Nee die lekkere rochel "G", alsof ze een fluim op aant halen zijn, da's aantrekkelijk ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef Yestuuur het volgende:
ik vind het ook bij geile wijven afstotend als ze limburgs praten
Tkej ut lekkur zelef anderz?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Raflpawned.
Ey gek, die aflevering van Peking Express he, staat die al op internet ?
Verzin zelf is iets.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:14 schreef immortalsean het volgende:
* 't is een kwestie van geduld, tot heel holland limburgs lult *
Ja en dat wil ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:14 schreef immortalsean het volgende:
* 't is een kwestie van geduld, tot heel holland limburgs lult *
Als iemand je voor je klokkenspel trapt kan je het ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:23 schreef Victor_Eremita het volgende:
Wat dan wel weer suf aan Limburgers is, is dat ze aan het einde van de zin altijd met de toonhoogte omhoog gaan. Hebben daar meer mensen last van?
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef 700MB het volgende:
Tussen Brabants en Limburgs zit geen hoorbaar verschil, dus je vergissing is te begrijpen.
Het geeft aan dat je *dacht* Limburgs te horen, maar waarschijnlijk was het gewoon Brabants.quote:
Zo, jij hebt ook geen kennis van de wereld ofwelquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef 700MB het volgende:
Tussen Brabants en Limburgs zit geen hoorbaar verschil, dus je vergissing is te begrijpen.
Daarom kwamen ze ook echt uit Limburgquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:40 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het geeft aan dat je *dacht* Limburgs te horen, maar waarschijnlijk was het gewoon Brabants.
Das nog dommer dan mijn houseopmerking?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo, jij hebt ook geen kennis van de wereld ofwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |