Iemand als jij die dit tegen mij zou zeggen in het echt, zou er gelijk consequenties van ondervinden. Internetheld.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Aldus de Lord of War.
Ga spelen man, onderkruipsel.
Rellennnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 29 juli 2007 22:06 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Iemand als jij die dit tegen mij zou zeggen in het echt, zou er gelijk consequenties van ondervinden. Internetheld.
Maar ik ben niet zo'n fan van internetruzies dus trek maar lekker verder.
Kwiebus...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:06 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Iemand als jij die dit tegen mij zou zeggen in het echt, zou er gelijk consequenties van ondervinden. Internetheld.
en toch doe je nu precies hetzelfde waarvan je hun beschuldigdquote:Op zondag 29 juli 2007 22:06 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Nee, het is fictieve popcorn. (ik lust namelijk geen popcorn.)quote:Op zondag 29 juli 2007 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ohja: Heb jij serieus van die fabriekspopcorn in huis die je a-la-minute uit de kast kan trekkenGOOR
Gast. Anders ben je even LordofHypocrisy86.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:06 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
met of zonder de vriendin?quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
.
'Op pad gaan' is nogal een breed begrip, maar ik denk dat ik inderdaad niet 'op pad' ga zoals jij dat doet. Lekker met al je 2 vriendjes naar de lokale buurtkroeg, bier nippen en schuw gluren naar het beste wat je wijk te bieden heeft op vrouwelijk gebied, om uiteindelijk thuis te komen, in je bedje te liggen, te concluderen dat het eigenlijk weer niks was en dan maar lekker masturberen.
Inderdaad Sandie, dat doe ik niet.
Kneus.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:06 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
netjesquote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:
Ergo: -Sandstorm- is een ramp met vrouwen, durft niks, doet niks, drinkt alleen maar stoer bier. En veul! Z'n vrienden hebben het ook gemerkt en willen de arme kerel toch een handje helpen dus zetten zich zowaar in voor dit hoopje verdriet. En wat zien ze er voor terug? Een nog chagerijniger mannetje die in een neerwaartse spiraal van sexuele frustratie geraakt.
Met me vriendin en schoonoudersquote:Op maandag 30 juli 2007 02:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met of zonder de vriendin?
zoniet, de straatmadeliefjes zijn goedkoop daar, en de drank ook
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:22 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dit het enige wat ik hoefde te weten.
Dank je
Nee in het echt ben jij een straatvechterquote:Op zondag 29 juli 2007 22:06 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Hey ben jij niet die ene Transformer?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee in het echt ben jij een straatvechter
Val eens snel om man.
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Hey ben jij niet die ene Transformer?
http://en.wikipedia.org/wiki/Sandstorm_(Transformers)
Jup dat ben ik. Autobot in hart en nieren.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Hey ben jij niet die ene Transformer?
http://en.wikipedia.org/wiki/Sandstorm_(Transformers)
quote:Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt.
Leuk dat je de leunstoel-spygoloog wilt uithangen hoor, maarre, wat als je gewoon nog lekker van het vrijgezellenbestaan wilt genieten omdat je simpelweg geen zin hebt in dat gejengel van het vrouwvolk? Dat gaat jouw verhaaltje gelijk al spaak hoor. Enne, het verhaal van de TS kan ik wel onderschrijven hoor, been there done that in de aanloop naar mn eerste schuurfeest. Vonden mn maten het ook behoorlijk leuk mij op een nogal opdringererige manier te koppelen aan het nichtje van een van hen. Alleen zat ik me die avond in kwestie op een gegeven moment zelf te koppelen aan het nichtje (nichtje als ze even oud isquote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:
Ergo: -Sandstorm- is een ramp met vrouwen, durft niks, doet niks, drinkt alleen maar stoer bier. En veul! Z'n vrienden hebben het ook gemerkt en willen de arme kerel toch een handje helpen dus zetten zich zowaar in voor dit hoopje verdriet. En wat zien ze er voor terug? Een nog chagerijniger mannetje die in een neerwaartse spiraal van sexuele frustratie geraakt.
en even later...
'Op pad gaan' is nogal een breed begrip, maar ik denk dat ik inderdaad niet 'op pad' ga zoals jij dat doet. Lekker met al je 2 vriendjes naar de lokale buurtkroeg, bier nippen en schuw gluren naar het beste wat je wijk te bieden heeft op vrouwelijk gebied, om uiteindelijk thuis te komen, in je bedje te liggen, te concluderen dat het eigenlijk weer niks was en dan maar lekker masturberen.
Inderdaad Sandie, dat doe ik niet.
eindelijk een verstandige opmerking in dit kuttopic, sandstorm en braun happen de hele tijd op elkaar en zijn even erg.. proberen ze elkaar met een zo'n interessant mogelijke zin af te troevenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:10 schreef LordofWar86 het volgende:
Zowel Braun als Zandstorm zijn allebei kneuzen. Nerds die elkaar proberen af te troeven op het internet. Als het jullie meens is, spreek met elkaar af en sla elkaar de hersens in of hou je bek dicht pussies.
Hihi, je zei draaitafel.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:00 schreef BrauN het volgende:
Whoeaahh Nashje lult 'm volledig onder de draaitafel!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |