dank je, dat is hem inderdaadquote:
Dat is PPK - Resurrection natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef Puihoop het volgende:
Ik loop nu al bijna een week rond met een dansdeuntje dat volgens mij stamt uit het einde van de jaren negentig. Inmiddels ben ik zo ver dat op mijn werk de hele afdeling meeneuriet, maar een titel en uitvoerende heeft dit tot op heden niet opgeleverd.
Omdat ik er nu wel vanaf wil (zo'n goed nummer is het nu ook weer niet) heb ik mijn kleine nichtje met haar blokfluit in de keuken gezet met het volgende resultaat.
Ik hoop dat iemand weet wat het ook al weer is (vast een ohja-tje), je zou er heel veel mensen gelukkig mee maken.![]()
PPK - Resurectionquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef Puihoop het volgende:
Ik loop nu al bijna een week rond met een dansdeuntje dat volgens mij stamt uit het einde van de jaren negentig. Inmiddels ben ik zo ver dat op mijn werk de hele afdeling meeneuriet, maar een titel en uitvoerende heeft dit tot op heden niet opgeleverd.
Omdat ik er nu wel vanaf wil (zo'n goed nummer is het nu ook weer niet) heb ik mijn kleine nichtje met haar blokfluit in de keuken gezet met het volgende resultaat.
Ik hoop dat iemand weet wat het ook al weer is (vast een ohja-tje), je zou er heel veel mensen gelukkig mee maken.![]()
Haha geweldig wel dat je het zo op internet zet (heel origineel!)quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef Puihoop het volgende:
Het nummer dat was gemixt is dus The Knife - Heartbeats. Maar het is niet het origineel dat ik hoorde. Het was omgevormd tot een Dance nummer (of het nu trance of harder was, ik ken al die hokjes in de dance wereld niet meer zo)quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:17 schreef DuranK het volgende:
[..]
Zal wel het originele zijn, van The Knife
The Knife - Heartbeats
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/35996749quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:41 schreef Molluck het volgende:
Twee gokjes, de Chicks on Speed hebben een paar jaar terug een remix van Wordy Rappinghood gemaakt, misschien zocht je dat?
En die remix van The Knife zou van Rex The Dog kunnen zijn
Ja ik heb die artiestennamen ook niet verzonnen hoor
Mika - Relax ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:32 schreef Dulghar het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik de laatste dagen al een paar keer heb gehoord. Nu heb ik alleen een hele belabberde omschrijving, namelijk dat het een heel rustig dance/trance nummer is en dat de vocals meertonig zijn.
Heeft iemand toevallig een idee wat ik bedoel? Ik kan het nummer in ieder geval op geen enkele chart vinden, wat soms wel handig is.
Haha, bedankt, maar nee... bij lange na niet.quote:
Dat is toch gewoon het origineel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:26 schreef achterop23 het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/35996749
uur nummer 3
rond minuut 26 hoor je de mix van The Knife
Jes - Ghost ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:32 schreef Dulghar het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik de laatste dagen al een paar keer heb gehoord. Nu heb ik alleen een hele belabberde omschrijving, namelijk dat het een heel rustig dance/trance nummer is en dat de vocals meertonig zijn.
Heeft iemand toevallig een idee wat ik bedoel? Ik kan het nummer in ieder geval op geen enkele chart vinden, wat soms wel handig is.
haha fantastische post.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:50 schreef icebliss het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met iemand die fluit (of een fluittoon), erachter vrijwel geen muziek. Het deuntje wordt steeds zachter, totdat het weer opnieuw begint. Daarna komen er vocals (een man en een vrouw als ik het goed heb) die op hetzelfde deuntje zingen.
Het liedje is vrij melancholisch, dus geen blij K3-achtig liedje.
Wie o wie helpt me![]()
Ik hoop het niet voor jequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:50 schreef icebliss het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met iemand die fluit (of een fluittoon), erachter vrijwel geen muziek. Het deuntje wordt steeds zachter, totdat het weer opnieuw begint. Daarna komen er vocals (een man en een vrouw als ik het goed heb) die op hetzelfde deuntje zingen.
Wie o wie helpt me![]()
Hehe, nee dat is 'm niet. Als ik het goed heb is het een vrij recent nummer, ik hoorde het op een Duitse alternatieve zender (oa tussen The Strokes, The Rifles, dat soort muziek) maar op het moment dat hij de naam ging zeggen van het nummer ging mijn vader tanken --> motor af --> radio afquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor jemaar wat in me opkomt is David's song van de Kelly Family. Geen idee of dat met een fluit begint trouwens...
Peter, Bjorn & John - Young Folks?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:50 schreef icebliss het volgende:
Wie o wie helpt me![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Peter, Bjorn & John - Young Folks?
Mwah, waarschijnlijk niet, maar toch.
yves larock - rise up vond ik al Bob Sinclar-achtigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Een soort Bob Sinclar nummer, misschien is het ook wel van hem, met een heel hoog stemmetje erin, lijkt alsof ze lacht...
Iemand enig idee?
Je moet dat laatste album van hun gewoon kopen, erg lekkere muziek imoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef icebliss het volgende:
[..]
Duizenmaal dank, 'n stemmetje in mijn achterhoofd zegt nu 'ooooh ja!'
![]()
yves larock - rise up. combinatie van muziek en hele vette freestyle touwtjespringen maken de shit interessant. maar denk dat ik 'm na een paar keer extra luisteren ook wel redelijk zat ben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
yves larock - rise up vond ik al Bob Sinclar-achtig![]()
Nop, het vrij zeker weten niet van Daddy Yankee..quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:37 schreef Anyg het volgende:
[..]
Vorig jaar was qua reggaeton Daddy Yankee helemaal in.. misschien was t van hem?
Nee das hem niet, beats waren toch ff harder, meer ook de stijl van Darude, en z'n naam leek er ook op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef Duvel86 het volgende:
Dario G - Sunchyme?
Goh als ie meegeholpen heeft aan 't nummerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
yves larock - rise up vond ik al Bob Sinclar-achtig![]()
Fireball - What I Wantquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Een soort Bob Sinclar nummer, misschien is het ook wel van hem, met een heel hoog stemmetje erin, lijkt alsof ze lacht...
Iemand enig idee?
Maarreh? Melancholisch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef icebliss het volgende:
[..]
Duizenmaal dank, 'n stemmetje in mijn achterhoofd zegt nu 'ooooh ja!'
![]()
Ik denk dat ie melodisch bedoelde...quote:
Efteling - Indische waterleliesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef manny het volgende:
http://www.locoloco.nl/pages/enter.htm
je kiest nummer 2 onderin. Uit welk geniaal nummer komt dat loopje ook al weer ?
thanks..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:23 schreef icebliss het volgende:
[..]
Efteling - Indische waterlelies
http://ie.youtube.com/watch?v=dys1JEmWfIg
Vanaf 1:40![]()
Ook al doe ik normaal niet aan voorzeggerij..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef -Pink- het volgende:
Bij de special op deze site: http://www.introquiz.nl/normal.php# worden er twee nummers door elkaar gedraaid.
De eerste heb ik: Las Ketchup met The Ketchup Song.
Weet iemand de andere?![]()
Alvast bedankt![]()
Ik doe normaal ook niet aan vragerijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ook al doe ik normaal niet aan voorzeggerij..
Olav Basoski - Waterman
Bert Kaempfert - African Beatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef manny het volgende:
http://www.locoloco.nl/pages/enter.htm
je kiest nummer 2 onderin. Uit welk geniaal nummer komt dat loopje ook al weer ?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goh als ie meegeholpen heeft aan 't nummer![]()
![]()
[..]
Fireball - What I Want
Rob Dougan - Clubbed to Death (van de matrix)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:20 schreef RiderXXX het volgende:
Hallooooo! Hoe heet het vette nummer wat je op deze site hoort: http://www.illegaaltje.nl/
Kom er niet op.. heel bekend issie wel, instrumentaaltje van iets..
Thx!
Green Velvet - Shake & Popquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef snadrem het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat je als laatste hoort als je naar www.hmh.nl gaat.
Het vervelende is, ik hoor hem wel vaker maar herken er niet echt tekst in wat het zoeken een beetje moeilijk maakt. Weet iemand toevallig welke het is?
Geen dank hoorquote:
Volumijaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:30 schreef belsen het volgende:
Help, ik zoek een nieuwe Nederlandstalige band, één woord, moet waarschijnlijk met een V beginnen en er zou eventueel ook nog een ij in kunnen zitten.
Nou, begin maar te schieten.
Schijnbaar was het Vangreijl.quote:
Hee, waar blijven m'n punten ?quote:
Reject - Spam (moron remix) dus..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:05 schreef yeppi het volgende:
Wie weet hoe deze house clasic heet : http://members.lycos.nl/djyeppi/index.htm
![]()
Deze ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:07 schreef UnXpected het volgende:
ik ben opzoek naar een liedje / remix van het volgende liedje: http://youtube.com/watch?v=p8jp-vn-HiM
het is iets sneller, meer dance achtig .... kent iemand deze en de remixer?
The Strokes - 12:51 ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:42 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik zoek een nummer van The Strokes, in de clip (ik weet niet of het de officiele is) staan ze te spelen op een klein vierkant podium met van die lichtgevende tegels (ofzo), de zanger gaat in de clip na een tijdje helemaal aan die microfoon hangen en op de grond liggen. Volgens mij spelen ze in een club en om het podium zitten allemaal mensen.
Nee maar dankzij de link naar dat filmpje heb ik hem wel gevonden, hij stond ernaast tussen die soortgelijke filmpjes. Het is Barely Legalquote:
Geen dank hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Nee maar dankzij de link naar dat filmpje heb ik hem wel gevonden, hij stond ernaast tussen die soortgelijke filmpjes. Het is Barely LegalToch bedankt.
bakkesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank hoorIk vond 'm ook erg lichtgevend
_!
Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand Remix)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef Shazi het volgende:
Ben op zoek naar het nummer dat je hoort tijdens het promofilmpje van "eyecandy: search for a videomodel" van Veronica. De promo is ook op de site van Veronica te zien. Wie herkent dit nummer?![]()
Je bedoelt Jacqueline? Krezip - I Apologizequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:26 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben op zoek naar de naam van een liedje van krezip. Ik zg het net op mtv. Die blonde dame loopt in een lege en gesloten kermis in de clip... als iemand het weet!?!?
Samuel Barber - Adagio For Stringsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:15 schreef mathijssli het volgende:
Hey allemaal,
Wie weet welk nummer dt is?
http://www.youtube.com/watch?v=VxVkXj26qds
Alvast bedankt.
Mathijs
Ik heb ondertussen de tekst van het nummer gevonden, maar dat leverde me nog niets op, met een zoekactie op Google. Het nummer draaide vanmorgen om even over 8 op SlamFM!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:32 schreef Dulghar het volgende:
Na 10 seconden googlen:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:18 schreef Dulghar het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de tekst van het nummer gevonden, maar dat leverde me nog niets op, met een zoekactie op Google. Het nummer draaide vanmorgen om even over 8 op SlamFM!
Tekst is:
"And if you only knew
Just how much the sun needs you
To help him light the sky
You could be suprised"
Iemand een idee van wie dit is?
Paul Johnson - Get Get Down?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:24 schreef blrrrt het volgende:
Dancenummer van een aantal jaar geleden met de intelligente tekst:
Down, down down, down down.
Wie helpt me aan de artiest?
Super!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Paul Johnson - Get Get Down?
http://www.youtube.com/watch?v=jAf_65H-JWs
weet niet of je het inmiddels al weet, maar het is Paris 4 hundred van Mylo (http://www.youtube.com/watch?v=vKo_yK7jQ18)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:13 schreef Anyg het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar het nummer wat eurosport gebruikt bij de aankondigingen van de week:
This weekend (Live) of Next week (Live), er zit een instrumentaal nummer (beetje rock n roll achtig)
Ik weet alleen niet of het stukje speciaal voor eurosport gemaakt is en dus niet als origineel nummer bestaat of dat dat dus wel het geval is.
Weet iemand dit?
Zie de OPquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:26 schreef Wesley1919 het volgende:
Zo juiste topic nu gevonden denk ik:
Ik zoek een site waar ik van die tunes kan downloaden
Fragmenten als: "Kennen julie deze nog-nog-nog" wil ik graag gebruiken voor het maken van een dvd.
Hebben jullie enig idee hoe ik aan dat soort fragmentjes kan komen?
Alvast bedankt!
Onwijs bedankt Gitanka....!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:33 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Reject - Spam (moron remix) dus..
Ken je Google?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:26 schreef Wesley1919 het volgende:
Zo juiste topic nu gevonden denk ik:
Ik zoek een site waar ik van die tunes kan downloaden
Fragmenten als: "Kennen julie deze nog-nog-nog" wil ik graag gebruiken voor het maken van een dvd.
Hebben jullie enig idee hoe ik aan dat soort fragmentjes kan komen?
Alvast bedankt!
Bastian - You got my lovequote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
In de clip lopen ze rond met t-shirts die steeds veranderen qua opdruk. Is een soort rare vrouwenstem? die zingt. Iemand die met deze informatie iets kan?
Nee dat is 'm niet.quote:
Jaaquote:
klinkt me vaak bekend in de oren... weet je nog waar de film over gaat? misschien helpt dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef Willempiehhh het volgende:
Aloha! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en/of droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Linkje met mijn ingefloten stukje muziek:http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3
Ik kan hem zo meezingen maar kan me de tekst niet meer herinneren dus google wordt lastigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef Willempiehhh het volgende:
Aloha! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en/of droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Linkje met mijn ingefloten stukje muziek: http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |