verpesten!quote:
Niet klagen toch ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:11 schreef Fugie het volgende:
HOI!
jullie ook weer ?! Ik heb ook keiweinig te doen om me werk, jullie ook ?
Het is echt dom, want ze betalen me zoveel geld en nu zit ik gewoon thuis niets te doen, belachelijk!
ja maar is echt belachelijk, zo ga je toch niet met werknemers om. Weet je wel niet wat ik kost per dag ? Dat is echt debiel!quote:
Ja dat is het zeker...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja maar is echt belachelijk, zo ga je toch niet met werknemers om. Weet je wel niet wat ik kost per dag ? Dat is echt debiel!
ik ben tester, ik zou dus wat software moeten testenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef Brentmeister het volgende:
Wat voor werk doe je dan? (zou je moeten doen)
Die krijg je lekker nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
verdorie kuno waar blijft die zon nou ?
Dan ken je dit topic nog niet. Het is hier alles behalve rustigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:20 schreef appelsientje het volgende:
leuk topic
nog anderhalve dag en dan vakantie... maar tot die tijd.. heb ik het relatief rustig
die hou ik lekker!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
verdorie kuno waar blijft die zon nou ?
Haal het maar lekker zelfquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ja Teardrop t wordt weer tijd dat je de koffie ronddeeld
Dat kan niet want ik heb je niet in een heel belangrijk gedeelte van het forum gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:23 schreef Koffielurk01 het volgende:
Meld...
Ik heb zelfs heel fok al gezien langzaam-aan.
nou bedankt, tis helemaal dichtgetrokken.quote:
ok geen Gevulde koek dus voor jouquote:
Maakt niet uit ik heb nog een cornettoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok geen Gevulde koek dus voor jou
Bijna zelfde probleem hierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben tester, ik zou dus wat software moeten testen![]()
Maarja geen opdracht = geen werk![]()
Ik wist niet dat je ene modaal inkomen zo makkelijk kon verdienen
mja ik moet mijn eerste opdracht nog krijgenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:27 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Bijna zelfde probleem hierBen ook tester en mag nu MSI packages testen voor 0 tarief
maar de gevulde koek is extra groot. tevens bereid met echt boter. (volgens de verpakking dan)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik heb nog een cornetto
Oke oke jou geef ik wel een bakkie koffie danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar de gevulde koek is extra groot. tevens bereid met echt boter. (volgens de verpakking dan)
ja zie je , ik wist wel dat ik je over kon halenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oke oke jou geef ik wel een bakkie koffie dan![]()
Je hebt zeer overtuigende argumentenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zie je , ik wist wel dat ik je over kon halenmaar lekker bakkie
![]()
![]()
![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ok alsjeblieft teardrop http://www.kwekkeboombanket.nl/images/DSCN0498.jpg
ik heb eerst nog een paar kroketten gefrituurd zoals je kan zien
Nee gelukkig niet want ik lust geen mosterdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
ok goed zo! geen mosterd tegengekomen >?
Wij hebben hier wel mosterd! *gooit mosterd naar WhiteLightningquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
ok goed zo! geen mosterd tegengekomen >?
join the clubquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:40 schreef covie het volgende:
Ik verveel me dood. Maar ik kan geen spel gaan spelen.n [afbeelding]
Gevulde koek! Ik kan er zo ook wel eens 1 nemen....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
dank je covie, maar dat smaakt nietmet gevulde koekenof je moet er wat kroketten achteraan smijten
Kan je net zo goed een VPN verbinding aanmaken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:56 schreef -jos- het volgende:
Heb net een handige site ontdekt gek! Iemand hier doet dat ook
Via www.logmein.com kan je gewoon met je eigen pc gaan internetten
Morgen zeker doen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef _Liquid_ het volgende:
Luilakken, go go go monsterboard.nl. Hop, andere baan zoeken jullie!
Is toch kut om heel de dag niets te doen te hebben? Je wilt toch een leuke uitdagende baan?
![]()
Topic closed
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:01 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb al een andere baan en moet hier nog een maand uitzitten, dus laat me lekker fokken!
whehehequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dagcijfers van woensdag 01 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 195 Emel
002. 172 Teardrop-nl
003. 160 yvonne
004. 157 Stormqueen
005. 148 wolferl
006. 147 blomst
007. 144 Pheno
008. 134 Kuno_van_Dijk
Sorry moest het even kwijt
Maar goed dat jij geen modje bentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef _Liquid_ het volgende:
Luilakken, go go go monsterboard.nl. Hop, andere baan zoeken jullie!
Is toch kut om heel de dag niets te doen te hebben? Je wilt toch een leuke uitdagende baan?
![]()
Topic closed
Inderdaad, anders dan zou ik nu helemaal niet meer weten waar ik het zou moeten zoeken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar goed dat jij geen modje bent
tage SC # 240 Just the two of us.. En we vermaken ons best !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:09 schreef covie het volgende:
[..]
Inderdaad, anders dan zou ik nu helemaal niet meer weten waar ik het zou moeten zoeken.![]()
Indeed. Ook maar goed dat ik niet je baas benquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:09 schreef covie het volgende:
[..]
Inderdaad, anders dan zou ik nu helemaal niet meer weten waar ik het zou moeten zoeken.![]()
Die zit hier naast me en die is zelf aan het gamenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:10 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Indeed. Ook maar goed dat ik niet je baas ben![]()
Dat maakt me niet uit, ze kunnen me nu wel ontslaan, maar dat heeft weinig zin omdat ik zelf al ontslag heb genomenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:10 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Indeed. Ook maar goed dat ik niet je baas ben![]()
Ik heb in jou FoBo gepostquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:14 schreef covie het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, ze kunnen me nu wel ontslaan, maar dat heeft weinig zin omdat ik zelf al ontslag heb genomen [afbeelding]
Ik heb gister ook een drukke dag gehadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:22 schreef B_BOY het volgende:
tering gister echt een zwaar drukke dag gehad op het werk niet grappig gewoon. en straks om 4 uur mogen we weer beginnen eerst dus nog maar es lekker bijkomen.
Dat zou een optie zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:34 schreef Mach3 het volgende:
trek een secretaresse achter haar buro vandaan en neem haar gruwelijk.....heb je genoeg te doen.
kan je er niet een paar langssturen dan, dan screen ik ze wel even. 2 of3 is voldoendequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:34 schreef Mach3 het volgende:
trek een secretaresse achter haar buro vandaan en neem haar gruwelijk.....heb je genoeg te doen.
ahaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb gister ook een drukke dag gehad
Stond 2e in de dagranking
WAt doe je in dit topic. zo te lezen heb jij genoeg reten om te doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha
ik heb er ongeveer 45 kilo friet doorheen gewerkt
15 liter mayonaise
15 komkommers
6 kg rauwkost
20 kg rundvleessalade
100 eieren
60 varkenshaasjes
en weet ik veel wat nog niet meer.
Als hij er saté van maakt wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
hij verzorgt de catering voor ons natuurlijk, heb je trek in 60 varkenshaasjes ?
oe lekker ik wil ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
hij verzorgt de catering voor ons natuurlijk, heb je trek in 60 varkenshaasjes ?
Maakt niet uit als ze maar wel gemarineerd zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ja alleen zonder saus dan heh
Ga een broodje pang etenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:56 schreef Andre_1984 het volgende:
maakt niet uit dat regel ik zelf welGIMMIEEEEEEEEEEEEEE ik heb honger
eroverheen zijken telt zeker niet ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit als ze maar wel gemarineerd zijn
Wil jij je levenstijl lekker voor jezelf houden. Dat jij het nou lekker vind dat er over je eten heen gepist wordt wil nog niet zeggen dat anderen dan ook vindenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eroverheen zijken telt zeker niet ?![]()
Als ik dat moet doen om haar aan te laten groeien, nee dankje dan ben ik liever kaalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
hey smaken verschillen heh. ik heb ooit s bij RUR gezien dat een gast zn eigen pis opdronk, en dat dat zn haargroei bevorderde
Het is dat je die opmerking tussen haakjes erbij hebt gezet anders ging ik echt hele rare dingen denken...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan niet over dingen oordelen die je nog nooit gedaan hebt(Niet dat ik het al geprobeert heb hoor! )
oe een kaal dropjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik dat moet doen om haar aan te laten groeien, nee dankje dan ben ik liever kaal
ja is was je voorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is dat je die opmerking tussen haakjes erbij hebt gezet anders ging ik echt hele rare dingen denken...
jij werken :s kan je dat daar danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Maar ik ben even wat werkzaamheden verrichten. Ben kwartiertje afwezig denk ik
doe je voorzichtig ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Maar ik ben even wat werkzaamheden verrichten. Ben kwartiertje afwezig denk ik
we hebben hier een gouden regel, wie eerder naar huis wordt gestuurd trakteertquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:34 schreef Maraca het volgende:
Ze hebben me vandaag eerder naar huis gestuurd omdat ze geen werk meer hadden!![]()
omdat ik overdag niets te doen hebquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
WAt doe je in dit topic. zo te lezen heb jij genoeg reten om te doen
Ik zeg niet dat je hier niet mag zitten hoor, ik vraag me alleen of hoe je erbij komt om hier te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |