quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:09 schreef _evenstar_ het volgende:
sugar je hebt pm beterschap alvast.
Ja. De show daar is erg mooi.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
Hier in de Algarve is ook een Dolfinarium... Zoo marine genaamd....Verder goed vertoeven hier
Ze zijn onderweg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Fijn bar dat het zo bevalt
trouwens als iemand nog AH zegeltjes overheeft van die zomerzegelsgraag
![]()
Daar heb je gelijk in. Nog nieteens aan gedacht. Mijn vader denkt dat ze juist bang wordt als er een aapje op haar zou klimmen. Schijnt vroeger bij mijn zusje te zijn gebeurd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:15 schreef nebelung het volgende:
Ik zou zeggen Apenheul. Is net iets minder ver weg voor jullie, zo'n treinreis is lang hoor met zo'n kleintje (ervaring)
Ja en dan ook ziek, als in niet kunnen werken ziek. En dat heb ik toch echt niet snelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:58 schreef Sugar het volgende:
Jij ook al, LB!Ik voel me nu trouwens wel beter dan de rest van de dag, dus misschien is het al bijna over.
![]()
Beterschap!
En ik ben nu dan weer zo een die bang is dat Kim er bang van wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:01 schreef Vivi het volgende:
Alle zieken beterschap!!! Apenheul lijkt mij ook leuker Ingrid, al ben ik wel zo'n overspannen hypochondrische trut die bans zou zijn dat mijn kind een eng virus zou oplopen van een apenbeet
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft gisteren de vaatwasser schoongemaakt met een speciaal spulletje van calgonit....Wat een wonderspul!
We deden het omdat de hij niet echt meer goed droogte na een wasbeurt en we bang waren voor een reparatie. Maar dit goedje lost kalk en vetaanslag op en dat heeft blijkbaar de truc gedaan. Ik trok hem net open en alles is superdroog en glanst echt als een gek! Ben er echt helemaal blij mee!
Tipje: je moet gewoon 't kofschip toepassen. Hele werkwoord is drogen, de g zit niet in 't kofschip, dus moet het met een d.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm, is het dan toch met een 'd'? Ik heb het hier 4 keer hardop gezegd en toen wist ik het nog niet.
Laten we het dan idd maar op dementie gooien.
Nu je het zegt klinkt het idd best zinnig.![]()
![]()
![]()
En als ik nou zeg dat ik dat deed?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tipje: je moet gewoon 't kofschip toepassen. Hele werkwoord is drogen, de g zit niet in 't kofschip, dus moet het met een d.
Ik zal eens kijken. Kan trouwens geen temperatuur instellen op onze vaatwasser, maar dan moet ik even opzoeken welk programma op 65 graden of meer wast. Misschien gaat de vaatwasser dan weer wat beter wassen, want ik heb soms het idee dat ik de vaat er maar beter gewassen in kan zettenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... het stond bij ons bij de supermarkt op zo'n kop-schap. Het is een flesje met blauwe vloeistof en dat flesje moet je dan in het bestekrekje zetten en hem een keertje op min. 65graden laten draaien. Zal als het goed is wel bij de vaatwasspullen en de 'vaatwasdeo'staan gok ik.
Bij ons stond dat er ook niet op, maar we doen normaal altijd programma 2 en hebben hem nu gewoon vanaf 1 laten gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Kan trouwens geen temperatuur instellen op onze vaatwasser, maar dan moet ik even opzoeken welk programma op 65 graden of meer wast. Misschien gaat de vaatwasser dan weer wat beter wassen, want ik heb soms het idee dat ik de vaat er maar beter gewassen in kan zetten.
Dankjewel! Ja, hij ontsproot uit mijn brein, naar aanleiding van therapie zelfs.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:21 schreef melonovy het volgende:
Sugar, wat heb je weer een leuke signature! Heb je die zelf verzonnen?
Fijn dat je het er even bij vermeldt dat t niet door dat spul komtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:50 schreef Vicky het volgende:
ik heb dat spul ook regelmatig gebruikt, werkte idd super goed!
alleen nu is me vaatwasser kapotniet door dat spul hoor
Heb je aandelen ofzo...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:54 schreef Vicky het volgende:
oehhh lekker Maneki! Zou ook wel willen...
Nijna
ik dacht, laat ik het er nog eventjes bij vermelden anders koop je het niet meer
Ik heb het echt koudquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou wel mee willen Maneki, het is hier op mijn werk echt heet!
Zit gewoon met plakhandjes achter de PC.
Het was heel leuk. In het eerste deel moest de buggy achter blijven en Kim dus lopend mee. Bij de doodshoofd(?) aapjes. Uiteraard vloog ze alle kanten op. Al druk die, daar roepend. Ze kon de aapjes goed zien, de meesten zaten hoog in de boom. Ze kwamen niet dichbij. Op het eind waren er volgens mij dezelde aapjes. Kim zag ze als eerste, vrij hoog in een boom. Kim maar wijzen, jaa daaa! En ik zag het eerst niet. Was ze heel trots dat ze het zag. Ineens ging er een aapje met jong vlak voor Kim zitten. Dat vond ze prachtig. Maar lachen en wijzen. Er kwamen steeds mear aapjes in de buurt zitten. Kim wilde haast niet meer weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:13 schreef Leah het volgende:
Hoe was het Ingrid? Vond Kim het leuk? Dwz, geen op de buggy springende apen?
ben je op vakantie dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Halloooo![]()
even een momentje achter de internetpc hier in het hote.l.
Als ze drie zijn, moet je voor ze betalen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:05 schreef Leah het volgende:
Tot hoeveel jaar mogen ze eigenlijk gratis?
Ja ik weet het, ik kan het opzoeken, maar ben lui aangelegd
Chacama, Heroes is leuk hč? Ik ben steeds weer in verwarring![]()
Alstublieft lui mens:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:05 schreef Leah het volgende:
Tot hoeveel jaar mogen ze eigenlijk gratis?
Ja ik weet het, ik kan het opzoeken, maar ben lui aangelegd
* m@x is Heroes helemaal vergetenquote:
Er zijn meer C1000 die eraan meer doen want er zijn wel een paar fokkers die zegeltjes voor me sparen. Maar als iemand ze nog heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:00 schreef E.T. het volgende:
volgens mij is die badlakenactie van C1000 een eigen actie van jouw C1000 ofzo MeNicole, het is iig geen landelijke actie (dat is op dit moment de sieradenactie nl.)
Hier zijn ook wel eens acties van de C1000 zelf en dan met idd een paar 'bevriende' c1000-winkels. Vaak staat op de spaarkaart wel welke c1000-winkels er aan meedoenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Er zijn meer C1000 die eraan meer doen want er zijn wel een paar fokkers die zegeltjes voor me sparen. Maar als iemand ze nog heeft![]()
Ik tot half 5. Dat is dan 'vroeg' naar huis voor mijquote:
en zwangere vrouwenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:40 schreef lily het volgende:
Het schijnt wel heel slecht te zijn om te verven in de zon (voor de verf dan)
Mwoah... in de volle buitenlucht valt het allemaal wel mee. Althans, dat vind ik voor mezelf.quote:
Mooi dan weet ik dat ook weer.... zit altijd in mijn instellingen te rommelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:10 schreef Luchtbel het volgende:
ctrl shift
Ja, maar die stond heel sneaky nog op EN en dan kan je niet zien of het UK of US is (of moet zijn, dat onthoud ik nooit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:11 schreef Stiekemurd het volgende:
Je kunt ook onderin je taal wijzigen BE. (rechtsonderin bij de klok)
* Stiekemurd heeft dat ook zo vaak...
Burgh-Haamstedequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef Maggie het volgende:
Waar in Zeeland woon jij eigenlijk Chaca?
Ik zit ook op mijn werk, maar het is hier ook leeg, en dus heb ik ook geen zin. Moeilijk hoor soms, om jezelf te motiveren. En ik heb weer een onsteking in m'n mond (mijn kaak, bij mijn verstandskies) en anti biotica, en ik ben ontzettend slaperig van die medicijnen en pijnstillers
Dus dat doet ook mijn productiviteit geen goed
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef Maggie het volgende:
Waar in Zeeland woon jij eigenlijk Chaca?
Ik zit ook op mijn werk, maar het is hier ook leeg, en dus heb ik ook geen zin. Moeilijk hoor soms, om jezelf te motiveren. En ik heb weer een onsteking in m'n mond (mijn kaak, bij mijn verstandskies) en anti biotica, en ik ben ontzettend slaperig van die medicijnen en pijnstillers
Dus dat doet ook mijn productiviteit geen goed
Er is trouwens nog helemaal niemand geweestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:23 schreef m@x het volgende:
Ik kan hier geen filmpjes kijken......... helaas. Vanmiddag heb ik gelukkig helemaal volgepland met afspraken dus dat zou snel voorbij moeten gaan (als ze komen want de meeste van mijn klanten zijn nu op vakantie)
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef Maggie het volgende:
Ga je anders eerst mee cocktails drinken?
Oh en Kai![]()
Je komt er vandaan of woont er nog steeds?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:39 schreef Maggie het volgende:
Live genomen, nou ja, afgelopen dinsdag dan. Maar het is bijna vrijdag 5 uur, dus de cocktails wachten
Ik kom ook uit Zeeland Chaca, daarom vroeg ik het. Maar ik kom uit Vlissingen, of eigenlijk Souburg.
I know, maar buiten, in de buitenlucht valt het wel mee toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:27 schreef Havoc het volgende:
Oppassen met de verfluchten BE.
Ik kom er vandaan. Ik woon in Zuid Spanje op het moment, en heb hiervoor een paar jaar in Schotland gewoond, dus ben nu ruim 4 jaar uit Zeeland weg, geloof ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef chacama het volgende:
Je komt er vandaan of woont er nog steeds?
Ja, bijdehandte vraag.... Ik kom nl uit Eindhoven (de eerste 4 jaar limburg niet meegeteld).
Aha. Lekker hoor. Spanje. Nog nooit geweest...Oh, ja wel. De canarische waailanden. En nu moet ik de plantjes water gaan geven anders staan ze helemaal te verdrogen. Tot later allemaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:04 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ik kom er vandaan. Ik woon in Zuid Spanje op het moment, en heb hiervoor een paar jaar in Schotland gewoond, dus ben nu ruim 4 jaar uit Zeeland weg, geloof ik.
Ehm wat heb ik allemaal gedaan. Ik ben een dag naar Versailles geweest en ik ben naar een museum geweest (een uur, want ik vond het saaiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ja wel toch he? wat heb je allemaal gedaan alleen?
Ja nou, dat was dus ook mijn gedachte, maar dan als hij het zou gaan likken of in zijn bekje zou krijgen. Dus ik heb eerst het ergste eruit gekamd, en toen met flink veel water goed gedoucht en goed uitgewassen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef PM-girl het volgende:
MaggieMijn eerste gedachte was, water en cement samen wordt toch hard? Maar dat zal wel niet onder de douche gebeuren!
Ja, dat zal vast echt even goed zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:06 schreef Yoni het volgende:
Ik vond het echt heerlijkIk heb mezelf altijd al goed kunnen vermaken alleen en ik heb echt volop kunnen genieten, jśist omdat ik gewoon lekker met niemand rekening hoefde te houden helemaal niets móest (behalve slapen, eten en op tijd de trein weer terug naar Nederland nemen
)
Vaatwasmachine reiniger van Calgonit. Flesje met blauwe vloeistof.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:45 schreef PM-girl het volgende:
Vertel vertel, wat voor een flesje? Ik ben al langer aan het bedenken hoe ik dat kreng schoon krijg!
heb een andere laptop maar daar zit geen accu in..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:47 schreef PM-girl het volgende:
Vikcy, vind jij die accu's niet ontzettend duur? Ik heb wel eens gekeken voor een nieuw laadsnoer en/ of accu, maar die prijzen zijn me wel gortig hoor.
Goh hier ook, hahaha. Gisteravond gedaan. En het rook weer lekker fris. Nu staat eerste wasje te draaien sinds "het blauwe flesje", ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:42 schreef Lois het volgende:
De vaatwasser heeft net gedraaid met dat blauwe flesje waar BE het laatst over had. Wauw!! Hij blinkt weer helemaal![]()
nou wil ik weten welk flesje natuurlijk.quote:
doe jij je vaat dan altijd eerst afwassen voor je het in de vaatwasser zet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:41 schreef Sugar het volgende:
Zijn jullie dan allemįįl van die viespeuken?![]()
Ik zie nu net (gelukkig) Phluphs reactie daar weer op maar wil toch nog even spuit11-en maar ook bij mij galmde die opmerking nog even na. Ik heb het er zelfs met stinkie over gehad 'zou ze dat nou menen?'quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik had die zogenaamde 'viespeuken' parade anders best eens in het echt willen zien. Ja, ik ben eigenlijk nog best pissig over die benaming.
Dat flesje moet ik ook maar eens in huis halen, het is volgens mij wonderspul!
Ja, erg he.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie nu net (gelukkig) Phluphs reactie daar weer op maar wil toch nog even spuit11-en maar ook bij mij galmde die opmerking nog even na. Ik heb het er zelfs met stinkie over gehad 'zou ze dat nou menen?'![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh easy, had je al gehoord dat je goed geraden had?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef m@x het volgende:
Lieve, zieke Maggie, er is een kleinigheidje onderweg naar je toe. Hopelijk vrolijkt het je een beetje op
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef easy-going het volgende:
[..]
versprak je je toen toch?
* easy-going gaat ff zoeken.
Een bankje met blauwe flesjes voor de vaatwasser...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:05 schreef snoopy het volgende:
Maar dan moet het maar eens een andere naam dan regen- of zonbankje vind ik.
Wanneer had je dat willen doen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef Vicky het volgende:
Wie gaat er mee naar Harry Potter 5
Een tijdje geleden hadden we het erover dat er een paar meiden hier nog naar Harry Potter 5 willen in de bios. Wie gaat er nog meer mee? M@x en ik gaan sowieso en ik geloof dat Igraine ook mee wilde. Het wordt iig in het weekend en ws. de bioscoop in Rotterdam...
ligt er een beetje aan wie er mee willen en wanneerquote:
ik kom 21 augustus weer eventjes terug naar de Wal....quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan wie er mee willen en wanneer
ben zelf van 24 tot en met 31 aug. op vakantie
Oh, ik wil wel mee! Ik hem hem toevallig vorige week al gezien, maar wil hem nog wel een keer zien.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef Vicky het volgende:
Wie gaat er mee naar Harry Potter 5
Een tijdje geleden hadden we het erover dat er een paar meiden hier nog naar Harry Potter 5 willen in de bios. Wie gaat er nog meer mee? M@x en ik gaan sowieso en ik geloof dat Igraine ook mee wilde. Het wordt iig in het weekend en ws. de bioscoop in Rotterdam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |