ah de rettenbachferner hadden ze in die edite wat Leipheimer won ook volgens mijquote:Op zondag 29 juli 2007 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Rettenbachferner
Da's dus de rit naar SöldenWat een gruwelijke klim is dat.
Ik ben benieuwd wat er allemaal aan de start verschijnt. En wie er al dan niet geweerd gaan worden.
quote:2004 Patrik Sinkewitz
2002 Igor Gonzalez de Galdeano
2001 Alexander Vinokoerov
2000 David Plaza
1999 Jens Heppner
Inderdaad erg steil deze klim, heb hem vorig jaar zelf geredenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Rettenbachferner
Da's dus de rit naar SöldenWat een gruwelijke klim is dat.
Ik ben benieuwd wat er allemaal aan de start verschijnt. En wie er al dan niet geweerd gaan worden.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:51 schreef Wackyduck het volgende:
1982 Theo de Rooy Na stage in Mexico
neequote:Op zondag 29 juli 2007 23:12 schreef Dos37 het volgende:
Komen ze nog in de buurt van Nederland.
Ardila lijkt me dan de kopmanquote:Op zondag 29 juli 2007 23:14 schreef Marcosss het volgende:
Ploeg van Rabo in deze koers:
Robert Gesink
Theo Eltink
Koos Moerenhout
Grischa Niermann
Joost Posthuma
Marc de Maar
Mauricio Ardila
Sébastian Langeveld
Ik ben benieuwd wat Gesink kan.
Geen slechte ploeg, ben benieuwd naar Gesink en Posthuma.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:14 schreef Marcosss het volgende:
Robert Gesink
Theo Eltink
Koos Moerenhout
Grischa Niermann
Joost Posthuma
Marc de Maar
Mauricio Ardila
Sébastian Langeveld
Wat stijlquote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Jodelaar het volgende:
Dan heb je vast ook wel op de Fellhorn / Kanzelwand geskied.
Erg leuk dat ze dit jaar precies als wij in oostenrijk zijn met de ronde van duitsland daar komen
Nebelhorn in de zomer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat ze deze berg nooit in een grote ronde doen hij is sinds 2 jaar geleden niet meer grind maar gewoon asfalt.
Jezus zeg, het lijkt wel een muur waar je tegen op klapt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Jodelaar het volgende:
Dan heb je vast ook wel op de Fellhorn / Kanzelwand geskied.
Erg leuk dat ze dit jaar precies als wij in oostenrijk zijn met de ronde van duitsland daar komen
Nebelhorn in de zomer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat ze deze berg nooit in een grote ronde doen hij is sinds 2 jaar geleden niet meer grind maar gewoon asfalt.
Jammer dan moerenhout zo afgeserveerd wordt in een ronde als deze. Hij had opzich wel meegemogen naar de tour. Voor de rest is het uiteraard een zwak team, met posthuma altijd handig voor de teamtijdrit. Ardila fietst weer vooral achterzich zelf aan. Dit team maakt zonder moerenhout nog wel eens kans op laatste plek team rankingquote:Op zondag 29 juli 2007 23:14 schreef Marcosss het volgende:
Robert Gesink
Theo Eltink
Koos Moerenhout
Grischa Niermann
Joost Posthuma
Marc de Maar
Mauricio Ardila
Sébastian Langeveld
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:26 schreef Remzz het volgende:
Ja ik bedoel een landkaartje waar de koers langsgaat
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jammer dan moerenhout zo afgeserveerd wordt in een ronde als deze. Hij had opzich wel meegemogen naar de tour. Voor de rest is het uiteraard een zwak team, met posthuma altijd handig voor de teamtijdrit. Ardila fietst weer vooral achterzich zelf aan. Dit team maakt zonder moerenhout nog wel eens kans op laatste plek team ranking
Haha, jij kent de kwaliteiten van Gesink, Posthuma, Langeveld en Eltink niet?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jammer dan moerenhout zo afgeserveerd wordt in een ronde als deze. Hij had opzich wel meegemogen naar de tour. Voor de rest is het uiteraard een zwak team, met posthuma altijd handig voor de teamtijdrit. Ardila fietst weer vooral achterzich zelf aan. Dit team maakt zonder moerenhout nog wel eens kans op laatste plek team ranking
Op posthuma na hebben ze vrij weinig gepresteerd ? Daarbij zei ik al dat posthuma een goed tijdrijder is, en altijd een welkome aanvulling in een selectie is. Langeveld en eltink zijn niet meer dan veredelde knechten voor een door het ijs zakkende ardila. En ik kan me niet meer voor de geest halen wat Gesink allemaal gepresteerd heeft. Wat top klasseringen in de kleine rondes. En 6de op wk voor beloften. Maar die heeft nog een lange weg te gaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:09 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Haha, jij kent de kwaliteiten van Gesink, Posthuma, Langeveld en Eltink niet?
Ook de Maar is gewoon een goede renner. Niermann liet in de Tour zien waar hij toen in staat is, al vrees ik dat hij hier weinig meer kan doen. Alleen Ardila is een heel groot twijfelgeval.
Moerenhout is 14e in de Vuelta geweest.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Op posthuma na hebben ze vrij weinig gepresteerd ? Daarbij zei ik al dat posthuma een goed tijdrijder is, en altijd een welkome aanvulling in een selectie is. Langeveld en eltink zijn niet meer dan veredelde knechten voor een door het ijs zakkende ardila. En ik kan me niet meer voor de geest halen wat Gesink allemaal gepresteerd heeft. Wat top klasseringen in de kleine rondes. En 6de op wk voor beloften. Maar die heeft nog een lange weg te gaan.
Langeveld en vooral Gesink zijn hele grote talenten, die dit seizoen beiden al wat hebben gewonnen (Gesink de koninginnerit in België + een 9de plaats bij de Waalse Pijl en net buiten de top-10 in Romandië) en Langeveld die de Ster Elekto Toer won. Voor de rest heeft hij niet zo heel veel gepresteerd dit seizoen, maar hij is ook een hele tijd geblesseerd geweest.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Op posthuma na hebben ze vrij weinig gepresteerd ? Daarbij zei ik al dat posthuma een goed tijdrijder is, en altijd een welkome aanvulling in een selectie is. Langeveld en eltink zijn niet meer dan veredelde knechten voor een door het ijs zakkende ardila. En ik kan me niet meer voor de geest halen wat Gesink allemaal gepresteerd heeft. Wat top klasseringen in de kleine rondes. En 6de op wk voor beloften. Maar die heeft nog een lange weg te gaan.
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Gesink is één van de grootste klimtalenten die er maar bestaat in de wereld en dan ga jij beweren dat hij nog niets gepresteerd heeftquote:Op maandag 30 juli 2007 19:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ncl?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Gesink is één van de grootste klimtalenten die er maar bestaat in de wereld en dan ga jij beweren dat hij nog niets gepresteerd heeftAls 20-jarige 13e worden in de Ronde van Romandië, 9e in de Waalse Pijl na een inhaalslag op de Muur van Huy, waar hij meer dan 30 plaatsen opschoof, en daarnaast nog een winnaar van de koninginnenrit in de Ronde van België waarin hij de rest compleet uit wiel reed, waaronder Jelle Vanendert, die bekend staat als het grootste klimtalent in België.
Ga toch fietsen man. Oh nee, daar heb je klaarblijkelijk geen verstand van
Posthuma heb onder hun denk zelfs het minste gepresteerdquote:Op maandag 30 juli 2007 19:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Gesink is één van de grootste klimtalenten die er maar bestaat in de wereld en dan ga jij beweren dat hij nog niets gepresteerd heeftAls 20-jarige 13e worden in de Ronde van Romandië, 9e in de Waalse Pijl na een inhaalslag op de Muur van Huy, waar hij meer dan 30 plaatsen opschoof, en daarnaast nog een winnaar van de koninginnenrit in de Ronde van België waarin hij de rest compleet uit wiel reed, waaronder Jelle Vanendert, die bekend staat als het grootste klimtalent in België.
dat zegt eigenlijk allemaal geen ene malle moer, er zijn zoveel reputaties van jongelingen gesneuveld en van renners die goed gingen presteren en later weer helemaal inkakten etc. etc etc. Ik dacht na de overwinning van de giro van cunego dat hij ook de nieuwe 'koning' van de giro zou worden. ... nou nou..quote:Op maandag 30 juli 2007 23:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat Gesink liet zien is wel veelbelovend. Maar goed, dat wil niet altijd wat zeggen.
Hoezo? Het is nou eenmaal zo. Samen met o.a. Schleck en Uran heeft hij op dit moment verreweg het meeste laten zien. Wat heeft dat met een oranje bril te maken? De resultaten spreken voor zich. En nou inhoudelijk reageren bitte.quote:
Dus Cunego is compleet ingekakt? Tuurlijk heeft hij de Giro's daarna niet gewonnen, maar dat betekent niet direct dat hij compleet weggezakt is.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat zegt eigenlijk allemaal geen ene malle moer, er zijn zoveel reputaties van jongelingen gesneuveld en van renners die goed gingen presteren en later weer helemaal inkakten etc. etc etc. Ik dacht na de overwinning van de giro van cunego dat hij ook de nieuwe 'koning' van de giro zou worden. ... nou nou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |