Ik ga tenminste nog op pad.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:
Ergo: -Sandstorm- is een ramp met vrouwen, durft niks, doet niks, drinkt alleen maar stoer bier. En veul! Z'n vrienden hebben het ook gemerkt en willen de arme kerel toch een handje helpen dus zetten zich zowaar in voor dit hoopje verdriet. En wat zien ze er voor terug? Een nog chagerijniger mannetje die in een neerwaartse spiraal van sexuele frustratie geraakt.
Uitstekende diagnose!quote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:
Ergo: -Sandstorm- is een ramp met vrouwen, durft niks, doet niks, drinkt alleen maar stoer bier. En veul! Z'n vrienden hebben het ook gemerkt en willen de arme kerel toch een handje helpen dus zetten zich zowaar in voor dit hoopje verdriet. En wat zien ze er voor terug? Een nog chagerijniger mannetje die in een neerwaartse spiraal van sexuele frustratie geraakt.
Zeg, ben jij niet die DJ ?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:30 schreef Livedeejay het volgende:
Alleen homo's nippen bier, weet je zeker dat het geen broertje van je vriendin was?
best comeback everquote:
quote:
Inderdaad, bier moet je tankenquote:Op zondag 29 juli 2007 13:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nippen aan bier is toch wel het toppunt.
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef BrauN het volgende:
[..].
'Op pad gaan' is nogal een breed begrip, maar ik denk dat ik inderdaad niet 'op pad' ga zoals jij dat doet. Lekker met al je 2 vriendjes naar de lokale buurtkroeg, bier nippen en schuw gluren naar het beste wat je wijk te bieden heeft op vrouwelijk gebied, om uiteindelijk thuis te komen, in je bedje te liggen, te concluderen dat het eigenlijk weer niks was en dan maar lekker masturberen.
Inderdaad Sandie, dat doe ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |