennen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah! Dan zal die 3e van links wel gerard de vries zijn
de 2e inderdaad... minder grappig dan de eerste zover ik me herinner.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Di bjoetifal laidie
Al is dit wel de 2e versie van die Italiaan, geloof ik..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:22 schreef MadMaster het volgende:
The Umpire Strikes Back, de parodie op het gebrul van John McEnroe die met Tatum O'Neal getrouwd was
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:31 schreef ranja het volgende:
Robert Paul - Het kan vriezen het kan dooien
goed genoeg, langst op #1 sowieso. Nu inderdaad Borsato (dromen) met 12 weken, kan volgende week geevenaard worden door Hazes & Jolingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Langst genoteerde Nederlanstalige nr. 1?
Was Marco Borsato, geloof ik.
quote:Elke keer als ik MyActive-topics open komen de Uzumaki-topics weer voorbij en ben ik alle zin om te trivia-en kwijt.
So true....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik stuur net een pm'tje naar Peaceman:
[..]
![]()
Yep, daar doe ik het voor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef bartrid het volgende:
of de zanger van de pet shop boys?
quote:Kraftwerk are teaming-up withto release a new single.
The German techno pioneers will release 'Aerodynamik' and 'La Forme', from 2003 album 'Tour De France', on September 17.
Both tracks have been remixed by members of, with Aerodynamik being tackled by Alexis Taylor and Joe Goddard, while 'La Forme' was remixed by Al Doyle and Felix Martin
Ow, dat was geloof ik 4 augustus 1895.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als in 4 augustus 2007?
quote:While punk rock was always supposed to be about pushing the envelope, few post-punk bands seemed willing to go quite so far to creatively confront their audience as. The group's guitars alternately sliced like a machete and ground like a dentist's drill, creating a groundbreaking and monolithic dissonance in the process. Their use of a drum machine, cranked up to ten and sounding a tattoo that pummeled the audience into submission, was a crucial precursor to the coming industrial music scene while creating a sound which was far more challenging and organic than what groups such as Ministry and Nine Inch Nails would achieve with similar ingredients.
Ik zat vanmorgen ook te worstelen met een vraag over een overledene en heb toen maar voor een 'veilige' vraag gekozen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:54 schreef bartrid het volgende:
Ik wou namelijk dezelfde vraag stellen maar moest aan Uzumaki denken en heb het toen maar niet gedaan...
Hoezo? Lijkt mij een typische nbdbd-vervolgvraagquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:50 schreef Berkery het volgende:
Met 30 graden op kantoor kost het verzinnen van een wel leuke vraag veel moeite
n00b + 1
Ik wilde eerst een foto van Mr. Big plaatsen, maar ik kreeg nogal veel NSFW-plaatjes. Oeps.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt mij een typische nbdbd-vervolgvraag
Met het rubber deur de blubber, het geeft je leven zin, kom vrouwtjes, word boerin!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:58 schreef bukgeit het volgende:
Welke zin volgt er na 'Want het is lekker op de trekker'?
Ik dacht altijd met de drupper door de blupper.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met het rubber deur de blubber, het geeft je leven zin, kom vrouwtjes, word boerin!
quote:A holiday, a holiday, and the first one of the year
Lord Arnold's wife to the church did go, the Gospel for to hear
And when the meeting it was done, she cast her eyes about
And there she spied little, walking in the crowd
"Come home with me little, come home with me tonight
Come home with me little, and sleep with me till light."
"Oh I can't come home and I won't come home, to sleep with you tonight
By the rings on your fingers I can tell, you are Lord Arnold's wife."
"What if I am Lord Arnold's wife, he is not at home
He's away in the far cornfields, he's bringing the yearlings home."
A servant who was standing by, hearing what was said
Swore Lord Arnold he would know before the sun had set
And in his hurry to carry the news, he bent his breast and ran
And when he came to the broad mill stream, he took off his shoes and swam
Little, he lay down and took a little sleep
And when he woke Lord Arnold was standing at his feet
Saying "How do you like my feather bed, and how do you like my sheets
And how do you like my lady gay who lies in your arms asleep?"
"Oh it's well I like your feather bed, better I like your sheets
Best of all I like your lady who lies in my arms asleep."
"Get up, get up," Lord Arnold cried, "get up as quick as you can
For they'll never say in England that I killed a sleeping man."
"Oh I can't get up, I won't get up, I wouldn't get up for my life
For you have two long beaten swords, and I not a pocket knife."
"It's true I have two beaten swords, and they cost me deep in my purse
But you shall have the better of them, and I will use the worse
"And you shall strike me the very first blow, strike it like a man!
For I will strike the very nex blow, I'll kill you if I can."
Sostruck the very first blow, and he hurt Lord Arnold sore
Lord Arnold struck the very next blow, andstruck no more
And then Lord Arnold he took his wife, and set her on his knee
Saying "Who do you like the best of us now, your deador me?"
And then up spoke his own dear wife, never heard to speak so free
"I had rather a kiss from dead's lips than you and your finery."
At that Lord Arnold he did jump up and loudly did he bawl
He struck his wife right through the heart and pinned her against the wall
"A grave, a grave," Lord Arnold cried, "to put these lovers in
But bury my lady at the top, for she was of noble kin."
Methodmich +1quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met het rubber deur de blubber, het geeft je leven zin, kom vrouwtjes, word boerin!
Dat is waar, maar DD was altijd online en wist ook nog eens allesquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:02 schreef Neleos het volgende:
Maar t is wel een stuk rustiger, Daisy Duke had 2 jaar geleden volgens mij aan het eind van het jaar meer dan 1000 punten.
Matty Groves :-)quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:12 schreef methodmich het volgende:
Joechee!
In welk nummer van Fairport Convention versiert de hoofdpersoon de vrouw van Lord Arnold, waarna deze hem de beste van zijn twee zwaarden laat kiezen om een duel uit te vechten, de hoofdpersoon doodt en vervolgens ook zijn vrouw, omdat ze liever de dode lippen van de hoofdpersoon kust dan haar eigen man.
Ofwel:
[..]
Met je rubber vol met blubber.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef Gambolputty het volgende:
het is lekker om te trekken
met de drupper door de blupper.
De tekst krijgt wel een andere dimensie zo.
Shit, die heb ik wel geweten.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:40 schreef qonmann het volgende:
Hoe heette de band waar Grace Slick in speelde voordat ze toetrad tot Jefferson Airplane ?
Jefferson Airplane wordt gezien als één der belangrijkste bands uit die tijd.
Desondanks zijn de beide grootste hits die ze hadden, meegenomen door Grace Slick van haar eerdere band.
Zullen de jongens toch niet echt leuk hebben gevonden..en nog steeds niet denk ik.
De beide nummers die ze meenam zijn uiteraard ' Somebody to love' en ' White rabbits'quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:34 schreef bartrid het volgende:
Ik had hem al opgezocht, het zegt mij helemaal niks eerlijk gezegd.
n0r+1quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:56 schreef n0r het volgende:
Dat was The Great Society
Ja, toen Grace uit JS is gestapt dusquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:14 schreef qonmann het volgende:
Jefferson Airplane --> Jefferson Starship --> Starship --> Grace Sllick (bv Dreams)
en daar tussendoor nog diverse andere projecten oa. Manhole en nog een heleboel andere,
Nou, ik heb ook wel eens in bandjes gezeten, en als ik het met de hele band gedaan zou hebben, was dat anders behoorlijk stom geweest hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:23 schreef n0r het volgende:
Nee, ze heeft zeg maar iets heel stoms gedaan
Met Marty Balin heeft ze geen sex gehadquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef n0r het volgende:
Ze heeft dus iets heel stoms gedaan, naast het bevredigen van de totale band, en wel op een concert, hier in Europa.
Hoeft niet, ik heb het al opgezocht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:02 schreef n0r het volgende:
Ik ben even weg, parkeer m wel, als ie morgen nog niet half geraden is verklap ik m
In Europa denk ik dan aan een Hitler-groet in Duitsland.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:54 schreef n0r het volgende:
Ze was zeker onder invloed, wat dus ook te maken had met haar actie. Ze raakte het desbetreffende publiek op een nogal gevoelige snaar.
Leuk. Ik schreef gisteren 'zei ze 'Sieg heil' tijdens een concert in Duitsland?'. ' Kapt m'n laptop ermee voor ik op submit kon drukkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:36 schreef Gambolputty het volgende:
Lijkt me voldoende:
Namens n0r: Mark +1
The first German show of Jefferson Starship’s 1978 European tour ended in a riot when mercurial singer Grace Slick couldn’t play due, she insisted, to an upset stomach. The next night, Slick pepped herself up by drinking the entire contents of her hotel minibar before arriving at Hamburg’s Congress Centrum. When not fondling guitarist Craig Chaquico, Slick mimicked a Nazi goose-step, asked the audience “Who won the war?” and gave the “Heil Hitler” salute. Stumbling into the crowd, she reportedly groped several female onlookers before jamming her finger up a man’s nose. “I’m in Germany and I’m gonna get back at them for Dachau,” she later explained. Recorded for German TV, the concert was never broadcast, and Slick left the band immediately afterwards.
Mogguh. Verborgen als in 'onderdeel van de titel', of mag zoiets als Metallica - Unforgiven ook?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:56 schreef Mark het volgende:
Hm, nooit achter haar gezocht, leek me altijd zo'n vredelievend hippie-type
Maar een goedemorgen allemaal, en een nieuwe vraag:
Mag ik 5 titels waar een filmtitel in verborgen zit? Met uitvoerende artiest (e)(n) natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |