Feit is wel dat hij nooit meer het niveau heeft gehaald van die ene giro! Tuurlijk is het een goede renner, maar hij lijkt qua ontwikkeling stil te staan ( jammer gnoeg )quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dus Cunego is compleet ingekakt? Tuurlijk heeft hij de Giro's daarna niet gewonnen, maar dat betekent niet direct dat hij compleet weggezakt is.
Volgens mij mag Seeldraeyers daar toch ook wel bijgerekend worden die iets jonger is dan Gesink, zie oa de Dauphiné.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef Rudieh het volgende:
ik denk idd ook dat Gesink in zijn leeftijdsklasse 1 v/d de beste klimmers in het peloton is...op Andy Schleck na dan
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:17 schreef -skippybal- het volgende:
Gesink is het grootste klimtalent van Nederland. Na Wielinga dan, maar dat spreekt voor zich.
Ziet er erg gaaf uit.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef Gitanki het volgende:
De rettenbachferner!
Gruwelijke klim
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En Ardila gaat deze kermiskoers met 2 vingers in de neus winnen!
Schleck deed toch gisteren ook mee? Ze zijn ongeveer gelijkwaardig denk ik op dit momentquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef Rudieh het volgende:
ik denk idd ook dat Gesink in zijn leeftijdsklasse 1 v/d de beste klimmers in het peloton is...op Andy Schleck na dan
1 zwaluw maakt nog geen zomer, laat gesink zich eerst maar eens zien in meerdaagse koersen, dat hij dag na dag met de beste meekan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Schleck deed toch gisteren ook mee? Ze zijn ongeveer gelijkwaardig denk ik op dit moment
Ik heb ook het gevoel (maar ik kan het mishebben) dat Andy meer een ronderenner is zoals Frank een eendaagse renner is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Schleck deed toch gisteren ook mee? Ze zijn ongeveer gelijkwaardig denk ik op dit moment
dat is ook zo, maar gisteren was een halve bergrit zowat. Sastre en Marchante en dergleijke zie je ook niet in AGR of iets dergelijksquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:32 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel (maar ik kan het mishebben) dat Andy meer een ronderenner is zoals Frank een eendaagse renner is.
23 % wtf dat kan nietquote:
Nog zo'n kuitenbijtertje:quote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Jodelaar het volgende:
Dan heb je vast ook wel op de Fellhorn / Kanzelwand geskied.
Erg leuk dat ze dit jaar precies als wij in oostenrijk zijn met de ronde van duitsland daar komen
Nebelhorn in de zomer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat ze deze berg nooit in een grote ronde doen hij is sinds 2 jaar geleden niet meer grind maar gewoon asfalt.
Kom op zeg, de Kemmel is best te befietsen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
23 % wtf dat kan niet
Dat is de Kemmelberg ook toch? En dat is maar honderd meter of zo, daar ga je ik te voet al dood
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Jodelaar het volgende:
Dan heb je vast ook wel op de Fellhorn / Kanzelwand geskied.
Erg leuk dat ze dit jaar precies als wij in oostenrijk zijn met de ronde van duitsland daar komen
Nebelhorn in de zomer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat ze deze berg nooit in een grote ronde doen hij is sinds 2 jaar geleden niet meer grind maar gewoon asfalt.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:52 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nog zo'n kuitenbijtertje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zouden ze eens in de Giro moeten stoppen. Als je te hard aanzet komt je voorwiel los van de grond![]()
Je hebt me Scanuppia gejatquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:52 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nog zo'n kuitenbijtertje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zouden ze eens in de Giro moeten stoppen. Als je te hard aanzet komt je voorwiel los van de grond![]()
Deze foto trouwens![]()
[afbeelding]
En ik tijdens de Giro alquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt me Scanuppia gejatDie had ik hier al een tijdje geleden gepost. Verschrikkelijke klim inderdaad.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt me Scanuppia gejatDie had ik hier al een tijdje geleden gepost. Verschrikkelijke klim inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |