Is totaal afhankelijk van de airliners voorschriften -> UA dus (DUH)quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:19 schreef tvvanham2002 het volgende:
Bedankt! Gewoon inpakken die meuk dus.
En heeft iemand ook informatie over het Bagage (Max. Gewicht) en Check-in Tijden?
[/img]
ik zou ook altijd even bij het reisbureau informeren.quote:Op zondag 30 september 2007 12:23 schreef Thetallguy het volgende:
Je kan ook met Aeroflot naar Bangkok, ongeveer 720 euro vanaf Amsterdam retour
Ik boek verder altijd direct bij de maatschappij zelf, scheelt vaak sowieso boekingskosten die veel sites hanteren
Dat doe ik ook meestal, maar het is idd heel erg afhankelijk van wie je helpt bij het reisbureau. Ik heb wel eens tickets geboekt via het reisbureau die ik zelf nooit had kunnen vinden en ben nu veel voordeliger uit door zelf te boeken.quote:Op zondag 30 september 2007 12:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik zou ook altijd even bij het reisbureau informeren.
Ik heb werkelijk alle vluchtsites afgelopen en toch kon het reisbureau me goedkopere tickets aanbieden.
Maximale gewicht is 20 kg bij United. Volgens mij sluit de incheck balie 60 min voor vertrek en moet je 30 min vantevoren bij de gate aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:19 schreef tvvanham2002 het volgende:
Bedankt! Gewoon inpakken die meuk dus.
En heeft iemand ook informatie over het Bagage (Max. Gewicht) en Check-in Tijden?
Ik vlieg van Amsterdam (Schiphol) naar Denver ...
Ik heb namelijk zo'n leuke informatie pagina met een hoop van dit soort dingen:
Bagage: informatie niet beschikbaar
Uiterste check-in tijd: informatie niet beschikbaar
Of komt dat pas enkele dagen vooraf?
En hoe zit het met het herbevestigen van je retourvlucht? Kan dit direct wanneer je landt?
IDD Geweldig om te luisteren, zeker als je ook nog eens hoort dat er bijna iets misgaatquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:22 schreef Public_NME het volgende:
UA is fijn omdat je channel 9 hebt in het vliegtuig! Erg leuk om te luisteren!!
Deze keer 4 weken voor vertrek geboekt. Ik boek eigenlijk meestal wel 4 tot 6 weken voor vertrek.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:32 schreef F04 het volgende:
Maar als jullie intercontinentaal vliegen, hoeveel maanden boeken jullie van te voren een ticket met een goedkope prijs?
quote:Op zondag 30 september 2007 05:53 schreef Underdoggy het volgende:
Emirates is fijn! goed eten en goede service. Enige nadeel is dat je een indirecte vlucht hebt en op Dubai moet tranferen. Kan je nogal wat uurtjes kosten.
Dan moet het alleen wel aan staan. En dat had ik dus niet afgelopen week op zowel de heen-, als terugvluchtquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:22 schreef Public_NME het volgende:
UA is fijn omdat je channel 9 hebt in het vliegtuig! Erg leuk om te luisteren!!
Source: http://www.unitedairlines.nl/core/english/SI/baggage/checked.htmlquote:International destinations (excluding travel to/from Brazil, Japan, El Salvador, Dominican Republic, Honduras, Haiti and The Philippines):
Any ticket purchase date:
Economy Class 2 bags, maximum 50 pounds/23kg each
quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:53 schreef DutchTrain het volgende:
Nummer van je paspoort blijft niet hetzelfde. Als je echt n?wil boeken zou je je oude paspoort natuurlijk terug kunnen vragen als bewijs. Maar anders heb je binnen 5 werkdagen een nieuw paspoort
Dat van dat schermpje klopt idd. Ook wel grappig om te zien waar je vliegt en hoelang het nog ongeveer duurt enzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:15 schreef Cat22 het volgende:
En toch is reizen naar Amerika leuk!
Je moet het gewoon ondergaan. Als jij moeilijk gaat doen maken zij het je nog veeeeel moeilijker.
Wat betreft de etenswaren. Buiten de vloeistoffen om zijn ze niet zo streng. Een appeltje of ander snackje mag altijd wel mee. Ik heb de vorige keer vacuum verpakte kaasjes meegenomen in mijn handbagage (als kadootje). Niemand die daar een probleem van maakte.
Eten en drinken bij UA is trouwens altijd prima. En als ik me niet vergis hebben de meeste toestellen ook hun eigen tv schermpje in de rugleuning van de stoel voor je. Kun je lekker je eigen film uitzoeken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:43 schreef jurgen. het volgende:
Nou alles is zo een beetje gezegd door bovenstaande posters. Let wel op dat je zoals eeder wordt gezegd niet die typische Hollandse bijdehandte 'brutale'opmerkingen gaat maken want de US customs zijn dan net Gestapo-leden. Verder als je met ze praat gewoon aankijken en niet lacherig gaan doen want dat zien ze als niet serieus en dus een reden om je nog langer vast te houden. Gewoon zo eerlijk mogelijk zien over te komen en beleefd lachen als je antwoordt. Dat je ze achteraf buiten de tering scheld is vanzelfsprekend. Sterkte!
Dat is jouw ervaring he. Ik vond de douaniers in de VS behoorlijk irritant, alleen al het feit dat het "Homeland security" heetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
wat een onzin zeg. 2 maanden geleden nog naar New York gevlogen. En ik vond die man relaxer dan die van de KMar, 10minuutjes met hem staan lullen + lachen na de foto + vingerprint.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:32 schreef F04 het volgende:
Maar als jullie intercontinentaal vliegen, hoeveel maanden boeken jullie van te voren een ticket met een goedkope prijs?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:36 schreef 2722532 het volgende:
Maar gewoon een normale retour kopen en na de heenvlucht de datum van de terugreis veranderen is dus niet mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |