Afdeling Psychische zorg of wat ?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op mijn afdeling, lelijke snotaap. Hoe is het eigenlijk met jouw (fictieve?) vriendin?
Op de afdeling voor Intelligente-Knappe-Mensen, waar men collectief lacht om mensen die aan biertjes nippen terwijl ze 'op pad' zijn, nou goed?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Afdeling Psychische zorg of wat ?
Ja goed. Ze is goed nat.
Nee want stiekem ben je een homosexueel doorgedraaide putjesschepper die het niet kan accepteren dat zijn vrienden wel succes hebben en zich zodoende afreageert door mensen op Fok in het belachelijke te trekken, wetende dat hijzelf de grootste klapmongool is die in Tilburg en omstreken rondbanjert.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op de afdeling voor Intelligente-Knappe-Mensen, waar men collectief lacht om mensen die aan biertjes nippen terwijl ze 'op pad' zijn, nou goed?
Loop niet zo door te drammen man. Accepteer gewoon m'n kritiek en doe er je voordeel mee.
No, Boomlars drove a Saab.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee want stiekem ben je een homosexueel doorgedraaide putjesschepper die het niet kan accepteren dat zijn vrienden wel succes hebben en zich zodoende afreageert door mensen op Fok in het belachelijke te trekken, wetende dat hijzelf de grootste klapmongool is die in Tilburg en omstreken rondbanjert.
Ohja: En je rijdt een Saab of i.d. dat is helemaal somberOf was die van je papa ?
Helaas, niets van dat alles.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee want stiekem ben je een homosexueel doorgedraaide putjesschepper die het niet kan accepteren dat zijn vrienden wel succes hebben en zich zodoende afreageert door mensen op Fok in het belachelijke te trekken, wetende dat hijzelf de grootste klapmongool is die in Tilburg en omstreken rondbanjert.
Ohja: En je rijdt een Saab of i.d. dat is helemaal somberOf was die van je papa ?
Pronken met de wagen van je paquote:Op zondag 29 juli 2007 15:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Helaas, niets van dat alles.Ik vind het gewoon heerlijk om tuig met een veel te grote smoel en verzonnen verhaaltjes (ja, jij ja!) van gepaste repliek te voorzien. Niets mis mee, toch?
En die Saab is van m'n pa en het feit dat jij twee jaar na dato nog steeds weet dat ik daar in reed geeft wat mij betreft aan dat jij hier in feite de homoseksueel bent, mafkees.
Dit was BrauN, nu terug naar de studio, Sandstorm, zeg het maar.
Pronken zegt ie.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Pronken met de wagen van je paEn mij tuig noemen
![]()
![]()
![]()
*HAP HAP HAP*Kruikenzeikert
![]()
* HAP HAP HAP*quote:Op zondag 29 juli 2007 15:31 schreef BrauN het volgende:
[..]
Pronken zegt ie.Ik had natuurlijk de hele binnenkant van de auto kunnen afdekken met plastic zodat je niet ziet wat voor auto het is, maar da's ook zo'n moeite he.
Maar het is me wel duidelijk in wat voor mood je bent. Ik schei d'r maar mee uit voordat ik je echt zo ver krijg dat je zit te schuimbekken achter je computertje.
Rest mij te zeggen dat ik je in het vervolg het beste toewens met de vrouwtjes. Zet je over je schaamte heen, je bent een hartstikke lieve jongen en laat dat blijken. Ook voor jou loopt er vast wel 'n geschikt scharminkel rond op deze aardbol. Hou je ons wel op de hoogte van de vorderingen? Lijkt me fijn.
Toedels!
Neem jij het over? Dhr. Sandstorm is nog lang niet door z'n stof heen hoor!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah dus dat is je beste antwoord?
Uitgeluld![]()
![]()
Daar lijkt het wel op iigquote:Op zondag 29 juli 2007 15:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neem jij het over? Dhr. Sandstorm is nog lang niet door z'n stof heen hoor!
Nou, als ik sandstorm kan bashen door braun zn kont te likken doe ik dat graagquote:Op zondag 29 juli 2007 15:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Helemaal los van jullie discussie... Is dat godse kontengelik van mensen bij braun wel rete irritand...!
True.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Helemaal los van jullie discussie... Is dat godse kontengelik van mensen bij braun wel rete irritand...!
ik vind het eerder hoektandquote:Op zondag 29 juli 2007 15:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
bandshirtquote:Op zondag 29 juli 2007 14:11 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
3 gezusters is zwaar klote! Bij de 3 gezusters in den Bosch ben ik ooit geweigerd omdat mijn haar te lang zou zijn :S en ik de verkeerde kleding aan had (bandshirtje met zwarte overzeas broek) :S
In Tilburg kom ik er eigenlijk alleen met de kroegentocht met carnaval en dan is het er tering druk + ronddraaiende barren waardoor je na een meter bier niet meer weet waar je bent.
Doe mij maar de Irisch Pub of de Extase. Daar word je tenminste niet geweigerd om je haarlengte of de kleur en de omvang van je kleding.
en ondertussen ben je zelf de kansloze held die tig kanzloze/nutteloze/aandachtstrekkende/uit de duim gezogen topics opendquote:Op zondag 29 juli 2007 15:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Valt best mee. Extase is gewoon de enige kroeg samen met de Little Devil in Tilburg waar wèl metal en hardrock gedraait word. Dat trekt nu eenmaal een bepaald soort volk aan.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
LAWL. Met name de Extase is inderdaad de vergaarbak voor mensen die elders geweigerd worden.
Allochtonen buiten beschouwing gelaten, want daar is ook vast een vergaarbak voor, Fun Factory?
whehehequote:Op zondag 29 juli 2007 13:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nippen aan bier is toch wel het toppunt.
Vertel het ze BrauN!quote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:
Ergo: -Sandstorm- is een ramp met vrouwen, durft niks, doet niks, drinkt alleen maar stoer bier. En veul! Z'n vrienden hebben het ook gemerkt en willen de arme kerel toch een handje helpen dus zetten zich zowaar in voor dit hoopje verdriet. En wat zien ze er voor terug? Een nog chagerijniger mannetje die in een neerwaartse spiraal van sexuele frustratie geraakt.
Omdat ?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:44 schreef Nashje het volgende:
Wow, Sandstorm is wel hard onder de tafel geluld door BrauN.
nee hij heeft een wrak anders was er ook nooit een kind met een skelter (zeker zo'n mamoet skelter) door heen gefietstquote:
Hoe kom je erbij dat ik een chickie heb ?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:01 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Vermakelijk topic.
Het enige wat ik nog niet helemaal snap Sandstorm, is waarom je gekoppeld moet worden als je al een vriendin hebt.
Leg eens uit wil je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |