Maakt niet uit als ze maar wel gemarineerd zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ja alleen zonder saus dan heh
Ga een broodje pang etenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:56 schreef Andre_1984 het volgende:
maakt niet uit dat regel ik zelf welGIMMIEEEEEEEEEEEEEE ik heb honger
eroverheen zijken telt zeker niet ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit als ze maar wel gemarineerd zijn
Wil jij je levenstijl lekker voor jezelf houden. Dat jij het nou lekker vind dat er over je eten heen gepist wordt wil nog niet zeggen dat anderen dan ook vindenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eroverheen zijken telt zeker niet ?![]()
Als ik dat moet doen om haar aan te laten groeien, nee dankje dan ben ik liever kaalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
hey smaken verschillen heh. ik heb ooit s bij RUR gezien dat een gast zn eigen pis opdronk, en dat dat zn haargroei bevorderde
Het is dat je die opmerking tussen haakjes erbij hebt gezet anders ging ik echt hele rare dingen denken...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan niet over dingen oordelen die je nog nooit gedaan hebt(Niet dat ik het al geprobeert heb hoor! )
oe een kaal dropjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik dat moet doen om haar aan te laten groeien, nee dankje dan ben ik liever kaal
ja is was je voorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is dat je die opmerking tussen haakjes erbij hebt gezet anders ging ik echt hele rare dingen denken...
jij werken :s kan je dat daar danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Maar ik ben even wat werkzaamheden verrichten. Ben kwartiertje afwezig denk ik
doe je voorzichtig ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Maar ik ben even wat werkzaamheden verrichten. Ben kwartiertje afwezig denk ik
we hebben hier een gouden regel, wie eerder naar huis wordt gestuurd trakteertquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:34 schreef Maraca het volgende:
Ze hebben me vandaag eerder naar huis gestuurd omdat ze geen werk meer hadden!![]()
omdat ik overdag niets te doen hebquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
WAt doe je in dit topic. zo te lezen heb jij genoeg reten om te doen
Ik zeg niet dat je hier niet mag zitten hoor, ik vraag me alleen of hoe je erbij komt om hier te posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |