Ow, dat was geloof ik 4 augustus 1895.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als in 4 augustus 2007?
quote:While punk rock was always supposed to be about pushing the envelope, few post-punk bands seemed willing to go quite so far to creatively confront their audience as. The group's guitars alternately sliced like a machete and ground like a dentist's drill, creating a groundbreaking and monolithic dissonance in the process. Their use of a drum machine, cranked up to ten and sounding a tattoo that pummeled the audience into submission, was a crucial precursor to the coming industrial music scene while creating a sound which was far more challenging and organic than what groups such as Ministry and Nine Inch Nails would achieve with similar ingredients.
Ik zat vanmorgen ook te worstelen met een vraag over een overledene en heb toen maar voor een 'veilige' vraag gekozen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:54 schreef bartrid het volgende:
Ik wou namelijk dezelfde vraag stellen maar moest aan Uzumaki denken en heb het toen maar niet gedaan...
Hoezo? Lijkt mij een typische nbdbd-vervolgvraagquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:50 schreef Berkery het volgende:
Met 30 graden op kantoor kost het verzinnen van een wel leuke vraag veel moeite
n00b + 1
Ik wilde eerst een foto van Mr. Big plaatsen, maar ik kreeg nogal veel NSFW-plaatjes. Oeps.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt mij een typische nbdbd-vervolgvraag
Met het rubber deur de blubber, het geeft je leven zin, kom vrouwtjes, word boerin!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:58 schreef bukgeit het volgende:
Welke zin volgt er na 'Want het is lekker op de trekker'?
Ik dacht altijd met de drupper door de blupper.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met het rubber deur de blubber, het geeft je leven zin, kom vrouwtjes, word boerin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |