quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:24 schreef Houniet het volgende:
en je hield niet van voetbal met je kut topics
put your money where you mouth isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb namelijk al 4 dagen visioenen en meestal kloppen ze ook.
Verder doe ik ook bidden tot Masha, de visoenengod en krijg ik af en toe het clublied als gave in mijn hoofd
2-0 2-0 !
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:36 schreef huupia het volgende:
[..]
put your money where you mouth is
ik zou zeggen zet ff 1000 euri in bij de bookmakers als je zo zeker bent![]()
zo een screen dump zegt niets , ik kan er 1 laten zien met een miljoen erop.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vorige week heeft me 750 euro gekost![]()
Dan kijk maar eens in het Wedden op Sport forum of ze me daar kennen..... (UVT). Tijdens het WK verloor ik 1400 met Italie-USA. Daartegenover stond wel dat ik voor het toernooi Klose als topscorer had en zo 1000+ verdiende.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:50 schreef huupia het volgende:
[..]
zo een screen dump zegt niets , ik kan er 1 laten zien met een miljoen erop.
ja, ik ben bekend met betfair
maar het voelt wel kut he die afstraffing...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dan kijk maar eens in het Wedden op Sport forum of ze me daar kennen..... (UVT). Tijdens het WK verloor ik 1400 met Italie-USA. Daartegenover stond wel dat ik voor het toernooi Klose als topscorer had en zo 1000+ verdiende.
En 1-5... afstraffing. Koeman zal van goede huize moeten komen wil hij deze ploeg nog op de rails krijgen. Vooral leuk dat hij Aissati en Beerens verhuurd heeft.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |