Ik ben dan ook voor 4-4-2. Maar goed, loze speculatie want hij komt toch niet én we gaan geen 4-4-2 spelen.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:17 schreef De_Ananas het volgende:
Luque is geen goede linksbuiten.
Tikkie terug Jaap.quote:
Ik hoop samen met venomsnake dat ze 'm helemaal niet regelen.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:25 schreef BonJovi het volgende:
Morgen is het al maandag dus ben benieuwd of ze vandaag of morgen Suarez regelen.
Mag wel van mij hoor. Alleen dan wel voor HEEL veel geld..quote:Op zondag 29 juli 2007 12:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop samen met venomsnake dat ze 'm helemaal niet regelen.
als suarez komt zal het tussen de 6 en 8 miljoen liggen lijkt me.. denk niet dat ajax meer dan tien miljoen voor Suarez betaalt dus HEEL veel geld zul je er niet voor krijgenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mag wel van mij hoor. Alleen dan wel voor HEEL veel geld..
Anders gewoon nee verkopen..
Het liefst heb ik dat ie blijft
Ach ja, we zien het morgen wel.![]()
Kennedy, Sneijder en Huntelaar hebben vorig seizoen ook aardig wat goals gemaaktquote:Op zondag 29 juli 2007 13:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
als suarez komt zal het tussen de 6 en 8 miljoen liggen lijkt me.. denk niet dat ajax meer dan tien miljoen voor Suarez betaalt dus HEEL veel geld zul je er niet voor krijgen
Hoop eig wel dat hij komt.. tenminste 1 iemand die kan scoren..![]()
Groningen wil sowieso meer dan 7 miljoen. Vanaf 9 miljoen kan ik er mee leven.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
als suarez komt zal het tussen de 6 en 8 miljoen liggen lijkt me.. denk niet dat ajax meer dan tien miljoen voor Suarez betaalt dus HEEL veel geld zul je er niet voor krijgen
Hoop eig wel dat hij komt.. tenminste 1 iemand die kan scoren..![]()
ja, maar kennedy niet in Ajax.. en sneijdder is gewoon super.. huntelaar kan niet voetballen.. die kan alleen goaltjes maken.. Suarez kan én voetballen én scoren... beter wat er tot nu toe rond looptquote:Op zondag 29 juli 2007 13:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Kennedy, Sneijder en Huntelaar hebben vorig seizoen ook aardig wat goals gemaakt.
Het kan niet, het mag niet, maar het is blijkbaar logisch gezien de resultaten van Feyenoord en PSV wanneer je je weken te pletter hebt getrained en speelt tegen een team waarbij het zo goed als de wedstrijd van het seizoen is.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:15 schreef HeatWave het volgende:
Heb het helaas gisteren niet kunnen zien, maar het is natuurlijk gewoon niet best. Oefenpotje ok, maar dan nog. HtC heeft het over de zware trainingen etc. Lekker fucking belangrijk als dat je excuus is!
Hij zegt dan gewoon : hou maar rekening met puntverlies na elke CL wedstrijd, want deze ploeg heeft het zo zwaar.
Kan niet, mag niet en daar moeten ze dus gewoon iets aan doen, en dus moeten ze kopen, klaar. En dan geen halve aankopen als Colin en Delorge.
Blijkbaar, maar toch is het zonde dat ze na wat trainen het niet op kunnen brengen. Ook al is het maar een oefenpotje, je staat op de drempel van 2 hele zware wedstrijden die je dit jaar WEL moet winnen om het seizoen een beetje glans te kunnen geven.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:17 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het kan niet, het mag niet, maar het is blijkbaar logisch gezien de resultaten van Feyenoord en PSV wanneer je je weken te pletter hebt getrained en speelt tegen een team waarbij het zo goed als de wedstrijd van het seizoen is.
Dat mag bij geen één BVO imo..quote:Op zondag 29 juli 2007 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
al denk ik dat het meer een kwestie van gunnen is en dat mag niet bij een club als Ajax.
hij was lekker goedkoop ,denk dat het daar aan lagquote:Op zondag 29 juli 2007 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Colin snap ik ook eigenlijk. Ten Cate ziet meer blijkbaar, al denk ik dat het meer een kwestie van gunnen is en dat mag niet bij een club als Ajax.
Colin komt van Norwich City, en zal dus echt niet denken dat hij een basisplaats verovert. Doet hij het goed, dan kan dat prima. Ogararu is namelijk ook niet zo uitzonderlijk goed. Maar ik denk niet dat hij zal zeiken op de bank.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Collin is geen ajax materiaal en gaat zeiken op de bank...
Freddy Adu is ook voor 1,5 miljoen euro te halen.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:52 schreef OreO het volgende:
[..]
hij was lekker goedkoop ,denk dat het daar aan lag
Wat mij betreft wordt Adu voor dat geld direct gehaald. Alleen al qua shirtverkoop in de USA verdien je dat geld dan terug.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Freddy Adu is ook voor 1,5 miljoen euro te halen.
Adu is zeker overhyped, maar een stuk getalenteerder dan Colin (Ik weet het appels met peren enzo.)
Jammer dat hij al naar Benfica gaat voor 1,5 miljoen euro.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:58 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt Adu voor dat geld direct gehaald. Alleen al qua shirtverkoop in de USA verdien je dat geld dan terug.
Volgens mij gaat 'ie eerst een kijkje nemen bij ze, en is 't nog niet definitief. Bovendien besluit de Amerikaanse bond definitief over een vertrek, en wanneer je 2 miljoen biedt dan gaan hun oren daar wel naar hangen.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat hij al naar Benfica gaat voor 1,5 miljoen euro.
moeten ze wel opschieten want hij is al aan het praten met Benficaquote:Op zondag 29 juli 2007 14:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Adu zie ik ook nog wel komen, kan leuk van links komen en eventueel achter de spits...
Neequote:Op zondag 29 juli 2007 14:36 schreef Pritt het volgende:
Heeeeeuj, terug van vakantie.
Hoop crap zo te zien.
Davids kapot, Colin contract, verloren van Falkirk.
Verder nog iets goeds te melden?
Wat kan ons het geld schelen? Ik zie liever 4 aankopen in de breedte die 15 miljoen bij elkaar kostte dan "maar" 2,5quote:Op zondag 29 juli 2007 15:11 schreef Chivu het volgende:
Flikker toch op, wat een doemdenkers.
- Het krijgen van 17 miljoen voor Babel, 3-5 miljoen voor De Mul
- Het flink verbreden van de selectie terwijl er slechts 2,5 miljoen euro uitgegeven is.
- Het behouden van Sneijder en Huntelaar
De laatste stap is het geven van een kwaliteitsinjectie van de selectie. Die stap is nog niet gemaakt, maar wordt hard aan gewerkt. Suarez zou een kwaliteitsinjectie zijn, en hopelijk wordt er nog elders in het elftal iemand die Ajax direct versterkt gehaald.
quote:Thomas Vermaelen heeft de vrijdagavondtraining moeten verlaten wegens hernieuwde problemen met de schouderblesure die hij op het EK -21 heeft opgelopen.
Hierdoor heeft hij het duel met Falkirk FC over moeten slaan. De tijd dat Vermaelen uit de roulatie is valt mee. De verwachting is dat Vermaelen voor het begin van het seizoen goed hersteld is.
Stam was 2 miljoen. Davids ook zoiets. Gabri gratisquote:Op zondag 29 juli 2007 15:14 schreef ericajax het volgende:
[..]
Wat kan ons het geld schelen? Ik zie liever 4 aankopen in de breedte die 15 miljoen bij elkaar kostte dan "maar" 2,5
zegt blijkbaar ook genoeg over de kwaliteiten van die breedte-aankopen he... die laatste stap word weleens tijd, over 2 weken MOET het team er staan
en wat maakt het uit dat we zoveel voor babel en de mul krijgen als men het toch niet investeert... dat de mensen van de financien er blij mee zijn ok, maar wij hebben er (nog) niks aan
Niet op reageren, dit is zijn enige vermaak in zijn blijkbaar zielige en eenzame bestaan, laat hem maar. Het is wel zielig, ik weet het....quote:
dat waren geen breedte-aankopenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stam was 2 miljoen. Davids ook zoiets. Gabri gratis
![]()
De prijs van een speler zegt niets over de kwaliteit ervan. Spelers als Bakircioglu en Rommedahl hadden net zo goed een paar miljoen per stuk kunnen kosten, maar kostten door de situatie waar ze in zaten elk iets meer dan een miljoen. Wat je overhoudt kun je besteden in de spelers die van grote meerwaarde kunnen zijn.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:14 schreef ericajax het volgende:
Wat kan ons het geld schelen? Ik zie liever 4 aankopen in de breedte die 15 miljoen bij elkaar kostte dan "maar" 2,5
zegt blijkbaar ook genoeg over de kwaliteiten van die breedte-aankopen he... die laatste stap word weleens tijd, over 2 weken MOET het team er staan
Als De Mul zijn contract niet verlengt, maar toch miljoenen oplevert, dan is dat gewoon goed nieuws. Wanneer daarna Babel wordt gesleten - die veel toekomst is maar wel een heel, heel erg ruwe diamant is - en 17 miljoen oplevert is dat genoeg geld om 2 spelers aan te kopen die een meerwaarde zouden moeten kunnen zijn. En dat gegeven is ook goed nieuws.quote:en wat maakt het uit dat we zoveel voor babel en de mul krijgen als men het toch niet investeert... dat de mensen van de financien er blij mee zijn ok, maar wij hebben er (nog) niks aan
Ja, maar dit zijn Delorge, Colin en Rommendahl.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
Stam was 2 miljoen. Davids ook zoiets. Gabri gratis
![]()
Als je (onmogelijk uiteraard) de basis 11 heel zou houden en vrij van kaarten heb je een hele goeie selectie. Maar zodra je dus wat verder in het seizoen moet gaan wisselen door schorsingen en blessures is het eigenlijk kansloos meteen.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:31 schreef devv05 het volgende:
Pff, van Geel met zijn 'let maar op'.. tijd dat er wat echte namen komen. Denk niet dat we met het huidige team veel prijzen gaan winnen.
Zou kunnen ja. En Delorge zou ik ook niet direct afschrijven. Maar een wereldspeler zal het niet worden. Maar ik vermoed dat Ajax nog wel met een transfer a la Stam/Davids/Gabri komt.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:30 schreef Chivu het volgende:
Delorge en Colin zijn inderdaad twijfelachtig, maar ik schat Rommedahl toch in als een heel nuttige speler. Zeker in de rol die hij bij Ajax moet vervullen, puur als buitenspeler zonder echt mee te hoeven verdedigen.
Je weet zelf wel hoe het élk seizoen met de blessures gaat.. Davids ben je sowieso al tot de winterstop kwijt, Stam krijgt ook steeds meer pijntjes en zo zullen er nog wel wat zijn die je moet missen. De spelers die erbij gekomen zijn zijn allemaal niet slecht, maarja ik betwijfel van sommige spelers ook of het wel Ajax-niveau is... mja, misschien het Ajax-niveau van de laatste jaren..quote:Op zondag 29 juli 2007 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je (onmogelijk uiteraard) de basis 11 heel zou houden en vrij van kaarten heb je een hele goeie selectie. Maar zodra je dus wat verder in het seizoen moet gaan wisselen door schorsingen en blessures is het eigenlijk kansloos meteen.
Jullie technische staf is alleen al één en al ex-Ajax, dus niet zo tof doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:24 schreef rubbereend het volgende:Colin. Begint nu toch een flink groepje ex PSVers te worden
Dat bedoel ik dus, de medische staf is op zijn minst dubieus van kwaliteit en Ajax speelt altijd vrij veel wedstrijden natuurlijk. Daarom is de selectie gewoon veels te dun imho.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je weet zelf wel hoe het élk seizoen met de blessures gaat.. Davids ben je sowieso al tot de winterstop kwijt, Stam krijgt ook steeds meer pijntjes en zo zullen er nog wel wat zijn die je moet missen. De spelers die erbij gekomen zijn zijn allemaal niet slecht, maarja ik betwijfel van sommige spelers ook of het wel Ajax-niveau is... mja, misschien het Ajax-niveau van de laatste jaren..
Stel dat Ajax met Gravesen en Suarez op de proppen zou komen, dan zouden dat gewoon twee geweldige aankopen zijn. Maar men is in Amsterdam ook niet op hun achterhoofd gevallen, die weten ook dat er de komende week spijkers met koppen geslagen moeten worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:33 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. En Delorge zou ik ook niet direct afschrijven. Maar een wereldspeler zal het niet worden. Maar ik vermoed dat Ajax nog wel met een transfer a la Stam/Davids/Gabri komt.
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jullie technische staf is alleen al één en al ex-Ajax, dus niet zo tof doen.
Ach, als wij met Stam, Colin, Huntelaar en Rommedahl de Europacup I weten te winnen door twintig gelijke spelen en penalties in de finale, hoor je mij niet klagenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]was alleen maar een klein grapje nadat wij jarenlang hebben moeten aanhoren dat wij het met allemaal ex ajacieden in het veld moesten doen
Dan zou Suarez ook in een beter daglicht komen. Met Gravesen op het middenveld is een Suarez ook gelijk veel beter. Maar alleen Suarez halen en dan bombarderen tot de toptransfer dan word ik verdrietig.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Stel dat Ajax met Gravesen en Suarez op de proppen zou komen, dan zouden dat gewoon twee geweldige aankopen zijn.
Dan ga je maar Vitesse supporteren als je er zo over denkt.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:50 schreef Chivu het volgende:
Bij Ajax is een talentvolle speler of een speler op retour / door welke reden dan ook op het 2e plan geraakt een toptransfer. Dus ja, ik zie Suarez als een toptransfer.
Noem jij dan eens welke transfers van de afgelopen 15 jaar jij een toptransfer noemt?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:50 schreef Doezelhaar het volgende:
Dan ga je maar Vitesse supporteren als je er zo over denkt.
Gabri, Stam, Huntelaar, Laudrup, Rijkaard.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
Noem jij dan eens welke transfers van de afgelopen 15 jaar jij een toptransfer noemt?
Dat ben ik wel met je eens ja. Suarez is leuk, maar ik wil eik ook nog wel 1 of 2 grote aankopen.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:46 schreef Doezelhaar het volgende:
Als Suarez de toptransfer moet worden dan heb ik er een hard hoofd in. Suarez is nu niet een speler die de status al heeft van top, ook voor Ajax begrippen niet. Suarez heeft voor mij nog steeds de status van talent. En talenten zijn nog niet top.
Mee eens. Alleen Suarez zal nog niet voldoende zijn. Ik zie liever óf een echt grote naam op de linkerspits positie, óf Suarez + een andere kwaliteitsinjectie.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:46 schreef Doezelhaar het volgende:
Als Suarez de toptransfer moet worden dan heb ik er een hard hoofd in. Suarez is nu niet een speler die de status al heeft van top, ook voor Ajax begrippen niet. Suarez heeft voor mij nog steeds de status van talent. En talenten zijn nog niet top.
Zitten allemaal in de categorieen die ik aangeef. Huntelaar was een talent. Wanneer Suarez er in het komende half jaar bij Groningen 12-15 in knalt zit hij in een vergelijkbare situatie, en Suarez is bovendien nog jonger (dus kan er meer uitgehaald worden).quote:Op zondag 29 juli 2007 15:55 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Gabri, Stam, Huntelaar, Laudrup, Rijkaard.
Waren alle 5 al gevestigde namen.
het is gewoon een soort terug vind post stelletje zeikerdsquote:Op zondag 29 juli 2007 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet op reageren, dit is zijn enige vermaak in zijn blijkbaar zielige en eenzame bestaan, laat hem maar. Het is wel zielig, ik weet het....
Kan er meer uitgehaald worden? Huntelaar stond er al en dat was een zekerheid. Toptransfer dus. Huntelaar wist je al dat je het er uit zou gaan halen.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:00 schreef Chivu het volgende:
[..]
Zitten allemaal in de categorieen die ik aangeef. Huntelaar was een talent. Wanneer Suarez er in het komende half jaar bij Groningen 12-15 in knalt zit hij in een vergelijkbare situatie, en Suarez is bovendien nog jonger (dus kan er meer uitgehaald worden).
So? Laudrup is wel een gigantische naam. Is niet de eerste de beste.quote:Volgens mij kwam Laudrup nota bene direct van een of andere Japanse club.
Dat Suarez een minder groot talent zou moeten zijn omdat ie al in Nederland speelt is onzin. Suarez is wel een minder groot talent dan Ibrahimovic was maar Suarez is wel een talent in een veel grotere voetbalnatie en competitie dan die van Zweden. Dus ook dat streepje had Ibrahimovic voor. Maar het ging nu even niet over de boezemvriend van Van der Vaart.quote:Omdat Suarez al in Nederland speelt, is hij ineens een minder groot talent dan een Ibrahimovic?
Huntelaar was geen zekerheid, waarom zou Huntelaar een zekerheid geweest zijn? De kans was groot dat ook bij Ajax z'n goals wel zou maken, vandaar dat het geld neergeteld werd voor hem. Maar dat het zo goed zou gaan met Huntelaar had helemaal niemand kunnen voorspellen. Achteraf gebleken was het een topaankoop, maar het had net zo goed een Machlasje kunnen worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:08 schreef Doezelhaar het volgende:
Kan er meer uitgehaald worden? Huntelaar stond er al en dat was een zekerheid. Toptransfer dus. Huntelaar wist je al dat je het er uit zou gaan halen.
Hoe groot z'n naam ook zou zijn, het blijft een speler op zijn retour. Laudrup in zijn hoogtijdagen zou never nooit naar Ajax komen. En tegenwoordig zouden zelfs spelers van zo'n kaliber in hun nadagen niet meer naar Ajax komen, maar geld gaan verdienen in het Midden-Oosten of iets dergelijks. Kijk naar Luis Figo.quote:So? Laudrup is wel een gigantische naam. Is niet de eerste de beste.
Hoe weet jij dat Suarez een minder groot talent dan Ibrahimovic is? Had jij al van 'm gehoord voordat Ajax hem aantrok? Ik niet in ieder geval. Ik had 'm niet aan het werk gezien, en Suarez wel. Van Suarez zie je dat het talent er af druip wanneer hij god gebruikt wordt. Wat de voetbalnatie er verder mee te maken heeft weet ik niet. Suarez is een talent op de Nederlandse velden, een grotere competitie dan die van Zweden. Dus zou Suarez een groter talent moeten zijn, lijkt mij. Niet dat ik dat vind, want ik kan Suarez van Groningen niet vergelijken met Ibrahimovic van Malmo FF.quote:Dat Suarez een minder groot talent zou moeten zijn omdat ie al in Nederland speelt is onzin. Suarez is wel een minder groot talent dan Ibrahimovic was maar Suarez is wel een talent in een veel grotere voetbalnatie en competitie dan die van Zweden. Dus ook dat streepje had Ibrahimovic voor. Maar het ging nu even niet over de boezemvriend van Van der Vaart.
Huiliequote:Op zondag 29 juli 2007 16:55 schreef BB-boy het volgende:
Denk aan je d's en t's.
Beetje verhaal van het kip en het ei zo. Zonder versterkingen wordt het tegen een goede ongeplaatste ploeg gewoon moeilijk. Zeker wanneer Stam blijft aanmodderen en als je Leonardo en Davids al mist.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:52 schreef PyTh het volgende:
Ik zou me als supporter van jullie clubje ook behoorlijk beetje gepiepelt voelen als er niet nog 1 of 2 aankopen van naam (en dan bedoel ik geen Suarez) aangetrokken worden na het ontvangen van 17 en 5 miljoen euro voor respectievelijk Babel en de Mul.
Maar ik denk om heel eerlijk te zijn dat die er niet gaan komen omdat er geen risico gelopen mag worden zo lang jullie nog niet verzekert zijn van CL voetbal.
Feyenoord heeft zijn 2 grootste talenten verkocht :S inde vorm van Castelen en waarschijnlijk Drenthequote:Op zondag 29 juli 2007 17:06 schreef devv05 het volgende:
Gelukkig is psv ook flink verzwakt, az niet sterker geworden en fnoord ook niet vanuit het niets een geweldig elftal. Maarja, het valt toch wel behoorlijk tegen tot nu toe..
davids en stam worden ook niet beter alleen maar slechterquote:Op zondag 29 juli 2007 16:57 schreef Chivu het volgende:
[..]
Beetje verhaal van het kip en het ei zo. Zonder versterkingen wordt het tegen een goede ongeplaatste ploeg gewoon moeilijk. Zeker wanneer Stam blijft aanmodderen en als je Leonardo en Davids al mist.
En grotere aankopen dan Suarez hoeft Ajax niet te verwachten. Suarez is qua talent gewoon de nationale top.
Alsof die jongens het verschil maken. Castelen is een blind renpaard, Drenthe is een goeie speler, maar hij is niet onvervangbaar. Feyenoord komt buiten dat wel met absolute versterkingen. Bronckhorst, Hofland, Makaay...die namen knallen er tenminste in. Niet dat je met alleen namen de oorlog wint, maar ik zie hem Ajax ook nog niet winnen zolang de grote aankopen uitblijven.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:43 schreef Wooldoor het volgende:
Feyenoord heeft zijn 2 grootste talenten verkocht :S inde vorm van Castelen en waarschijnlijk Drenthe
Ga je mond spoelen!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef Wooldoor het volgende:
Als Castelen een blesure vrij seizoen had gedraaid had ik hem graag bij Ajax gezien, soort van slory maar dan jonger en beter. Drenthe moet het inderdaad nog bewijzen maar is een erg leuke speler.
Maar ik zie in een blessurevrije Castelen een betere speler dan Babel, maarja ik weet nog niet hoe hij zich bij Liverpool gaat ontwikkelen. Het kan gaan zoals van Persie maar hij kan ook in het niets vallen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef Wooldoor het volgende:
Als Castelen een blesure vrij seizoen had gedraaid had ik hem graag bij Ajax gezien, soort van slory maar dan jonger en beter. Drenthe moet het inderdaad nog bewijzen maar is een erg leuke speler.
Maar ik zie in een blessurevrije Castelen een betere speler dan Babel, maarja ik weet nog niet hoe hij zich bij Liverpool gaat ontwikkelen. Het kan gaan zoals van Persie maar hij kan ook in het niets vallen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef Wooldoor het volgende:
is een erg leuke speler.
Maar ik zie in een blessurevrije Castelen een betere speler dan Babel
Een beetje voetbalfan speelde CM en speelt nu FM. En dat is misschien een slechte graadmeter om te zien hoe goed een speler is maar ze zitten er toch altijd wel verrekte ver in de buurt. Op Backircioglu na dan.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:19 schreef Chivu het volgende:
Hoe weet jij dat Suarez een minder groot talent dan Ibrahimovic is? Had jij al van 'm gehoord voordat Ajax hem aantrok? Ik niet in ieder geval. Ik had 'm niet aan het werk gezien, en Suarez wel. Van Suarez zie je dat het talent er af druip wanneer hij god gebruikt wordt. Wat de voetbalnatie er verder mee te maken heeft weet ik niet. Suarez is een talent op de Nederlandse velden, een grotere competitie dan die van Zweden. Dus zou Suarez een groter talent moeten zijn, lijkt mij. Niet dat ik dat vind, want ik kan Suarez van Groningen niet vergelijken met Ibrahimovic van Malmo FF.
Same here. En m'n foto is om te janken.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:06 schreef Sethje het volgende:
Eindelijk mijn scc binnen. Petterson
Kom op zeg.. In CM werd Wesley Sonck bij mij met gemak topscoorder van de Eredivise. Een game, hoe realistisch ook, is nóóit een graadmeter.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:29 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Een beetje voetbalfan speelde CM en speelt nu FM. En dat is misschien een slechte graadmeter om te zien hoe goed een speler is maar ze zitten er toch altijd wel verrekte ver in de buurt. Op Backircioglu na dan.
Mja, waarom reageer ik ook eigenlijk..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |