Het Voetballende Fokkers topic?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef Mindstate het volgende:
Wat ik me zo afvroeg, wat misschien wel leuk/handig kan zijn, een centraal topic waarin voetballers enzo tips kunnen geven aan elkaar en vragen aan elkaar kunnen stellen (bijv. laten zien hoe je een bep. trick doet of als iemand een vraag heeft om beter te worden in kleine ruimtes etc.) of is zo´n topic er al?
Een beetje plagen moet toch wel kunnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Als ik dat gedaan zou hebben zou ik een anti-tottenham titel gebruikt, maar is dat de sfeer die we moeten creeren?
Bovendien lijken de moderators het met me eens te zijn.
Oh ik vind het prima hoor, maar als je een keer een lijn trekt, moet je wel consequent zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een beetje plagen moet toch wel kunnen.
Kan hier wel bijquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef Mindstate het volgende:
Wat ik me zo afvroeg, wat misschien wel leuk/handig kan zijn, een centraal topic waarin voetballers enzo tips kunnen geven aan elkaar en vragen aan elkaar kunnen stellen (bijv. laten zien hoe je een bep. trick doet of als iemand een vraag heeft om beter te worden in kleine ruimtes etc.) of is zo´n topic er al?
Aangepast, dank je.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[CL-voorronde] [15-8] Ajax - Slavia Praag.
Kunnen de clubs worden omgedraaid en eventueel de datum erbij (15-8) ?
okquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan hier wel bij.
Voetballende Fok!ers deel 22: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Je kunt voor VBL het beste dit sticky topic gebruiken en de zoek tips die in de OP staan gebruiken. Het Profcoach topic staat in die lijst onder Games, maar is van 2006/2007 en is lang niet in gereageerd. Een nieuw topic openen is een beter idee voor dit seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:48 schreef Mindstate het volgende:
[..]
ok
Nog 1 ding: Is er al een centraal Profcoach topic, ik heb de search geprobeerd maar kon niks vinden, terwijl het me gek lijkt als er niet al zo´n topic is.
Mergeverzoek ingediend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom heeft Nederland geen nationaal stadion ?
Topic is er dus al... kan dicht of gemergd worden
Toegevoegd, dank je. Binnenkort (na transferperiode) update ik het hele topic.quote:
Al verwijderd door Godlike zie ikquote:
Aangepast!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:13 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod in het topic over de Zaterdaghoofdklasse A 2007/08 even de geblokkeerde foto van Elroy Lammers van Katwijk in de OP vervangen door deze? http://www.orangepictures.nl/500px/Feb2007/Lammers9Q9808.jpg
Bij voorbaat dank!
Huize rubbereend:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef rubbereend het volgende:
ik ga er even een blik op werpen
ik zal vaker persoonlijke foto's met je delenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Huize rubbereend:
[afbeelding]
Keus genoeg.
OKeequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef rubbereend het volgende:
ik ga er even een blik op werpen
Die naaktfoto staat inderdaad ook nog ergens op de harde schijf...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal vaker persoonlijke foto's met je delen
zover was ik inmiddels ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee
Desbetreffend topic is al dicht
[Centraal] Fenerbahçe Topic. #2
Deel 2, waar desbetreffende user nog niet in heeft gepost
ruk je er nogsteeds zoveel op?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die naaktfoto staat inderdaad ook nog ergens op de harde schijf...
Man, mn beeldscherm is daardoor zo vies... Dat gaat niet meer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ruk je er nogsteeds zoveel op?
Helemaal joppie toppie!quote:
Weer aangepast!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helemaal joppie toppie!
Kan je ook bij Noordwijk bij nieuwe spelers zetten André de Ridder (Stormvogels / Telstar) ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |