quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:59 schreef nebelung het volgende:
Antroposofisch CB, Owlet?![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:52 schreef owlet het volgende:
[..]
Dat was een mooi afbouwschema zei ze...Ja en amen, daaahaaag!
![]()
Hoeveel woog je voor je zwangerschap? Hoeveel wil je afvallen? Dit omdat je in je zwangerschap niet extreem veel afvalstoffen opslaat. Dus alleen als je meer wilt afvallen dan het gewicht van voor je zwangerschap wordt het echt gevaarlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:16 schreef owlet het volgende:
Afvallen en ontgiften. Wanneer is dat weer veilig?
Ik heb erg de behoefte aan een schoner (van binnen dan he, is douche elke dag) en slanker lichaam en ik wil mijn eetgewoontes ook flink aanpakken. Ik reageer slecht op koolhydraten en suikers en ik zou ze graag zo veel mogelijk willen schrappen. Een beetje Southbeach idee.
Maaaarrrr.... Dat wordt gekenmerkt door een eerste periode van vrij rap afvallen en ontgiften. Niet echt een goede combinatie met borstvoeding dus.
Ronja is op een week na een jaar oud, drinkt drie en soms vier keer op een dag. Is het nog steeds een big no no om wat sneller af te vallen en te ontgiften? Ik zou het erg graag wel willen doen, wil graag mijn oude lichaam terug. Niet eens zo zeer qua gewicht maar omdat ik me echt niet goed voel bij suikers/koolhydraten.
Ja dat begint nu duidelijk te worden nu ik die calorieteller in vul! Ik ga in ieder geval maar eens beginnen met vaker en meer eten maar veeeeeel minder koolhydraten en suikers. Dat moet goed gaan met de borstvoeding en als dat weer het prettige gevoel geeft wat ik mis kan ik altijd nog kijken of ik volledig south beach ga doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:24 schreef _evenstar_ het volgende:
owlet weet je ook dat regelmatig eten, en je niet te weinig moet eten? want van te weinig eten kun je ook aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |