Start op Nouvelle Caladonie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:47 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
TdF in Ierland vond ik anders ook wel een leuke. Wanneer doen ze eigenlijk eens een keertje Corsica aan, of gaan we ook nog een keer een start op Martinique meemaken
Bergrit over de Trollstiegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:48 schreef JohnDDD het volgende:
Tour de France moet naar Noorwegen, en dan een lekker stevige bergetappe
Dan moet "de bus" waarschijnlijk 's nachts doorrijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:54 schreef JohnDDD het volgende:
Het dak van de Tour, Col du Kjosbrok, 3200m hoog, stijgingspercentage van 10%, 30 KM lang
nachtbusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:57 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dan moet "de bus" waarschijnlijk 's nachts doorrijden.
Die zijn dan al op een kwart 'virtueel uitgesloten van deelname aan de volgende rit'.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:57 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dan moet "de bus" waarschijnlijk 's nachts doorrijden.
Ow, dat is dan ongeveer even hoog als de Galibier.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:03 schreef Ericr het volgende:
Iseran 2.700 meter, Bonette is hoger.
Waar is die?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:03 schreef Ericr het volgende:
http://www.salite.ch/beillurti.htm
In Frankrijk, leuk steil klimmetje. 12,7% gemiddeld, 2 keer zo lang als dat colletje van gisteren.
1 en 1.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:18 schreef Leatherface het volgende:
Hoeveel punten loop McEwen nu in op Hushovd, en hoe veel loopt Hushovd uit op O'Grady?
Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren, ik betwijfel of McEwen zelfs nog gaat meedoen aan die tussensprints. O'Grady wel. Tja, 4 overwinningen is natuurlijk wel veel mooier dan groen en geen overwinningen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:41 schreef Leatherface het volgende:
Kan nog heel spannend worden als McEwen alle tussensprints en de eindsprint wint en als Hushovd zelf steken laat vallen of valt ofzo.
Maar dat laatste lijkt me vrij sterk.
Tsja, het lijkt me ook best lastig om alle tussensprints en de etappe te winnen. Maar dat zou in theorie de enige kans voor McEwen zijn. Vraag is of ie daarin geinteresseerd is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren, ik betwijfel of McEwen zelfs nog gaat meedoen aan die tussensprints. O'Grady wel. Tja, 4 overwinningen is natuurlijk wel veel mooier dan groen en geen overwinningen.
Vooral omdat Hushovd eigenlijk overal lijkt te falen. Bij een massasprint schiet hij tekort, bij tussenspurtjes wordt hij ook vaak geklopt en zelfs z'n aanvallen eindigen altijd nogal teleurstellend. Meer groen als troostprijs omdat hij toch veel inzet toont.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:56 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, jammer is misschieen een groot woord. Maar het verbaasd me wel dat Hushovd die groene trui draagt.
Ale je het rijtje Godefroot - Kelly - Jalabert - Zabel - McEwen etc. afgaat, staat Hushovd daar wel wat vreemd tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |