abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51989343
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef petitlapin2 het volgende:
na al de kritiek die rabobank in dit forum al dagenlang heeft moeten slikken, hoop ik gewoon dat ze radicaal stoppen met sponsoring van alle sporten . Ze bakken er blijkbaar toch niets van.

misschien lukt het beter met een typisch hollandse hema-ploeg of een kruidvat-ploeg
Theo geklooi is niet Rabobank
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51992484
Ik zat trouwens even te kijken welke renners interessant zouden kunnen zijn als T-Mobile en Astana zouden stoppen. Dan heb ik het over interessante renners die het team ziouden kunnen uitbouwen, niet over kopmannen en dergelijke.

T-Mobile: Burghardt, Ciolek, misschien Cavendish, Eisel, Gerdemann, Kirchen, Rogers.
Astana: de Kort, Iglinsky, Kashechkin, Rast, Redondo en Schar.

Dan zou ik als ik heel eerlijk ben voor Kirchen gaan omdat hij zowel in de heuvelklassiekers goed is en in de Tour een Boogerdrol kan vervullen. Om Flecha te ondersteunen zouden Burghardt en Eisel goed zijn, al zou er dan maar 1 moeten komen en Eisel kan ook nog eens een massasprint winnen. Als een sprinter naast Freire in plaats van Brown zou ik graag Ciolek zien eigenlijk.

Van de mannen van Astana wordt ik eigenlijk niet heel enthiousast. Ik weet niet waarom. Maar het blijft dromen, want beide sponsors gaan gewoon door.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:21:08 #178
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_51992510
booger drol
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:24:44 #179
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51994231
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:21 schreef Zwansen het volgende:
booger drol
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die daarom moest lachen
I hate it here
pi_51994768
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:20 schreef Steven184 het volgende:
Ik zat trouwens even te kijken welke renners interessant zouden kunnen zijn als T-Mobile en Astana zouden stoppen. Dan heb ik het over interessante renners die het team ziouden kunnen uitbouwen, niet over kopmannen en dergelijke.

T-Mobile: Burghardt, Ciolek, misschien Cavendish, Eisel, Gerdemann, Kirchen, Rogers.
Astana: de Kort, Iglinsky, Kashechkin, Rast, Redondo en Schar.

Dan zou ik als ik heel eerlijk ben voor Kirchen gaan omdat hij zowel in de heuvelklassiekers goed is en in de Tour een Boogerdrol kan vervullen. Om Flecha te ondersteunen zouden Burghardt en Eisel goed zijn, al zou er dan maar 1 moeten komen en Eisel kan ook nog eens een massasprint winnen. Als een sprinter naast Freire in plaats van Brown zou ik graag Ciolek zien eigenlijk.

Van de mannen van Astana wordt ik eigenlijk niet heel enthiousast. Ik weet niet waarom. Maar het blijft dromen, want beide sponsors gaan gewoon door.
daar heb je met Ciolek direct een wereld talent van grote orde binnen. Een sprinter die ook heuveltjes over kan, Wereldkampioen bij de beloften. Ciolek moeten ze echt vet halen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51996741
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Theo geklooi is niet Rabobank
En Michael Raslul is geen renner meer van Rabo
pi_51996966
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:13 schreef wimderon het volgende:

[..]

En Michael Raslul is geen renner meer van Rabo
en dat slaat op?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51998324
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:21 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

en dat slaat op?
Waar slaat de post op die ik quote dan
pi_51999439
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waar slaat de post op die ik quote dan
lees eens de inhoud van petitlapin, zij zegt dat rabo dan maar moet stoppen omdat we zoveel kritiek op Rabo hebben, maar de meesten die boos zijn, zijn pissig op Theo de Rooy , dus die post van je slaat nergens op?
pi_51999879
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef petitlapin2 het volgende:

misschien lukt het beter met een typisch hollandse hema-ploeg of een kruidvat-ploeg
Gelukkig is Kruidvat ook echt Nederlands tegenwoordig
pi_52001552
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:42 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

lees eens de inhoud van petitlapin, zij zegt dat rabo dan maar moet stoppen omdat we zoveel kritiek op Rabo hebben, maar de meesten die boos zijn, zijn pissig op Theo de Rooy , dus die post van je slaat nergens op?
Ik ben pissig op Rasmussen, omdat hij ervoor gezorgd heeft dat De Rooy uberhaupt deze beslissing heeft moeten nemen. Ergo: mijn post slaat wel ergens op.
pi_52002103
Waarom niet Klöden als tussen paus?
Volgens mij is hij nooit positief bevonden.

Rabo moet gewoon de tijd overbruggen tot Dekker klaar is voor het grote werk. (als hij dan al niet weg gekocht is)
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_52002164
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:07 schreef Mr_Memory het volgende:
Waarom niet Klöden als tussen paus?
Volgens mij is hij nooit positief bevonden.
Niet betrapt wel altijd in verdachte ploegen/ omgeving.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52002476
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet betrapt wel altijd in verdachte ploegen/ omgeving.
Nou dan kunnen we langzamerhand wel 3/4 van het peleton wel afschrijven.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:38:59 #190
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_52003213
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:53 schreef Burghardt het volgende:
Jammer dat Soler nog 2 jaar heeft bijgetekend bij Barloworld.
Ja dat snap ik ook niet zo goed, die had overal kunnen tekenen denk ik.. Of is hij nog erg jong misschien, en wil hij eers bij Barlo nog groeien? Dat zou kunnen..
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:39:32 #191
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_52003232
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:18 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Welk kwart niet dan bijvoorbeeld?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:48:25 #192
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52003556
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Welk kwart niet dan bijvoorbeeld?
Rabo was bv. nooit een berucht team wat doping betreft. En Davitamon? Heeft die wel vaak incidenten gehad? Kan het me niet zo herinneren 123.
pi_52003766
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook niet zo goed, die had overal kunnen tekenen denk ik.. Of is hij nog erg jong misschien, en wil hij eers bij Barlo nog groeien? Dat zou kunnen..
Zal wel een sterkverbeterde aanbieding zijn plus dat het team wss. wel een pro tour team word
Als je kijkt naar dat Agitubel en andere kleine franse ploegjes schat ik Barloworld wel wat hoger in .
pi_52003923
quote:

[..]

ja dat is waar .

Maar bij T-mobile waar structureel gebruikt werd en nu bij Astana een ploeg die ook niet te vertrouwen is. Dan kleeft er toch teveel aan zo iemand.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52004116
quote:

[..]

Hij moest vorig seizoen weg bij T-Mobile toen ze daar een strenger beleid gingen hanteren en ging samen met
Kessler ( ), Vinokourov ( ) en Mazzoleni ( ) (en Ivanov) naar Astana.
pi_52004338
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hij moest vorig seizoen weg bij T-Mobile toen ze daar een strenger beleid gingen hanteren en ging samen met
Kessler ( ), Vinokourov ( ) en Mazzoleni ( ) (en Ivanov) naar Astana.
Dat is idd niet best

OK, Die kunnen we dus wel afschrijven...
pi_52008513
Ik denk niet dat het realistisch is om te denken dat Rabobank een kopman van het kaliber Klöden, Cunego, diLuca, Schleck of Kacheckin kan aantrekken. Die kosten veels te veel geld, en vergeet niet dat Leipheimer en Menchov ook niet de absolute top waren toen ze bij Rabobank kwamen.

Voor 2008 zou ik menchov aanhouden, en voor het grote rondewerk zou ik me op 2009 richten met Dekker. Als de duitse sponsors (T-Mobile en Gerolsteiner) stoppen dan zou ik snel Kirchen en Schumacher aantrekken, die 2 zijn nog jong en zijn ook interessant voor de kleinere rondes. 1 van die 2 kan de backup-kopman worden voor Thomas Dekker in 2009. En hoewel die 2 best wel duur zullen zijn, moet het haalbaar zijn voor Rabobank.

Het moeilijkste zal zijn om een vervanger voor Boogerd te vinden, Dekker is nog jong en is niet elke dag even goed, dan heeft ie toch echt wel een ervaren klimmer nodig die hem door de bergen heenloodst als ie een offday heeft.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 02:31:03 #198
99433 Tup
Tupperwaar
pi_52008638
Theo de Rooij
Wasserwunderland
pi_52009328
Thomas is er in 2009 nog niet klaar voor vind ik. Die heeft nog een jaar of 4,5 nodig sowieso.
That's all folks!
pi_52011668
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 07:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Thomas is er in 2009 nog niet klaar voor vind ik. Die heeft nog een jaar of 4,5 nodig sowieso.
4/5 lijkt me wat overdreven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')