quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:09 schreef _evenstar_ het volgende:
sugar je hebt pm beterschap alvast.
Ja. De show daar is erg mooi.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
Hier in de Algarve is ook een Dolfinarium... Zoo marine genaamd....Verder goed vertoeven hier
Ze zijn onderweg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Fijn bar dat het zo bevalt
trouwens als iemand nog AH zegeltjes overheeft van die zomerzegelsgraag
![]()
Daar heb je gelijk in. Nog nieteens aan gedacht. Mijn vader denkt dat ze juist bang wordt als er een aapje op haar zou klimmen. Schijnt vroeger bij mijn zusje te zijn gebeurd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:15 schreef nebelung het volgende:
Ik zou zeggen Apenheul. Is net iets minder ver weg voor jullie, zo'n treinreis is lang hoor met zo'n kleintje (ervaring)
Ja en dan ook ziek, als in niet kunnen werken ziek. En dat heb ik toch echt niet snelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:58 schreef Sugar het volgende:
Jij ook al, LB!Ik voel me nu trouwens wel beter dan de rest van de dag, dus misschien is het al bijna over.
![]()
Beterschap!
En ik ben nu dan weer zo een die bang is dat Kim er bang van wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:01 schreef Vivi het volgende:
Alle zieken beterschap!!! Apenheul lijkt mij ook leuker Ingrid, al ben ik wel zo'n overspannen hypochondrische trut die bans zou zijn dat mijn kind een eng virus zou oplopen van een apenbeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |