dank je, dat is hem inderdaadquote:
Dat is PPK - Resurrection natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef Puihoop het volgende:
Ik loop nu al bijna een week rond met een dansdeuntje dat volgens mij stamt uit het einde van de jaren negentig. Inmiddels ben ik zo ver dat op mijn werk de hele afdeling meeneuriet, maar een titel en uitvoerende heeft dit tot op heden niet opgeleverd.
Omdat ik er nu wel vanaf wil (zo'n goed nummer is het nu ook weer niet) heb ik mijn kleine nichtje met haar blokfluit in de keuken gezet met het volgende resultaat.
Ik hoop dat iemand weet wat het ook al weer is (vast een ohja-tje), je zou er heel veel mensen gelukkig mee maken.![]()
PPK - Resurectionquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef Puihoop het volgende:
Ik loop nu al bijna een week rond met een dansdeuntje dat volgens mij stamt uit het einde van de jaren negentig. Inmiddels ben ik zo ver dat op mijn werk de hele afdeling meeneuriet, maar een titel en uitvoerende heeft dit tot op heden niet opgeleverd.
Omdat ik er nu wel vanaf wil (zo'n goed nummer is het nu ook weer niet) heb ik mijn kleine nichtje met haar blokfluit in de keuken gezet met het volgende resultaat.
Ik hoop dat iemand weet wat het ook al weer is (vast een ohja-tje), je zou er heel veel mensen gelukkig mee maken.![]()
Haha geweldig wel dat je het zo op internet zet (heel origineel!)quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef Puihoop het volgende:
Het nummer dat was gemixt is dus The Knife - Heartbeats. Maar het is niet het origineel dat ik hoorde. Het was omgevormd tot een Dance nummer (of het nu trance of harder was, ik ken al die hokjes in de dance wereld niet meer zo)quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:17 schreef DuranK het volgende:
[..]
Zal wel het originele zijn, van The Knife
The Knife - Heartbeats
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/35996749quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:41 schreef Molluck het volgende:
Twee gokjes, de Chicks on Speed hebben een paar jaar terug een remix van Wordy Rappinghood gemaakt, misschien zocht je dat?
En die remix van The Knife zou van Rex The Dog kunnen zijn
Ja ik heb die artiestennamen ook niet verzonnen hoor
Mika - Relax ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:32 schreef Dulghar het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik de laatste dagen al een paar keer heb gehoord. Nu heb ik alleen een hele belabberde omschrijving, namelijk dat het een heel rustig dance/trance nummer is en dat de vocals meertonig zijn.
Heeft iemand toevallig een idee wat ik bedoel? Ik kan het nummer in ieder geval op geen enkele chart vinden, wat soms wel handig is.
Haha, bedankt, maar nee... bij lange na niet.quote:
Dat is toch gewoon het origineel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:26 schreef achterop23 het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/35996749
uur nummer 3
rond minuut 26 hoor je de mix van The Knife
Jes - Ghost ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:32 schreef Dulghar het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik de laatste dagen al een paar keer heb gehoord. Nu heb ik alleen een hele belabberde omschrijving, namelijk dat het een heel rustig dance/trance nummer is en dat de vocals meertonig zijn.
Heeft iemand toevallig een idee wat ik bedoel? Ik kan het nummer in ieder geval op geen enkele chart vinden, wat soms wel handig is.
haha fantastische post.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:50 schreef icebliss het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met iemand die fluit (of een fluittoon), erachter vrijwel geen muziek. Het deuntje wordt steeds zachter, totdat het weer opnieuw begint. Daarna komen er vocals (een man en een vrouw als ik het goed heb) die op hetzelfde deuntje zingen.
Het liedje is vrij melancholisch, dus geen blij K3-achtig liedje.
Wie o wie helpt me![]()
Ik hoop het niet voor jequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:50 schreef icebliss het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met iemand die fluit (of een fluittoon), erachter vrijwel geen muziek. Het deuntje wordt steeds zachter, totdat het weer opnieuw begint. Daarna komen er vocals (een man en een vrouw als ik het goed heb) die op hetzelfde deuntje zingen.
Wie o wie helpt me![]()
Hehe, nee dat is 'm niet. Als ik het goed heb is het een vrij recent nummer, ik hoorde het op een Duitse alternatieve zender (oa tussen The Strokes, The Rifles, dat soort muziek) maar op het moment dat hij de naam ging zeggen van het nummer ging mijn vader tanken --> motor af --> radio afquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor jemaar wat in me opkomt is David's song van de Kelly Family. Geen idee of dat met een fluit begint trouwens...
Peter, Bjorn & John - Young Folks?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:50 schreef icebliss het volgende:
Wie o wie helpt me![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Peter, Bjorn & John - Young Folks?
Mwah, waarschijnlijk niet, maar toch.
yves larock - rise up vond ik al Bob Sinclar-achtigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Een soort Bob Sinclar nummer, misschien is het ook wel van hem, met een heel hoog stemmetje erin, lijkt alsof ze lacht...
Iemand enig idee?
Je moet dat laatste album van hun gewoon kopen, erg lekkere muziek imoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef icebliss het volgende:
[..]
Duizenmaal dank, 'n stemmetje in mijn achterhoofd zegt nu 'ooooh ja!'
![]()
yves larock - rise up. combinatie van muziek en hele vette freestyle touwtjespringen maken de shit interessant. maar denk dat ik 'm na een paar keer extra luisteren ook wel redelijk zat ben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
yves larock - rise up vond ik al Bob Sinclar-achtig![]()
Nop, het vrij zeker weten niet van Daddy Yankee..quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:37 schreef Anyg het volgende:
[..]
Vorig jaar was qua reggaeton Daddy Yankee helemaal in.. misschien was t van hem?
Nee das hem niet, beats waren toch ff harder, meer ook de stijl van Darude, en z'n naam leek er ook op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef Duvel86 het volgende:
Dario G - Sunchyme?
Goh als ie meegeholpen heeft aan 't nummerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
yves larock - rise up vond ik al Bob Sinclar-achtig![]()
Fireball - What I Wantquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Een soort Bob Sinclar nummer, misschien is het ook wel van hem, met een heel hoog stemmetje erin, lijkt alsof ze lacht...
Iemand enig idee?
Maarreh? Melancholisch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef icebliss het volgende:
[..]
Duizenmaal dank, 'n stemmetje in mijn achterhoofd zegt nu 'ooooh ja!'
![]()
Ik denk dat ie melodisch bedoelde...quote:
Efteling - Indische waterleliesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef manny het volgende:
http://www.locoloco.nl/pages/enter.htm
je kiest nummer 2 onderin. Uit welk geniaal nummer komt dat loopje ook al weer ?
thanks..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:23 schreef icebliss het volgende:
[..]
Efteling - Indische waterlelies
http://ie.youtube.com/watch?v=dys1JEmWfIg
Vanaf 1:40![]()
Ook al doe ik normaal niet aan voorzeggerij..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef -Pink- het volgende:
Bij de special op deze site: http://www.introquiz.nl/normal.php# worden er twee nummers door elkaar gedraaid.
De eerste heb ik: Las Ketchup met The Ketchup Song.
Weet iemand de andere?![]()
Alvast bedankt![]()
Ik doe normaal ook niet aan vragerijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ook al doe ik normaal niet aan voorzeggerij..
Olav Basoski - Waterman
Bert Kaempfert - African Beatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef manny het volgende:
http://www.locoloco.nl/pages/enter.htm
je kiest nummer 2 onderin. Uit welk geniaal nummer komt dat loopje ook al weer ?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goh als ie meegeholpen heeft aan 't nummer![]()
![]()
[..]
Fireball - What I Want
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |