Ik moet enqueteren bij de ikea, vul jij een enquete bij mij in krijg je van mij een bon voor 2 stukken appeltaart en 2 koppen koffiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Help je ze ook oversteken?!
En hoe zit dat met appeltaart enzo?
ik ben 17 en vind mezelf nog steeds gangstah betekent dat dus dat ik niet doorgoei ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef doohicky het volgende:
19 jaar oud en jezelf dan nog "OriginalGangster" noemen. Zelfs m'n minder toerekeningsvatbare neefje die dacht dat ie gangstah was hield daar op z'n 15de mee op.
Mentaal gezien ben je waarschijnlijk zelfs al over je hoogtepunt heen danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:34 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ik ben 17 en vind mezelf nog steeds gangstah betekent dat dus dat ik niet doorgoei ?
Een admin zou toch geen niet kloppende conclusies moeten trekken! Als je niet weet waar je over praat hou je mond gewoon dicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:51 schreef yvonne het volgende:
En waar is onze jarige Thug for Life heen?
Aan de ranja en aan het koekhappen?
Die dingen zijn hardstikke linkquote:
Of anders sta je met je thugs voor de deur?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:59 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Een admin zou toch geen niet kloppende conclusies moeten trekken! Als je niet weet waar je over praat hou je mond gewoon dicht.
Conclusies zijn zelden voorzien van een vraagtekenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:59 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Een admin zou toch geen niet kloppende conclusies moeten trekken! Als je niet weet waar je over praat hou je mond gewoon dicht.
Ay, ik denk dat deze net iets te moelijk is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Conclusies zijn zelden voorzien van een vraagteken
Wel effe hun ID's checken of ze wel echt 19 zijn he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of anders sta je met je thugs voor de deur?![]()
Je zit de hele ochtend al te Fok!en, doe wat nuttigs met je leven please. Je tijd verspillen op Fok! is oke als 15 tot 22 bent maar daarnaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of anders sta je met je thugs voor de deur?![]()
Mag ik het wel zeggen ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:06 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Je zit de hele ochtend al te Fok!en, doe wat nuttigs met je leven please. Je tijd verspillen op Fok! is oke als 15 tot 22 bent maar daarna![]()
En als je nog een keer zegt dat ik een "thug"ben of dat ik zulk soort vrienden heb dien ik een klacht in.
Heb je de klacht al binnen? In FB zie ik niks iigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:07 schreef yvonne het volgende:
Thug, thug, thug, thug!
Klopt, ik heb een admin een bericht gestuurd dit kan niet via feedback want dan verwijderd ze het topic vast.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je de klacht al binnen? In FB zie ik niks iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |