Dude. Hoe kom jij op dat soort sites ?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:09 schreef Catch_me het volgende:
He Sandstorm, heb nog een leuk spelletje voor als je je verveeld![]()
[afbeelding]
Door goed te lezenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een chickie heb ?
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op mijn afdeling, lelijke snotaap. Hoe is het eigenlijk met jouw (fictieve?) vriendin?
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Afdeling Psychische zorg of wat ?
Ja goed. Ze is goed nat.
Toch vrij slecht gelezen hoor. Over het geheel gezien.quote:
1: Gehele topicquote:Op zondag 29 juli 2007 18:18 schreef Zeurberus het volgende:
Iemand vraagt hoe het met jouw (fictieve) vriendin gaat en jij antwoord goed.
Hoe kan ik het anders lezen?
Dit het enige wat ik hoefde te weten.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
3: En wat als ik nou reageerde op fictieve vriendin. Weet je wat dat betekend fictief ?
Graag gedaanquote:Op zondag 29 juli 2007 18:22 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dit het enige wat ik hoefde te weten.
Dank je
ben jij niet die dj?quote:
Precies, basta met die onzin. Kan ik me zo aan ergeren. Vrouwen zijn tegenwoordig gelijkwaardig, als ze wat van je willen moeten ze maar op je af stappen.quote:Ja WTF. Als ze mij leuk vind komt ze maar naar mij toe. Altijd dat eeuwige gezeik van die wijven dat WIJ MANNEN eerst een move moeten maken. Rot op, ik ben aan mijn biertje aan het nippen en als iemand mij leuk vind komt ze maar naar mij toe.
Aldus de Lord of War.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:10 schreef LordofWar86 het volgende:
Zowel Braun als Zandstorm zijn allebei kneuzen. Nerds die elkaar proberen af te troeven op het internet. Als het jullie meens is, spreek met elkaar af en sla elkaar de hersens in of hou je bek dicht pussies.
Als ik en Braun al zouden afspreken was het alleen om een goed potje Petanque te spelen onder het genot van een Vino Cardignon uit 1978.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:10 schreef LordofWar86 het volgende:
Zowel Braun als Zandstorm zijn allebei kneuzen. Nerds die elkaar proberen af te troeven op het internet. Als het jullie meens is, spreek met elkaar af en sla elkaar de hersens in of hou je bek dicht pussies.
Mijn idee.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als ik en Braun al zouden afspreken was het alleen om een goed potje Petanque te spelen onder het genot van een Vino Cardignon uit 1978.
Omdat jij er allerlei dingen bij haalt die er helemaal geen flikker mee te maken hebben. En de toon waarop jij reageert.quote:
Oh wacht: Braun generaliseert in zijn eerste post meteen en creert met zijn zieke hersenschimmen meteen een profiel voor me. Dat heeft wel een flikker te maken met dit gehele topic wil je zeggen ?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat jij er allerlei dingen bij haalt die er helemaal geen flikker mee te maken hebben. En de toon waarop jij reageert.
Echt, uit alles blijkt dat je door BrauN onder tafel gelult wordt en het mooie van dit topic is dat je het zelf nog niet doorhebt waardoor je jezelf nog veel verder voor lul zet.
Maar ga rustig verder, dan kijk ik even of er nog popcorn in huis is.![]()
Sandstorm z'n chick was vreemdgegaan, Zeurb. Had tie ook een topic over gemaakt.. net zoals over alles wat hij meemaakt in z'n leventje..quote:Op zondag 29 juli 2007 18:01 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Vermakelijk topic.
Het enige wat ik nog niet helemaal snap Sandstorm, is waarom je gekoppeld moet worden als je al een vriendin hebt.
Leg eens uit wil je?
Z'n fictieve chick is vreemdgegaan? Met braun zeker?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:05 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Sandstorm z'n chick was vreemdgegaan, Zeurb. Had tie ook een topic over gemaakt.. net zoals over alles wat hij meemaakt in z'n leventje..![]()
Ja, hoe kom je daar in GODSNAAM bij?!!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een chickie heb ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |