Mijn Scanuppiaquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt me Scanuppia gejatDie had ik hier al een tijdje geleden gepost. Verschrikkelijke klim inderdaad.
op Sporza vanaf vrijdagquote:
Wat voor pillen zou je moeten nemen om daar boven te gerakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mijn Scanuppia![]()
Tour de France # 46: Met een verdiende etappewinnaar.
In 2005 al een paar dat profiel geplaatst van die monsterlijke puist. In de Fiets heeft een keer een verslag gestaan over een beklimming van de Scanuppia.
als die vuelta doet is het ter voorbereiding op het wk tijdrijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef TargaFlorio het volgende:
http://www.cyclingstartlists.com/2007/08Aug/09Deutschland.htm
Is Rogers nog steeds geblesseerd? Of gaat die Vuelta doen?
WK rijdt Rogers sowieso niet dacht ik, hij wordt dan vader en verkoos (eerder dit seizoen althans) om het WK niet te zullen gaan rijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:27 schreef flyck het volgende:
[..]
als die vuelta doet is het ter voorbereiding op het wk tijdrijden.
Renaat Schotte met De Cauwer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef thespotlessmind het volgende:
Wie geeft het commentaar op de belg?
Die splitsing waarbij de Liquigas renner over het stoepje wipte?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef Maybach het volgende:
Mooi doorsteekje
en Bruyneel zelf ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Ploeg Bruyneel stopt!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |