Hoe kom je er bij dat ik uit de ghetto kom en een wigger ben?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:35 schreef Hanstin het volgende:
Waarom wilt yvonne in uberhaupt deze topic sluiten? je kan lekker een wigger flamen
IK KOM TEMINSTE UIT DE ECHTE GHETTOvieze faker
Dat stellen we ons voor zodat we iemand hebben om uit te lachen. Kan ons het schelen of het waar is of niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik uit de ghetto kom en een wigger ben?
Hmmmz, tempting, het is wel een lollig afzeiktopic aan het worden hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee deze is voor yvonne. Kutn00b en 19 geworden vandaag, wat wil ze nog meer?
Nou, euhm, bewijs het tegendeel eens?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Ey vriend niet zo wijs doen he ik klap je vieze wiggerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Sluit hem maar hij is het niet waard om een eigen flame topic te krijgenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:07 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, wordt dit nog wat?!
Goh, jij bent origineel! Die hebben ze vast nog niet vaker gehoord. Typische nerdreactie trouwens. 't Zelfde als homofoben: de grooste zijn zelf homo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef OriginalGangster het volgende:
Jullie zijn echt op zoek naar identiteit he? Ik doet dit voor de lol, voor jullie is fok! je leven .
En op je 40ste nog nog fokken, doe eens naar je leeftijd gedragen.
Dat doe ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef OriginalGangster het volgende:
Jullie zijn echt op zoek naar identiteit he? Ik doet dit voor de lol, voor jullie is fok! je leven .
Zegt "OriginalGangster"quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef OriginalGangster het volgende:
Ik probeer te ontcijferen wat je zegt, echt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:23 schreef OriginalGangster het volgende:
[..]
Ken maar weinig mensen van 40 die hun dag besteden aan aan stomme lopen fok!en![]()
Dat hij maar weinig stomme mensen van 40 kent die hun dag besteden aan stom fokkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik probeer te ontcijferen wat je zegt, echt!
Help je ze ook oversteken?!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat hij maar weinig stomme mensen van 40 kent die hun dag besteden aan stom fokken
ja ik help graag de minder begaafden in de samenleving![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |