Nee deze is voor yvonne. Kutn00b en 19 geworden vandaag, wat wil ze nog meer?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef doohicky het volgende:
Huh, remlof heeft gereageerd maar geen slotje?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee deze is voor yvonne. Kutn00bkloon en 19 geworden vandaag, wat wil ze nog meer?
De Paradequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:14 schreef OriginalGangster het volgende:
Welke parade?
Okee, wanneer komt die uit?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef Ryoga het volgende:
ik zit op de nieuwe van shakira te wachten eigenlijk
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:22 schreef OriginalGangster het volgende:
Gay parade zeker, klik lekker niet op de link
Hier issie dan, jouw link;quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:22 schreef OriginalGangster het volgende:
Gay parade zeker, klik lekker niet op de link
Hoe kom je er bij dat ik uit de ghetto kom en een wigger ben?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:35 schreef Hanstin het volgende:
Waarom wilt yvonne in uberhaupt deze topic sluiten? je kan lekker een wigger flamen
IK KOM TEMINSTE UIT DE ECHTE GHETTOvieze faker
Dat stellen we ons voor zodat we iemand hebben om uit te lachen. Kan ons het schelen of het waar is of niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik uit de ghetto kom en een wigger ben?
Hmmmz, tempting, het is wel een lollig afzeiktopic aan het worden hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee deze is voor yvonne. Kutn00b en 19 geworden vandaag, wat wil ze nog meer?
Nou, euhm, bewijs het tegendeel eens?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Ey vriend niet zo wijs doen he ik klap je vieze wiggerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Sluit hem maar hij is het niet waard om een eigen flame topic te krijgenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:07 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, wordt dit nog wat?!
Goh, jij bent origineel! Die hebben ze vast nog niet vaker gehoord. Typische nerdreactie trouwens. 't Zelfde als homofoben: de grooste zijn zelf homo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef OriginalGangster het volgende:
Jullie zijn echt op zoek naar identiteit he? Ik doet dit voor de lol, voor jullie is fok! je leven .
En op je 40ste nog nog fokken, doe eens naar je leeftijd gedragen.
Dat doe ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef OriginalGangster het volgende:
Jullie zijn echt op zoek naar identiteit he? Ik doet dit voor de lol, voor jullie is fok! je leven .
Zegt "OriginalGangster"quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef OriginalGangster het volgende:
Ik probeer te ontcijferen wat je zegt, echt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:23 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Ken maar weinig mensen van 40 die hun dag besteden aan aan stomme lopen fok!en![]()
Dat hij maar weinig stomme mensen van 40 kent die hun dag besteden aan stom fokkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik probeer te ontcijferen wat je zegt, echt!
Help je ze ook oversteken?!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat hij maar weinig stomme mensen van 40 kent die hun dag besteden aan stom fokken
ja ik help graag de minder begaafden in de samenleving![]()
Ik moet enqueteren bij de ikea, vul jij een enquete bij mij in krijg je van mij een bon voor 2 stukken appeltaart en 2 koppen koffiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Help je ze ook oversteken?!
En hoe zit dat met appeltaart enzo?
ik ben 17 en vind mezelf nog steeds gangstah betekent dat dus dat ik niet doorgoei ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef doohicky het volgende:
19 jaar oud en jezelf dan nog "OriginalGangster" noemen. Zelfs m'n minder toerekeningsvatbare neefje die dacht dat ie gangstah was hield daar op z'n 15de mee op.
Mentaal gezien ben je waarschijnlijk zelfs al over je hoogtepunt heen danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:34 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ik ben 17 en vind mezelf nog steeds gangstah betekent dat dus dat ik niet doorgoei ?
Een admin zou toch geen niet kloppende conclusies moeten trekken! Als je niet weet waar je over praat hou je mond gewoon dicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:51 schreef yvonne het volgende:
En waar is onze jarige Thug for Life heen?
Aan de ranja en aan het koekhappen?
Die dingen zijn hardstikke linkquote:
Of anders sta je met je thugs voor de deur?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:59 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Een admin zou toch geen niet kloppende conclusies moeten trekken! Als je niet weet waar je over praat hou je mond gewoon dicht.
Conclusies zijn zelden voorzien van een vraagtekenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:59 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Een admin zou toch geen niet kloppende conclusies moeten trekken! Als je niet weet waar je over praat hou je mond gewoon dicht.
Ay, ik denk dat deze net iets te moelijk is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Conclusies zijn zelden voorzien van een vraagteken
Wel effe hun ID's checken of ze wel echt 19 zijn he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of anders sta je met je thugs voor de deur?![]()
Je zit de hele ochtend al te Fok!en, doe wat nuttigs met je leven please. Je tijd verspillen op Fok! is oke als 15 tot 22 bent maar daarnaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of anders sta je met je thugs voor de deur?![]()
Mag ik het wel zeggen ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:06 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Je zit de hele ochtend al te Fok!en, doe wat nuttigs met je leven please. Je tijd verspillen op Fok! is oke als 15 tot 22 bent maar daarna![]()
En als je nog een keer zegt dat ik een "thug"ben of dat ik zulk soort vrienden heb dien ik een klacht in.
Heb je de klacht al binnen? In FB zie ik niks iigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:07 schreef yvonne het volgende:
Thug, thug, thug, thug!
Klopt, ik heb een admin een bericht gestuurd dit kan niet via feedback want dan verwijderd ze het topic vast.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je de klacht al binnen? In FB zie ik niks iig
foking internet held!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:06 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Je zit de hele ochtend al te Fok!en, doe wat nuttigs met je leven please. Je tijd verspillen op Fok! is oke als 15 tot 22 bent maar daarna![]()
En als je nog een keer zegt dat ik een "thug"ben of dat ik zulk soort vrienden heb dien ik een klacht in.
Thug, thug, thug, thug!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:22 schreef OriginalGangster het volgende:
Ook admins horen niet ongestraft alles te kunnen doen!
over de knie ermeequote:
Nou, mijns inziens weinig, maar zet eens een muziekzender op.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:44 schreef OriginalGangster het volgende:
Waarom denken jullie dat ik een gangster ben, wegens me naam? En wat heeft gangstarr met hip-hop te makenHenkie?
Original Gangsterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nou, mijns inziens weinig, maar zet eens een muziekzender op.
En inderdaad je username is nogal gay.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:07 schreef yvonne het volgende:
Thug, thug, thug, thug!
saaaang gangster geef je nog een fissa voor je b-day? ik heb nog wel tantoe spange pokoes voor je. kan je die lekker spinnenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:46 schreef OriginalGangster het volgende:
Wel gefeliciteerd, lang zal ik leven in gloria hieperdepie hoera [19x]
* Iedereen mee zingen *
19 geworden whoa
Heb je even een vertaling voor me?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:18 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
saaaang gangster geef je nog een fissa voor je b-day? ik heb nog wel tantoe spange pokoes voor je. kan je die lekker spinnenwil je een kniffie of een pipa hebben? ik denk dat allebei wel bon is voor op de strittas. kwam laatst nog koulou bakra tegen die lauw tegen me deed. die kill was onmin para geworden. kwam van al die wieries die hij smookte.
peace
moet je even een woordenboek opzoeken op internet. gangster - nederlandsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heb je even een vertaling voor me?![]()
Ja, jouw verschijning doet inderdaad menig 19-jarige beven..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:17 schreef zaans_boefje het volgende:
Ik wil wel reageren maar durf niet.
Ben niet bang voor 19 jarige Gangstah, want eenmaal aan je voordeur zeggen ze niet veel meer dan, ik heb broek gepoept
Maar deze is original, je weet niet wat je moet verwachten heh![]()
dus nee, ik onthoud me van reactie!
Your search - +translate +"gangster to dutch" - did not match any documents.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:23 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
moet je even een woordenboek opzoeken op internet. gangster - nederlands
Thug's zijn sowieso contactgestoord, dus heb geen brede borstkast nodig om een 19-jarige te laten beven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:28 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja, jouw verschijning doet inderdaad menig 19-jarige beven..![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:29 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Your search - +translate +"gangster to dutch" - did not match any documents.
point takenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:40 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Thug's zijn sowieso contactgestoord, dus heb geen brede borstkast nodig om een 19-jarige te laten beven.
zijn heel andere methode's voor![]()
Mjah, maar TS is niet meer onder ons, dus hij kan wel dichtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:29 schreef Gizmo112 het volgende:
goed topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |