abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51963544
tirreno
had geluk dat hij niet in de regen moest rijden in de TT. en dan werd de etappe met de klim er nog uit gehaald ook
romandie was wel
pi_51963571
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

Thomas Dekker met zijn Romandie & Tirreno?
In Romandie was de tegenstand niet top, dekker heeft na romandie kunnen pauzeren, terwijl de toppers waar hij tegen reed romandie zagen als oefening voor de Giro. En Tirreno heeft hij inderdaad goed gewonnen. Maarja, als je ziet wie de Tirreno nog meer wonnen zegt dat niet heel veel.
Ik heb het meer over hoge klasseringen in bijvoorbeeld de grote rondes
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 juli 2007 @ 17:16:40 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51964323
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

en wat te denken van sentjens En uiteraard hebben ze McEwen en Leipheimer gehad die nadat ze bij rabo vertrokken 'plots' ineens gingen presteren
McEwen wilde naar een ploeg waar ze een groep renners om hem heen verzamelde om hem te steunen. De Rabobank wilde dat niet...... dat is een keuze maar dat wil niet zeggen dat Rabo niet met dat talent om kan gaan

Wat zijn nou verder renners die buiten de rabo ineens wel begonnen te winnen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51972451
Nou Iban Mayo wordt het in ieder geval niet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 30 juli 2007 @ 22:18:30 #155
140245 base3ball
State Of Mind
pi_51973177
Rabo is gewoon niet de ploeg voor een sprinter die een treintje nodig heeft. Alleen sprinters die een beetje vrijbuiten en hooguit een renner nodig hebben om ze naar voren te leiden.

Ik denk dat Rabo vooral naar renners moet zoeken die het gehele jaar goed kunnen presteren. Ze hoeven niet persé een echte kopman in huis te halen. Zolang ze maar iemand hebben die meer dan behoorlijk kan klimmen en goed kan tijdrijden of omgekeerd. Zodat je iig iemand hebt die top tien kan rijden in de grote rondes. Winnen is een heel ander verhaal, zoveel renners rijden er daarvan niet in het peloton en ze zijn vaak onhaalbaar.

Punt is wel dat ze die 'allround' renner dan niet als absolute kopman naar een ronde sturen, omdat ze dan misschien op de verkeerde paarden wedden. Maar versterkingen zijn er zeker nodig, want buiten Freire, Flecha en Menchov hebben ze volgend jaar alleen renners die talentvol, over hun top of knecht zijn. Afgelopen jaar was de oogst ook niet echt bijzonder, dus vrees ik eigenlijk ook voor komend jaar.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:12:24 #156
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51980843
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Nou Iban Mayo wordt het in ieder geval niet
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:49:55 #157
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_51981533
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Menchov vind ik echt niks. Zakt al 2 jaar door het ijs, wint nauwelijks iets. het verbaasde me sowieso dat hij als kopman naar de Tour ging ipv Rasmussen.
Nee, dan Flecha. Die rijgt de overwinningen aaneen.

En Menchov wint wel de Vuelta en een Touretappe.
pi_51983699
Hoi,

Ik zou eigenlijk erg graag Rasmussen terug zien bij de Rabobank! Naar mijn idee heeft De Rooij onder druk erg impulsief en wellicht ook emotioneel gehandeld. Uit de tour gezet worden EN ontslagen vind ik nogal overdreven, een schorsing was wellicht meer op zijn plaats geweest. Rasmussen is uit de tour gezet en ontslagen vanwege het feit dat hij (waarschijnlijk, want er wordt alsnog een onderzoek ingesteld) tegen de Rooij heeft gelogen over waar hij was, dit is dus m.a.w vanwege een interne aangelegenheid dacht ik. Hoe ga je daar als werkgever mee om. Zolang de "hogere organen" officieel geen maatregelen hebben ge'eist tegen Rasmussen vind ik het dus de vraag of er wel correct gehandeld is.
Als Rabo ploeg heb je daarnaast ook de verantwoordelijkheid voor je renners. Je moet dus weten waar ze zijn, wat ze doen en als management zorgen dat papieren e.d op tijd worden ingevuld en aangeleverd, vind ik. Daarnaast was bij de Rabo de situatie rond Rasmussen en de UCI bekend en tevens kennen zij de regels, zij die de regels kennen hebben ook een verantwoordelijkheid tegenover een renner. De hele zaak is ook te wijten aan slecht management en was het wel zo verstandig hem mee te nemen naar de Tour? Had de situatie niet voorkomen kunnen worden (los van het feit of Rasmussen heeft gelogen, wat erg dom van hem zou zijn geweest, aangezien ik ook in zijn onschuld geloof qua dopinggebruik, niets is bewezen en feit is dat Rasmussen de beste, dopingvrije, renner in de Tour was op dat moment!).
Feit is dat niet bewezen is dat Rasmussen doping gebruikt heeft o.i.d, wat naar mijn idee dan wel een reden zou zijn geweest om hem te ontslaan. Het lijkt me duidelijk dat, in tegenstelling tot de ploeg die boven zichzelf uitsteeg en super presteerde onder druk, De Rooij de druk van de gele trui niet aankon, en niet kon "presteren" zoals van hem verwacht wordt. Ik ben het totaal niet eens met de overdreven consequenties. (Andere ploegen hebben het bij dopinggebruik eerst over een schorsing, totdat er het een en ander bewezen is. En dan heb je het over DOPINGGEBRUIK en niet eens over een interne aangelegenheid als dit. Een schorsing en op z'n hoogst ook uit de Tour was al "straf" genoeg.)
wie is er de dupe: in de eerste plaats Rasmussen, de Raborenners, rabo Tour kijkers (we krijgen verdorie de gele trui ook eens in de schoot geworpen. Andere ploegen hadden in deze , niet doping, situatie wel anders gehandeld geloof dat maar gerust).

Rasmussen mag van mij het liefst terug naar de Rabo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:28:20 #159
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51983750
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:26 schreef raborot het volgende:
Hoi,

Ik zou eigenlijk erg graag Rasmussen terug zien bij de Rabobank! Naar mijn idee heeft De Rooij onder druk erg impulsief en wellicht ook emotioneel gehandeld. Uit de tour gezet worden EN ontslagen vind ik nogal overdreven, een schorsing was wellicht meer op zijn plaats geweest. Rasmussen is uit de tour gezet en ontslagen vanwege het feit dat hij (waarschijnlijk, want er wordt alsnog een onderzoek ingesteld) tegen de Rooij heeft gelogen over waar hij was, dit is dus m.a.w vanwege een interne aangelegenheid dacht ik. Hoe ga je daar als werkgever mee om. Zolang de "hogere organen" officieel geen maatregelen hebben ge'eist tegen Rasmussen vind ik het dus de vraag of er wel correct gehandeld is.
Als Rabo ploeg heb je daarnaast ook de verantwoordelijkheid voor je renners. Je moet dus weten waar ze zijn, wat ze doen en als management zorgen dat papieren e.d op tijd worden ingevuld en aangeleverd, vind ik. Daarnaast was bij de Rabo de situatie rond Rasmussen en de UCI bekend en tevens kennen zij de regels, zij die de regels kennen hebben ook een verantwoordelijkheid tegenover een renner. De hele zaak is ook te wijten aan slecht management en was het wel zo verstandig hem mee te nemen naar de Tour? Had de situatie niet voorkomen kunnen worden (los van het feit of Rasmussen heeft gelogen, wat erg dom van hem zou zijn geweest, aangezien ik ook in zijn onschuld geloof qua dopinggebruik, niets is bewezen en feit is dat Rasmussen de beste, dopingvrije, renner in de Tour was op dat moment!).
Feit is dat niet bewezen is dat Rasmussen doping gebruikt heeft o.i.d, wat naar mijn idee dan wel een reden zou zijn geweest om hem te ontslaan. Het lijkt me duidelijk dat, in tegenstelling tot de ploeg die boven zichzelf uitsteeg en super presteerde onder druk, De Rooij de druk van de gele trui niet aankon, en niet kon "presteren" zoals van hem verwacht wordt. Ik ben het totaal niet eens met de overdreven consequenties. (Andere ploegen hebben het bij dopinggebruik eerst over een schorsing, totdat er het een en ander bewezen is. En dan heb je het over DOPINGGEBRUIK en niet eens over een interne aangelegenheid als dit. Een schorsing en op z'n hoogst ook uit de Tour was al "straf" genoeg.)
wie is er de dupe: in de eerste plaats Rasmussen, de Raborenners, rabo Tour kijkers (we krijgen verdorie de gele trui ook eens in de schoot geworpen. Andere ploegen hadden in deze , niet doping, situatie wel anders gehandeld geloof dat maar gerust).

Rasmussen mag van mij het liefst terug naar de Rabo
Wat denk je zelf? Ze hebben hem kapot gemaakt
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51983963
Tja ik snap ook wel dat er wel iets moet gebeuren voordat dit zou kunnen, als het al zou kunnen. Waarschijnlijk idd niet. Feit is wel dat Rasmussen heeft aangegeven dat de ploeg zich om hem bekommerd heeft en daar ook waardering voor uitsprak. Ander feit is dat Rasmussen ook aangeeft dat dit een beslissing is geweest van maar 1 man, de Rooij... (en met wat voor consequenties idd... erg lomp allemaal).

Met het wegvallen van Boogerd, en Rasmussen, vind ik wel dat de Rabo iig wat versterking moet aantrekken voor in de klim.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:53:14 #161
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51984423
Jammer dat Soler nog 2 jaar heeft bijgetekend bij Barloworld.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51984666
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:53 schreef Burghardt het volgende:
opzich is dat niet jammer. Hij heeft het goed gedaan in de tour. Hij moet alleen meer laten zien. Potentie heeft ie, maar dat had rujano ook
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:07:01 #163
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51984835
Neuh, zeker niet jammer voor Barloworld, absoluut een aanwinst om zo'n renner binnen de gelederen te hebben. Is misschien voor hem zelf ook beter dan meteen naar een 'echte' protour ploeg gaan met bijbehorende druk, blijft natuurlijk afwachten wat hij in de toekomst gaat presteren.
Yeasayer - Wait for the Summer
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:17:46 #164
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_51985115
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:26 schreef raborot het volgende:
...
tekst
...
Ik ben het niet met je eens voor wat betreft de strafmaat t.o.v. Rasmussen. Als we ervan uit gaan dat De Rooij niet liegt (je moet toch wat...) dan is het ontzettend jammer voor de ploeg, maar niet meer dan logisch dat Rasmussen uit de Tour gezet is. Hij heeft dan interne afspraken geschonden, wat bovenop het feit komt dat hij sowieso al zeer matig is omgesprongen met de dopingprotocollen van de wielerunie in een tijd dat de hele wielerwereld onder hoogspanning staat voor wat betreft het dopinggebruik binnen de sport. Wat de ploeg wil, en daar geef ik ze gelijk in, is een signaal uitzenden dat ze staan voor een schone, boven alle twijfel verheven wielersport. En als er dan op deze wijze keihard gelogen is door een werknemer, waar je als ploeg in eerste instantie achter hem gaat staan omdat je niet alle feiten hebt, en dit komt uit, waardoor de ploeg dus ook in diskrediet is gebracht, dan heb je geen keuze dan hem te ontslaan. Ik geloof er weinig van dat er een overhaaste beslissing is gemaakt die nergens op gebaseerd is, De Rooij lijkt me verstandig genoeg om te weten dat hij dan nooit meer in het wielerwereldje aan het werk komt en dat hij zich daarbij de "woede" van een land op de nek haalt omdat hij een bijna zekere Tour-winst van 's lands team weggooit.

Mocht het wel zo blijken te zijn, en is het een éénmans-actie geweest van De Rooij, dan zou het mooi zijn als de Rabopoloeg De Rooij ontslaat, en zou het me niet verbazen dat ze proberen Rasmussen weer in dienst te nemen. Hij lijkt op dit moment vooral gepikeerd door de werkwijze van De Rooij en het zou me niet al te zeer verbazen dat hij in dat geval nog wel terug wil komen.

Maarrrrrrr...
On-topic: Als nieuwe kopman van de ploeg zou ik Thomas Dekker nog niet willen zien, dan overlaadt je hem met teveel druk, laat hem eerst maar rijpen en zijn ontegenzeggelijke talent ontplooien. Kaszechkin (of hoe je dat ook schrijven mag) lijkt me wel een goede kandidaat, mits hij dopingvrij is, waar ik mijn twijfels nog wel wat bij heb, ik verdenk Astana ervan dat het een dopingklimaat binnen de ploeg toestond, En Kirchen lijkt me ook een goede aanvulling op de ploeg.

Ik denk dat een rol als vrijbuiter wel voor de kijkers leuk is, maar ik zie de ploeg het nog niet doen de komende tijd. Ik verwacht dat Menchov blijft en dat er in ieder geval nog één goede rijder bij komt.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:43:33 #165
14505 OProg
A Life in Music
pi_51985832
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:09 schreef flyck het volgende:
....en sastre rijd geen pak boter meer bij elkaar. ...

Als een nederlander qua resultaat had gereden wat sastre de afgelopen twee jaar heeft laten zien hadden we hier een forum gehad met topics over deze nederlander als iemand die bij de beste nederlandse ronderenners ooit zit. Vol met ophemelingen.
Het is alleen jammer dat het geen groot winnaar is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_51986058
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef OProg het volgende:

[..]

Als een nederlander qua resultaat had gereden wat sastre de afgelopen twee jaar heeft laten zien hadden we hier een forum gehad met topics over deze nederlander als iemand die bij de beste nederlandse ronderenners ooit zit. Vol met ophemelingen.
Het is alleen jammer dat het geen groot winnaar is.
mijn inziens fietst sastre ook teveel! Als hij nu alles richt op puur en alleen de vuelta bijvoorbeeld kan hij hem echt wel winnen.
pi_51986498
na al de kritiek die rabobank in dit forum al dagenlang heeft moeten slikken, hoop ik gewoon dat ze radicaal stoppen met sponsoring van alle sporten . Ze bakken er blijkbaar toch niets van.

misschien lukt het beter met een typisch hollandse hema-ploeg of een kruidvat-ploeg
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:06:15 #168
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51986549
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nee, dan Flecha. Die rijgt de overwinningen aaneen.
`

Er stond dan ook een achter....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:07:58 #169
68638 Zwansen
pi_51986590
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef petitlapin2 het volgende:
na al de kritiek die rabobank in dit forum al dagenlang heeft moeten slikken, hoop ik gewoon dat ze radicaal stoppen met sponsoring van alle sporten . Ze bakken er blijkbaar toch niets van.

misschien lukt het beter met een typisch hollandse hema-ploeg of een kruidvat-ploeg
Heineken ploeg.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:08:20 #170
68638 Zwansen
pi_51986608
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

`

Er stond dan ook een achter....
Ah, dacht dat je wel serieus was.
pi_51986662
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:07 schreef Zwansen het volgende:

Heineken ploeg.
moet lukken
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:12:13 #172
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51986736
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

moet lukken
Hebben we vroeger niet een Buckler team gehad?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_51988891
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hebben we vroeger niet een Buckler team gehad?
De goede, oude tijd. Zelfs de Kwantum had een ploeg
pi_51989010
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

mijn inziens fietst sastre ook teveel! Als hij nu alles richt op puur en alleen de vuelta bijvoorbeeld kan hij hem echt wel winnen.
Hij focuste op de tour zonder teveel rijden en hij was nergens te zien. Als valverde geen inzinking gehad heeft in de TT was hij zelfs daarachter geeindigt.
pi_51989130
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:48 schreef flyck het volgende:
tirreno
had geluk dat hij niet in de regen moest rijden in de TT. en dan werd de etappe met de klim er nog uit gehaald ook
romandie was wel
wat lul je man, hij reed juist wel in de regen , hij was veruit de snelste in de regen. Hoste en nog iemand waren nr 1 en 2 en die reden droog. daarnaast gaf Basso aan dat Dekker de sterkste bergop was op de andere bergjes
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51989343
quote:

Theo geklooi is niet Rabobank
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51992484
Ik zat trouwens even te kijken welke renners interessant zouden kunnen zijn als T-Mobile en Astana zouden stoppen. Dan heb ik het over interessante renners die het team ziouden kunnen uitbouwen, niet over kopmannen en dergelijke.

T-Mobile: Burghardt, Ciolek, misschien Cavendish, Eisel, Gerdemann, Kirchen, Rogers.
Astana: de Kort, Iglinsky, Kashechkin, Rast, Redondo en Schar.

Dan zou ik als ik heel eerlijk ben voor Kirchen gaan omdat hij zowel in de heuvelklassiekers goed is en in de Tour een Boogerdrol kan vervullen. Om Flecha te ondersteunen zouden Burghardt en Eisel goed zijn, al zou er dan maar 1 moeten komen en Eisel kan ook nog eens een massasprint winnen. Als een sprinter naast Freire in plaats van Brown zou ik graag Ciolek zien eigenlijk.

Van de mannen van Astana wordt ik eigenlijk niet heel enthiousast. Ik weet niet waarom. Maar het blijft dromen, want beide sponsors gaan gewoon door.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:21:08 #178
68638 Zwansen
pi_51992510
booger drol
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:24:44 #179
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51994231
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:21 schreef Zwansen het volgende:
booger drol
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die daarom moest lachen
I hate it here
pi_51994768
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:20 schreef Steven184 het volgende:
Ik zat trouwens even te kijken welke renners interessant zouden kunnen zijn als T-Mobile en Astana zouden stoppen. Dan heb ik het over interessante renners die het team ziouden kunnen uitbouwen, niet over kopmannen en dergelijke.

T-Mobile: Burghardt, Ciolek, misschien Cavendish, Eisel, Gerdemann, Kirchen, Rogers.
Astana: de Kort, Iglinsky, Kashechkin, Rast, Redondo en Schar.

Dan zou ik als ik heel eerlijk ben voor Kirchen gaan omdat hij zowel in de heuvelklassiekers goed is en in de Tour een Boogerdrol kan vervullen. Om Flecha te ondersteunen zouden Burghardt en Eisel goed zijn, al zou er dan maar 1 moeten komen en Eisel kan ook nog eens een massasprint winnen. Als een sprinter naast Freire in plaats van Brown zou ik graag Ciolek zien eigenlijk.

Van de mannen van Astana wordt ik eigenlijk niet heel enthiousast. Ik weet niet waarom. Maar het blijft dromen, want beide sponsors gaan gewoon door.
daar heb je met Ciolek direct een wereld talent van grote orde binnen. Een sprinter die ook heuveltjes over kan, Wereldkampioen bij de beloften. Ciolek moeten ze echt vet halen
pi_51996741
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Theo geklooi is niet Rabobank
En Michael Raslul is geen renner meer van Rabo
pi_51996966
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:13 schreef wimderon het volgende:

[..]

En Michael Raslul is geen renner meer van Rabo
en dat slaat op?
pi_51998324
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:21 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

en dat slaat op?
Waar slaat de post op die ik quote dan
pi_51999439
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waar slaat de post op die ik quote dan
lees eens de inhoud van petitlapin, zij zegt dat rabo dan maar moet stoppen omdat we zoveel kritiek op Rabo hebben, maar de meesten die boos zijn, zijn pissig op Theo de Rooy , dus die post van je slaat nergens op?
pi_51999879
quote:

Gelukkig is Kruidvat ook echt Nederlands tegenwoordig
pi_52001552
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:42 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

lees eens de inhoud van petitlapin, zij zegt dat rabo dan maar moet stoppen omdat we zoveel kritiek op Rabo hebben, maar de meesten die boos zijn, zijn pissig op Theo de Rooy , dus die post van je slaat nergens op?
Ik ben pissig op Rasmussen, omdat hij ervoor gezorgd heeft dat De Rooy uberhaupt deze beslissing heeft moeten nemen. Ergo: mijn post slaat wel ergens op.
pi_52002103
Waarom niet Klöden als tussen paus?
Volgens mij is hij nooit positief bevonden.

Rabo moet gewoon de tijd overbruggen tot Dekker klaar is voor het grote werk. (als hij dan al niet weg gekocht is)
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_52002164
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:07 schreef Mr_Memory het volgende:
Waarom niet Klöden als tussen paus?
Volgens mij is hij nooit positief bevonden.
Niet betrapt wel altijd in verdachte ploegen/ omgeving.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52002476
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet betrapt wel altijd in verdachte ploegen/ omgeving.
Nou dan kunnen we langzamerhand wel 3/4 van het peleton wel afschrijven.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:38:59 #190
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_52003213
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:53 schreef Burghardt het volgende:
Ja dat snap ik ook niet zo goed, die had overal kunnen tekenen denk ik.. Of is hij nog erg jong misschien, en wil hij eers bij Barlo nog groeien? Dat zou kunnen..
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:39:32 #191
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_52003232
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:18 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Welk kwart niet dan bijvoorbeeld?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:48:25 #192
68638 Zwansen
pi_52003556
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Welk kwart niet dan bijvoorbeeld?
Rabo was bv. nooit een berucht team wat doping betreft. En Davitamon? Heeft die wel vaak incidenten gehad? Kan het me niet zo herinneren 123.
pi_52003766
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook niet zo goed, die had overal kunnen tekenen denk ik.. Of is hij nog erg jong misschien, en wil hij eers bij Barlo nog groeien? Dat zou kunnen..
Zal wel een sterkverbeterde aanbieding zijn plus dat het team wss. wel een pro tour team word
Als je kijkt naar dat Agitubel en andere kleine franse ploegjes schat ik Barloworld wel wat hoger in .
pi_52003923
quote:

[..]

ja dat is waar .

Maar bij T-mobile waar structureel gebruikt werd en nu bij Astana een ploeg die ook niet te vertrouwen is. Dan kleeft er toch teveel aan zo iemand.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52004116
quote:

[..]

Hij moest vorig seizoen weg bij T-Mobile toen ze daar een strenger beleid gingen hanteren en ging samen met
Kessler ( ), Vinokourov ( ) en Mazzoleni ( ) (en Ivanov) naar Astana.
pi_52004338
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hij moest vorig seizoen weg bij T-Mobile toen ze daar een strenger beleid gingen hanteren en ging samen met
Kessler ( ), Vinokourov ( ) en Mazzoleni ( ) (en Ivanov) naar Astana.
Dat is idd niet best

OK, Die kunnen we dus wel afschrijven...
pi_52008513
Ik denk niet dat het realistisch is om te denken dat Rabobank een kopman van het kaliber Klöden, Cunego, diLuca, Schleck of Kacheckin kan aantrekken. Die kosten veels te veel geld, en vergeet niet dat Leipheimer en Menchov ook niet de absolute top waren toen ze bij Rabobank kwamen.

Voor 2008 zou ik menchov aanhouden, en voor het grote rondewerk zou ik me op 2009 richten met Dekker. Als de duitse sponsors (T-Mobile en Gerolsteiner) stoppen dan zou ik snel Kirchen en Schumacher aantrekken, die 2 zijn nog jong en zijn ook interessant voor de kleinere rondes. 1 van die 2 kan de backup-kopman worden voor Thomas Dekker in 2009. En hoewel die 2 best wel duur zullen zijn, moet het haalbaar zijn voor Rabobank.

Het moeilijkste zal zijn om een vervanger voor Boogerd te vinden, Dekker is nog jong en is niet elke dag even goed, dan heeft ie toch echt wel een ervaren klimmer nodig die hem door de bergen heenloodst als ie een offday heeft.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 02:31:03 #198
99433 Tup
Tupperwaar
pi_52008638
Theo de Rooij
Wasserwunderland
pi_52009328
Thomas is er in 2009 nog niet klaar voor vind ik. Die heeft nog een jaar of 4,5 nodig sowieso.
That's all folks!
pi_52011668
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 07:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Thomas is er in 2009 nog niet klaar voor vind ik. Die heeft nog een jaar of 4,5 nodig sowieso.
4/5 lijkt me wat overdreven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')