Nee die lekkere rochel "G", alsof ze een fluim op aant halen zijn, da's aantrekkelijk ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef Yestuuur het volgende:
ik vind het ook bij geile wijven afstotend als ze limburgs praten
Tkej ut lekkur zelef anderz?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Raflpawned.
Ey gek, die aflevering van Peking Express he, staat die al op internet ?
Verzin zelf is iets.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:14 schreef immortalsean het volgende:
* 't is een kwestie van geduld, tot heel holland limburgs lult *
Ja en dat wil ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:14 schreef immortalsean het volgende:
* 't is een kwestie van geduld, tot heel holland limburgs lult *
Als iemand je voor je klokkenspel trapt kan je het ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:23 schreef Victor_Eremita het volgende:
Wat dan wel weer suf aan Limburgers is, is dat ze aan het einde van de zin altijd met de toonhoogte omhoog gaan. Hebben daar meer mensen last van?
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef 700MB het volgende:
Tussen Brabants en Limburgs zit geen hoorbaar verschil, dus je vergissing is te begrijpen.
Het geeft aan dat je *dacht* Limburgs te horen, maar waarschijnlijk was het gewoon Brabants.quote:
Zo, jij hebt ook geen kennis van de wereld ofwelquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef 700MB het volgende:
Tussen Brabants en Limburgs zit geen hoorbaar verschil, dus je vergissing is te begrijpen.
Daarom kwamen ze ook echt uit Limburgquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:40 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het geeft aan dat je *dacht* Limburgs te horen, maar waarschijnlijk was het gewoon Brabants.
Das nog dommer dan mijn houseopmerking?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo, jij hebt ook geen kennis van de wereld ofwel?
Ze stopt elke keer een vinger in haar anus op het einde?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Presentaties in het limburgs/brabants![]()
Er zit een meisje bij mij in de klas die komt uit Den Bosch ofzo en bij het eind van haar zin gaat de toonhoogte omhoog, alsof ze dr een vraag van maakt.
En ik ken best mensen uit Den Bosch die dat niet doen.. Dus waar dat achterlijk gedoe dan vandaan komt.
Geen idee, niet op gelet...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze stopt elke keer een vinger in haar anus op het einde?
Praten ze Duits dan in Tilburg?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:16 schreef gelly het volgende:
Tilburg ligt toch in limburg ?
Hoi STINGquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:37 schreef STING het volgende:
Zolang ze maar niet boven de rivieren komen is alles goed.![]()
Precies. Het Hollands dialect is echt heel erg leljik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:50 schreef Allure_ het volgende:
Het Nederlands heeft in het buitenland vaak de naam een lelijke, gutturaal klinkende taal te zijn en wordt wel eens schertsend een keelziekte genoemd. Wanneer anderstaligen zich negatief over de uitspraak van het Nederlands uitlaten, noemen ze vooral de schraperige harde g als reden. Anderstaligen die voldoende vertrouwd zijn met het Nederlands om het onderscheid tussen een noordelijk en een zuidelijk accent te horen, vinden over het algemeen een accent met een zachte g het aangenaamst klinken.
Right..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:18 schreef gelly het volgende:
Weet ik veel, ze hebben allemaal hetzelfde spraakgebrek daar onder de rivieren.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:13 schreef trabant het volgende:
[..]
Daar geniet je met Kerst ook altijd zo van hè?![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:50 schreef Allure_ het volgende:
Het Nederlands heeft in het buitenland vaak de naam een lelijke, gutturaal klinkende taal te zijn en wordt wel eens schertsend een keelziekte genoemd. Wanneer anderstaligen zich negatief over de uitspraak van het Nederlands uitlaten, noemen ze vooral de schraperige harde g als reden. Anderstaligen die voldoende vertrouwd zijn met het Nederlands om het onderscheid tussen een noordelijk en een zuidelijk accent te horen, vinden over het algemeen een accent met een zachte g het aangenaamst klinken.
Da's eigenlijk nog ergerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:30 schreef postmortum het volgende:
ik spreek met mede-limburgers limburgs en met mensen van buiten Limburg Nederlands (inclusief harde G)![]()
Hahaha je bent een Himburgerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:30 schreef postmortum het volgende:
ik spreek met mede-limburgers limburgs en met mensen van buiten Limburg Nederlands (inclusief harde G)![]()
Jaloers dat je ouders je studie niet kunnen betalen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tilburg
Gore kk stad is dat zeg
En studenten zijn helemaal![]()
![]()
Ik ben al meer dan een jaar klaar man.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jaloers dat je ouders je studie niet kunnen betalen?
Oh ik zie het al, meneer heeft geen vriendenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een jaar klaar man.
Maar ik was tenminste niet zo'n noob om op donderdagavond gedwongen te gaan zuipen, omdat de andere studenten dat ook deden![]()
Sowieso alles met korpsen en studentensamenscholingen is gewoon gay to da bone.
Nee, dat zie je toch echt verkeerdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:23 schreef Yestuuur het volgende:
brabants is veul stoerder !
Ja, wat denk jij danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:22 schreef Dirktator het volgende:
[..]
En dat komt uit jouw mond, Alluurke? Driewerf chapeau!
Nee idd. Ik heb geen gedwongen studentenvrienden omdat ze bij me in de klas zaten. Kom we gaan zuipen want we hebben veel oefenstof te doen, alwaar we gaan zin in hebben BOHOHOHOHOquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, meneer heeft geen vrienden
''Sad''quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee idd. Ik heb geen gedwongen studentenvrienden omdat ze bij me in de klas zaten. Kom we gaan zuipen want we hebben veel oefenstof te doen, alwaar we gaan zin in hebben BOHOHOHOHO![]()
![]()
![]()
Vrienden krijg je van jongs af aan, niet door te gaan zuipen met wat kk studiegenootjes.
Maar jij zingt ook weleens toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik kom elke dag in Tilburg en praat thuis LImburgs.
Jij ja met je studentenclupje.quote:
Wie zegt dat ik bij een studentenvereniging zit? En wie zegt dat ik over 5 jaar geen vrienden meer heb?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij ja met je studentenclupje.
En over 5 jaar heeft ie geen vrienden meer want dan zijn ze elkaar uit het oog verloren
Dat is pas sad.
Je insinueert het i.i.g. wel, dus het zal wel zo zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik bij een studentenvereniging zit? En wie zegt dat ik over 5 jaar geen vrienden meer heb?
![]()
Ik heb geen eens een stropdas lamlulquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je insinueert het i.i.g. wel, dus het zal wel zo zijn.
Je lijkt me echt het voorbeeld van een studentenlullo. Stropdasje om, veel zuipen om je omhoog te werken in een groep, 1ste jaars studenten afzeiken (ook zoiets) en van die korpssletten neuken die een reet hebben waar je op kan pokeren.
Oh we gaan het omdraaien ineensquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een stropdas lamlul![]()
En ik insinueer helemaal niks daarover, jij bedenkt het gewoon ter plekke net als 95% van al je topics![]()
Dat is heul niet liefquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:17 schreef Allure_ het volgende:
Hey sandstorm anders open je alvast een overwinnings topic van PSV op Ajax.
Dat is niks voor KLB he.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:17 schreef Allure_ het volgende:
Hey sandstorm anders open je alvast een overwinnings topic van PSV op Ajax.
Ja jij bent de expert.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat is niks voor KLB he.
Waar zou ie thuishoren ?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je insinueert het i.i.g. wel, dus het zal wel zo zijn.
Je lijkt me echt het voorbeeld van een studentenlullo. Stropdasje om, veel zuipen om je omhoog te werken in een groep, 1ste jaars studenten afzeiken (ook zoiets) en van die korpssletten neuken die een reet hebben waar je op kan pokeren.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar ik was tenminste niet zo'n noob om op donderdagavond gedwongen te gaan zuipen, omdat de andere studenten dat ook deden![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee idd. Ik heb geen gedwongen studentenvrienden omdat ze bij me in de klas zaten. Kom we gaan zuipen want we hebben veel oefenstof te doen, alwaar we gaan zin in hebben BOHOHOHOHO![]()
![]()
![]()
Vrienden krijg je van jongs af aan, niet door te gaan zuipen met wat kk studiegenootjes.
Allemaal verkeerde aannamesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jij ja met je studentenclupje.
En over 5 jaar heeft ie geen vrienden meer want dan zijn ze elkaar uit het oog verloren
Dat is pas sad.
Dat zeg je nu op internet ja. Maar stiekem, zo alleen zittend op je zolderkamertje, ben je ondertussen toch aan het piekeren over mijn opmerkingen. Waar het in het leven fout is gegaan enzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal verkeerde aannames![]()
mensen die bij een studentenvereniging hebben geen vriendinquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, meneer heeft geen vrienden
Dus eerst zeg je dat ik bij een studentenverening enzo zit en nu ben ik opeens alleen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat zeg je nu op internet ja. Maar stiekem, zo alleen zittend op je zolderkamertje, ben je ondertussen toch aan het piekeren over mijn opmerkingen. Waar het in het leven fout is gegaan enzo.
Oh dus jij zit elke dag, elk uur bij je vrienden ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dus eerst zeg je dat ik bij een studentenverening enzo zit en nu ben ik opeens alleen?
Je weet niet echt wat je bedoelt of wel?
Zal het nooit meer doen héquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:23 schreef Allure_ het volgende:
Zit niet zo te bakkessen tegen elkaar stelletje hoeren![]()
.
En lieve ananas niet zo happen op sandstorm hij pest je alleen maar.
Nee, hij luistert gewoon naar mijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nu is ie ineens stil![]()
Dat is 1 van mijn krachten: Het manipuleren van mensen en het omdraaien van vraag-antwoordZou ik iets mee moeten gaan doen
![]()
Jij bent trouwens wel een uitzondering op mijn 100.000+ regelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hij luistert gewoon naar mij.
Nou ophouden.
Eh, en dat houdt inquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent trouwens wel een uitzondering op mijn 100.000+ regel![]()
Opeens heb je het. Je gaat de politiek inquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat is 1 van mijn krachten: Het manipuleren van mensen en het omdraaien van vraag-antwoordZou ik iets mee moeten gaan doen
![]()
Ga de politiek inquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Sandstorm en Camplo hebben een punt gevonden waar ze het roerend over eens zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een jaar klaar man.
Sowieso alles met korpsen en studentensamenscholingen is gewoon gay to da bone.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sandstorm en Camplo hebben een punt gevonden waar ze het roerend over eens zijn
Dat iedereen boven de 100.000 een baggeraar is en niks toevoegt aan FoK! en zodiende door de shredder moetquote:
Die ook nog is uit Brabant komenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:47 schreef Camplo het volgende:
Hardcore KLB'ers FTW!
Maar dan is ons accent nog wel beterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Brabant/Limburg is toch gewoon 1 pot nat man. Zeikerds. Laten we eerlijk zijn: We zijn net zulke boeren en allemaal anti boven de rivieren (kutvolk)
Heb je de op wel gelezen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:31 schreef Koenz0r het volgende:
Een vieze zachte zingende g klankt of een vieze rochelende zware g klank.
Het is ook nooit goed.
Ben je een Amsterdammer ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dan is ons accent nog wel beter!
Ik ben een Nederlanderquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
Al weer zo'n zielige die klaagt over Limburg.Wat een fun dat onzin geklaag.
Stomme Hollander.![]()
Een Brabantse Amsterdammer en ook nog eens voor Ajax.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee![]()
Je mag best mijn FoBo lezen hoor![]()
Ik mag jou wel. Puike muziek smaakquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee![]()
Je mag best mijn FoBo lezen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |