Je kunt inderdaad gelijk door naar de veiligheidscontrole, je hebt echter geen paspoortcontrole omdat je vanaf de M-gates vertrekt (vlucht binnen europa). Op de M-pier, andere kant van de H-pier is niet bijzonder veel te beleven, beetje wachtruimte en 1 (dure) winkel en verder alleen maar gates. Wel is er (en dat vind ik persoonlijk een voordeel) toiletgelegenheden zodat je daar nog gebruik van kunt maken.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je je boardingcard uitgeprint hebt, dan kun je meteen door naar de veiligheidscontrole, in dit geval waarschijnlijk bij vertrekhal 4. Houdt rekening met een half uurtje lopen door Schiphol, dus probeer er uiterlijk rond 19.30 te zijn.
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:10 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad gelijk door naar de veiligheidscontrole, je hebt echter geen paspoortcontrole omdat je vanaf de M-gates vertrekt (vlucht binnen europa). Op de M-pier, andere kant van de H-pier is niet bijzonder veel te beleven, beetje wachtruimte en 1 (dure) winkel en verder alleen maar gates. Wel is er (en dat vind ik persoonlijk een voordeel) toiletgelegenheden zodat je daar nog gebruik van kunt maken.
Medicijnen in je koffer doen is risicosport. Alleen doen als je met de medicijnen uit je handbaggage een paar dagen door kan komen. Juist de 'belangrijkste koffers' hebben de neiging om kwijt te raken onderweg en die kan je in het beste geval enkele uren later, in een slecht geval een paar dagen later, en in het ergste geval nooit meer terug krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef Rewimo het volgende:
Dat is een goed idee, Fogel![]()
En ik zal in elk geval de huisarts vragen om een nieuwe puffer in verpakking, dan kan die in mijn koffer.
Vanuit Amsterdam vliegt Delta Airlines er rechtstreeks op, maar waarschijnlijk niet het hele jaar door. Vanaf Dublin rechtstreeks kan niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:56 schreef ScienceFriction het volgende:
Weet iemand welke maatschappijen directe vluchten naar Cincinatti hebben (vanuit Dublin... of Amsterdam, maar liefst Dublin)
Ik zie namelijk veel vluchten waarbij ik moet overstappen en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in...
Voor de zekerheid had ik wel om een doktersverklaring gevraagd, better safe than sorry. Je medicijnen, vooral als ze erg belangrijk zijn, kun je het beste bij je hebben ipv in de bagageruimte.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Wij vliegen vrijdag naar Portugal. Nu heb ik een gezellige bronchitisaanval (erg fijn zo net voor de vakantie) en daarvoor gebruik ik een puffer. Dat is een model met zo'n klein spuitbusje:
[ afbeelding ]
Nu mag je medicijnen op zich wel meenemen, maar moet je bijvoorbeeld per se een nieuwe verpakking meenemen en heb je ook een doktersverklaring nodig? Want dat moet ik dan nog regelen met mijn huisarts.
Iemand die er wat meer over weet?
ach je hoeft dat toch niks te kopen, alles is duurder dan in de gewone winkel of wanneer je het via internet kooptquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:54 schreef bravoboost het volgende:
Weet iemand toevallig de openingstijden van de winkels achter de incheckbalie (see, buy fly)?
Er staat wel op de website dat de winkels een uur voor de eerste vlucht opengaan, maar vorig jaar had ik een vlucht om 06:00 uur, en zag dat niet alles open was op dat moment.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 05:29 schreef DutchTrain het volgende:
SkyEurope heeft veel vluchten geschrapt en houdt alleen nog maar een basis netwerk naar Praag en Wenen over. Het beste kun je even bellen, dan vertellen ze je precies de mogelijkheden.
Heb dit ook eens gehad, maar nooit m'n geld meer terug gezien (dat in tegenstelling tot Ryanair, die het binnen een dag op m'n creditcard hadden bijgeschreven)
Daar woont hij al...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:13 schreef LintuxCx het volgende:
Wat is er mis met samen een weekje Wenen?
also, starbucks is helaas pas om 7u openquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:34 schreef bravoboost het volgende:
nee weet ik wel. daar gaat het ook niet om, maar toch iets te doen tijdens het lange wachten. :-)
Ja, maar zij toch niet? De stad is vast groot genoeg dat er voor beiden nog wat te verkennen valt, zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:30 schreef DutchTrain het volgende:
Daar woont hij al...
Dat zeker en dat kan ik ook iedereen aanradenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:39 schreef LintuxCx het volgende:
Ja, maar zij toch niet? De stad is vast groot genoeg dat er voor beiden nog wat te verkennen valt, zou ik zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |