verpesten!quote:
Niet klagen toch ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:11 schreef Fugie het volgende:
HOI!
jullie ook weer ?! Ik heb ook keiweinig te doen om me werk, jullie ook ?
Het is echt dom, want ze betalen me zoveel geld en nu zit ik gewoon thuis niets te doen, belachelijk!
ja maar is echt belachelijk, zo ga je toch niet met werknemers om. Weet je wel niet wat ik kost per dag ? Dat is echt debiel!quote:
Ja dat is het zeker...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja maar is echt belachelijk, zo ga je toch niet met werknemers om. Weet je wel niet wat ik kost per dag ? Dat is echt debiel!
ik ben tester, ik zou dus wat software moeten testenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef Brentmeister het volgende:
Wat voor werk doe je dan? (zou je moeten doen)
Die krijg je lekker nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
verdorie kuno waar blijft die zon nou ?
Dan ken je dit topic nog niet. Het is hier alles behalve rustigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:20 schreef appelsientje het volgende:
leuk topic
nog anderhalve dag en dan vakantie... maar tot die tijd.. heb ik het relatief rustig
die hou ik lekker!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
verdorie kuno waar blijft die zon nou ?
Haal het maar lekker zelfquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ja Teardrop t wordt weer tijd dat je de koffie ronddeeld
Dat kan niet want ik heb je niet in een heel belangrijk gedeelte van het forum gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:23 schreef Koffielurk01 het volgende:
Meld...
Ik heb zelfs heel fok al gezien langzaam-aan.
nou bedankt, tis helemaal dichtgetrokken.quote:
ok geen Gevulde koek dus voor jouquote:
Maakt niet uit ik heb nog een cornettoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok geen Gevulde koek dus voor jou
Bijna zelfde probleem hierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben tester, ik zou dus wat software moeten testen![]()
Maarja geen opdracht = geen werk![]()
Ik wist niet dat je ene modaal inkomen zo makkelijk kon verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |