Ik ga tenminste nog op pad.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:
Ergo: -Sandstorm- is een ramp met vrouwen, durft niks, doet niks, drinkt alleen maar stoer bier. En veul! Z'n vrienden hebben het ook gemerkt en willen de arme kerel toch een handje helpen dus zetten zich zowaar in voor dit hoopje verdriet. En wat zien ze er voor terug? Een nog chagerijniger mannetje die in een neerwaartse spiraal van sexuele frustratie geraakt.
Uitstekende diagnose!quote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:
Ergo: -Sandstorm- is een ramp met vrouwen, durft niks, doet niks, drinkt alleen maar stoer bier. En veul! Z'n vrienden hebben het ook gemerkt en willen de arme kerel toch een handje helpen dus zetten zich zowaar in voor dit hoopje verdriet. En wat zien ze er voor terug? Een nog chagerijniger mannetje die in een neerwaartse spiraal van sexuele frustratie geraakt.
Zeg, ben jij niet die DJ ?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:30 schreef Livedeejay het volgende:
Alleen homo's nippen bier, weet je zeker dat het geen broertje van je vriendin was?
!quote:
Er wordt toch nog gescoord aan de andere zijde!quote:
best comeback everquote:
Wat probeer je te zeggen? Wie niet dan?quote:
Jij.quote:
.quote:
Inderdaad, bier moet je tankenquote:Op zondag 29 juli 2007 13:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nippen aan bier is toch wel het toppunt.
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
.
'Op pad gaan' is nogal een breed begrip, maar ik denk dat ik inderdaad niet 'op pad' ga zoals jij dat doet. Lekker met al je 2 vriendjes naar de lokale buurtkroeg, bier nippen en schuw gluren naar het beste wat je wijk te bieden heeft op vrouwelijk gebied, om uiteindelijk thuis te komen, in je bedje te liggen, te concluderen dat het eigenlijk weer niks was en dan maar lekker masturberen.
Inderdaad Sandie, dat doe ik niet.
Ons aller Koos zou als een dolle naar dat mokkel zijn toe gerold om er eens lekker mee op los te babbelen en uiteindelijk in bed te belanden. Maar... we hebben hier van doen met Sandstorm. Die gaat niet in op dergelijke avances maar blijft zo boven z'n bierglas uitkijken, de wijde kroeg in:quote:
Boh gek de 3 gezustersquote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
.
'Op pad gaan' is nogal een breed begrip, maar ik denk dat ik inderdaad niet 'op pad' ga zoals jij dat doet. Lekker met al je 2 vriendjes naar de lokale buurtkroeg, bier nippen en schuw gluren naar het beste wat je wijk te bieden heeft op vrouwelijk gebied, om uiteindelijk thuis te komen, in je bedje te liggen, te concluderen dat het eigenlijk weer niks was en dan maar lekker masturberen.
Man, je komt uit Tilburg wat lul jequote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
.
Eh, ik mis iets in je post. Even denken...quote:Op zondag 29 juli 2007 13:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man, je komt uit Tilburg wat lul je
Tilburg, jeweetz !!111!1 Barren die ronddraaien en dan niet eens fasoenlijk je pilsje kunnen bestellen. SAD
Jij reflecteert je eigen problemen op anderen. Dat is jouw probleem.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Eh, ik mis iets in je post. Even denken...
Oh ja, relevantie!
Zo worden Emo's ook gemaakt Was laatst nog bij "How it's made" op Discovery Channel dacht ik.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:
nochtans gaan van braun's posts mijn mondhoeken omhoog van het lachen, jouw post en topics maken me aan het huilenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij reflecteert je eigen problemen op anderen. Dat is jouw probleem.
Alleen krijg je de lacherts mee op je hand en zit je achter je computer mee te gniffelen. Om je vervolgens een uur later in slaap te huilen met je leuter in je hand.
Reflectie Braun Reflectie.
Jungske niks tegen Tilburgquote:Op zondag 29 juli 2007 13:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man, je komt uit Tilburg wat lul je
Tilburg, jeweetz !!111!1 Barren die ronddraaien en dan niet eens fasoenlijk je pilsje kunnen bestellen. SAD
Kruikenzeikers of hoe noemt dat achterlijke volk zich daar
Was precies mijn gedachte toen ik de startpost las ! .quote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:
Nou, ik heb niet echt problemen en ik denk dat jij die wel hebt. Waarom open je anders zo'n ongeloveloos kansloos topic als dit? De reden dat ik er in post is dat ik met je te doen heb en het leuk vindt om een diagnose te stellen. En gezien je reacties lijk ik er niet ver naast te zitten.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij reflecteert je eigen problemen op anderen. Dat is jouw probleem.
Alleen krijg je de lacherts mee op je hand en zit je achter je computer mee te gniffelen. Om je vervolgens een uur later in slaap te huilen met je leuter in je hand.
Reflectie Braun Reflectie.
Doe is rustig hé, kut Limboquote:Op zondag 29 juli 2007 14:07 schreef postmortum het volgende:
BrauN komt uit Tilburg, dat verklaart wel een hoop zeg
3 gezusters is zwaar klote! Bij de 3 gezusters in den Bosch ben ik ooit geweigerd omdat mijn haar te lang zou zijn :S en ik de verkeerde kleding aan had (bandshirtje met zwarte overzeas broek) :Squote:
LAWL. Met name de Extase is inderdaad de vergaarbak voor mensen die elders geweigerd worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:11 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
3 gezusters is zwaar klote! Bij de 3 gezusters in den Bosch ben ik ooit geweigerd omdat mijn haar te lang zou zijn :S en ik de verkeerde kleding aan had (bandshirtje met zwarte overzeas broek) :S
In Tilburg kom ik er eigenlijk alleen met de kroegentocht met carnaval en dan is het er tering druk + ronddraaiende barren waardoor je na een meter bier niet meer weet waar je bent.
Doe mij maar de Irisch Pub of de Extase. Daar word je tenminste niet geweigerd om je haarlengte of de kleur en de omvang van je kleding.
Is de Fun Factory niet van Mental Theo? Die zag ik daar eerst zo kei stoer lopen met 2 van die bodyguardsquote:Op zondag 29 juli 2007 14:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
LAWL. Met name de Extase is inderdaad de vergaarbak voor mensen die elders geweigerd worden.
Allochtonen buiten beschouwing gelaten, want daar is ook vast een vergaarbak voor, Fun Factory?
nee daar hebben ze nog niks op gevondenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jungske niks tegen Tilburg [afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef Mopst3r het volgende:
EEUH BEN JIJ NIET DIE KEIGAVE DJ????
Jij en een vriendin Op welke afdeling toeft ze ?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet echt problemen en ik denk dat jij die wel hebt. Waarom open je anders zo'n ongeloveloos kansloos topic als dit? De reden dat ik er in post is dat ik met je te doen heb en het leuk vindt om een diagnose te stellen. En gezien je reacties lijk ik er niet ver naast te zitten.
En ik gniffel me inderdaad rot, maar dat lijkt me logisch.
En maak je geen zorgen, ik huil mezelf niet in slaap met m'n penis in mijn hand. Op tijden dat jij en je gehandicaptenbrigade 'op pad' zijn word ik heerlijk aan mijn harde staaf gezogen door m'n vriendinneke. Maar goed, ieder z'n ding schat.
Op mijn afdeling, lelijke snotaap. Hoe is het eigenlijk met jouw (fictieve?) vriendin?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij en een vriendin Op welke afdeling toeft ze ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |