1 zwaluw maakt nog geen zomer, laat gesink zich eerst maar eens zien in meerdaagse koersen, dat hij dag na dag met de beste meekan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Schleck deed toch gisteren ook mee? Ze zijn ongeveer gelijkwaardig denk ik op dit moment
Ik heb ook het gevoel (maar ik kan het mishebben) dat Andy meer een ronderenner is zoals Frank een eendaagse renner is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Schleck deed toch gisteren ook mee? Ze zijn ongeveer gelijkwaardig denk ik op dit moment
dat is ook zo, maar gisteren was een halve bergrit zowat. Sastre en Marchante en dergleijke zie je ook niet in AGR of iets dergelijksquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:32 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel (maar ik kan het mishebben) dat Andy meer een ronderenner is zoals Frank een eendaagse renner is.
23 % wtf dat kan nietquote:
Nog zo'n kuitenbijtertje:quote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Jodelaar het volgende:
Dan heb je vast ook wel op de Fellhorn / Kanzelwand geskied.
Erg leuk dat ze dit jaar precies als wij in oostenrijk zijn met de ronde van duitsland daar komen
Nebelhorn in de zomer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat ze deze berg nooit in een grote ronde doen hij is sinds 2 jaar geleden niet meer grind maar gewoon asfalt.
Kom op zeg, de Kemmel is best te befietsen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
23 % wtf dat kan niet
Dat is de Kemmelberg ook toch? En dat is maar honderd meter of zo, daar ga je ik te voet al dood
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Jodelaar het volgende:
Erg leuk dat ze dit jaar precies als wij in oostenrijk zijn met de ronde van duitsland daar komen
Nebelhorn in de zomer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat ze deze berg nooit in een grote ronde doen hij is sinds 2 jaar geleden niet meer grind maar gewoon asfalt.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:52 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nog zo'n kuitenbijtertje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zouden ze eens in de Giro moeten stoppen. Als je te hard aanzet komt je voorwiel los van de grond![]()
Je hebt me Scanuppia gejatquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:52 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nog zo'n kuitenbijtertje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zouden ze eens in de Giro moeten stoppen. Als je te hard aanzet komt je voorwiel los van de grond![]()
Deze foto trouwens![]()
[afbeelding]
En ik tijdens de Giro alquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt me Scanuppia gejatDie had ik hier al een tijdje geleden gepost. Verschrikkelijke klim inderdaad.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt me Scanuppia gejatDie had ik hier al een tijdje geleden gepost. Verschrikkelijke klim inderdaad.
Mijn Scanuppiaquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
op Sporza vanaf vrijdagquote:
Wat voor pillen zou je moeten nemen om daar boven te gerakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mijn Scanuppia![]()
Tour de France # 46: Met een verdiende etappewinnaar.
In 2005 al een paar dat profiel geplaatst van die monsterlijke puist. In de Fiets heeft een keer een verslag gestaan over een beklimming van de Scanuppia.
als die vuelta doet is het ter voorbereiding op het wk tijdrijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef TargaFlorio het volgende:
http://www.cyclingstartlists.com/2007/08Aug/09Deutschland.htm
Is Rogers nog steeds geblesseerd? Of gaat die Vuelta doen?
WK rijdt Rogers sowieso niet dacht ik, hij wordt dan vader en verkoos (eerder dit seizoen althans) om het WK niet te zullen gaan rijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:27 schreef flyck het volgende:
[..]
als die vuelta doet is het ter voorbereiding op het wk tijdrijden.
Renaat Schotte met De Cauwer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef thespotlessmind het volgende:
Wie geeft het commentaar op de belg?
Die splitsing waarbij de Liquigas renner over het stoepje wipte?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef Maybach het volgende:
Mooi doorsteekje
en Bruyneel zelf ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Ploeg Bruyneel stopt!!!!
Ja, zag er grappig uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die splitsing waarbij de Liquigas renner over het stoepje wipte?
Niks van gezien in ieder geval, hield wel mn hart een beetje vastquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen problemen met het peleton op die plek?
haha inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef Gitanki het volgende:
Da's wel een erg vroege aankomst
Als in: compleet gemist dus
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef Lann555 het volgende:
Is het al afgelopen? Ik wou net de tv aanzetten. Horen wielerwedstrijden niet rond 5 uur te eindigen?
Ze hadden nog een aardige verplaatsing voor de boeg voor de TTT van morgen, alles in het belang van de renner, of op z'n Michel's 'alles voor een schone sport'quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef Lann555 het volgende:
Is het al afgelopen? Ik wou net de tv aanzetten. Horen wielerwedstrijden niet rond 5 uur te eindigen?
Da's best steilquote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Jodelaar het volgende:
Nebelhorn in de zomer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sporza begint om 15.00 iig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:37 schreef Cootz het volgende:
Ah, vandaag ook gemist dus. Hoe laat moeten we morgen de TV aanzetten om Discovery te zien winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |