Ik ben dan ook voor 4-4-2. Maar goed, loze speculatie want hij komt toch niet én we gaan geen 4-4-2 spelen.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:17 schreef De_Ananas het volgende:
Luque is geen goede linksbuiten.
Tikkie terug Jaap.quote:
Ik hoop samen met venomsnake dat ze 'm helemaal niet regelen.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:25 schreef BonJovi het volgende:
Morgen is het al maandag dus ben benieuwd of ze vandaag of morgen Suarez regelen.
Mag wel van mij hoor. Alleen dan wel voor HEEL veel geld..quote:Op zondag 29 juli 2007 12:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop samen met venomsnake dat ze 'm helemaal niet regelen.
als suarez komt zal het tussen de 6 en 8 miljoen liggen lijkt me.. denk niet dat ajax meer dan tien miljoen voor Suarez betaalt dus HEEL veel geld zul je er niet voor krijgenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mag wel van mij hoor. Alleen dan wel voor HEEL veel geld..
Anders gewoon nee verkopen..
Het liefst heb ik dat ie blijft
Ach ja, we zien het morgen wel.![]()
Kennedy, Sneijder en Huntelaar hebben vorig seizoen ook aardig wat goals gemaaktquote:Op zondag 29 juli 2007 13:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
als suarez komt zal het tussen de 6 en 8 miljoen liggen lijkt me.. denk niet dat ajax meer dan tien miljoen voor Suarez betaalt dus HEEL veel geld zul je er niet voor krijgen
Hoop eig wel dat hij komt.. tenminste 1 iemand die kan scoren..![]()
Groningen wil sowieso meer dan 7 miljoen. Vanaf 9 miljoen kan ik er mee leven.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
als suarez komt zal het tussen de 6 en 8 miljoen liggen lijkt me.. denk niet dat ajax meer dan tien miljoen voor Suarez betaalt dus HEEL veel geld zul je er niet voor krijgen
Hoop eig wel dat hij komt.. tenminste 1 iemand die kan scoren..![]()
ja, maar kennedy niet in Ajax.. en sneijdder is gewoon super.. huntelaar kan niet voetballen.. die kan alleen goaltjes maken.. Suarez kan én voetballen én scoren... beter wat er tot nu toe rond looptquote:Op zondag 29 juli 2007 13:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Kennedy, Sneijder en Huntelaar hebben vorig seizoen ook aardig wat goals gemaakt.
Het kan niet, het mag niet, maar het is blijkbaar logisch gezien de resultaten van Feyenoord en PSV wanneer je je weken te pletter hebt getrained en speelt tegen een team waarbij het zo goed als de wedstrijd van het seizoen is.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:15 schreef HeatWave het volgende:
Heb het helaas gisteren niet kunnen zien, maar het is natuurlijk gewoon niet best. Oefenpotje ok, maar dan nog. HtC heeft het over de zware trainingen etc. Lekker fucking belangrijk als dat je excuus is!
Hij zegt dan gewoon : hou maar rekening met puntverlies na elke CL wedstrijd, want deze ploeg heeft het zo zwaar.
Kan niet, mag niet en daar moeten ze dus gewoon iets aan doen, en dus moeten ze kopen, klaar. En dan geen halve aankopen als Colin en Delorge.
Blijkbaar, maar toch is het zonde dat ze na wat trainen het niet op kunnen brengen. Ook al is het maar een oefenpotje, je staat op de drempel van 2 hele zware wedstrijden die je dit jaar WEL moet winnen om het seizoen een beetje glans te kunnen geven.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:17 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het kan niet, het mag niet, maar het is blijkbaar logisch gezien de resultaten van Feyenoord en PSV wanneer je je weken te pletter hebt getrained en speelt tegen een team waarbij het zo goed als de wedstrijd van het seizoen is.
Dat mag bij geen één BVO imo..quote:Op zondag 29 juli 2007 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
al denk ik dat het meer een kwestie van gunnen is en dat mag niet bij een club als Ajax.
hij was lekker goedkoop ,denk dat het daar aan lagquote:Op zondag 29 juli 2007 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Colin snap ik ook eigenlijk. Ten Cate ziet meer blijkbaar, al denk ik dat het meer een kwestie van gunnen is en dat mag niet bij een club als Ajax.
Colin komt van Norwich City, en zal dus echt niet denken dat hij een basisplaats verovert. Doet hij het goed, dan kan dat prima. Ogararu is namelijk ook niet zo uitzonderlijk goed. Maar ik denk niet dat hij zal zeiken op de bank.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Collin is geen ajax materiaal en gaat zeiken op de bank...
Freddy Adu is ook voor 1,5 miljoen euro te halen.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:52 schreef OreO het volgende:
[..]
hij was lekker goedkoop ,denk dat het daar aan lag
Wat mij betreft wordt Adu voor dat geld direct gehaald. Alleen al qua shirtverkoop in de USA verdien je dat geld dan terug.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Freddy Adu is ook voor 1,5 miljoen euro te halen.
Adu is zeker overhyped, maar een stuk getalenteerder dan Colin (Ik weet het appels met peren enzo.)
Jammer dat hij al naar Benfica gaat voor 1,5 miljoen euro.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:58 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt Adu voor dat geld direct gehaald. Alleen al qua shirtverkoop in de USA verdien je dat geld dan terug.
Volgens mij gaat 'ie eerst een kijkje nemen bij ze, en is 't nog niet definitief. Bovendien besluit de Amerikaanse bond definitief over een vertrek, en wanneer je 2 miljoen biedt dan gaan hun oren daar wel naar hangen.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat hij al naar Benfica gaat voor 1,5 miljoen euro.
moeten ze wel opschieten want hij is al aan het praten met Benficaquote:Op zondag 29 juli 2007 14:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Adu zie ik ook nog wel komen, kan leuk van links komen en eventueel achter de spits...
Neequote:Op zondag 29 juli 2007 14:36 schreef Pritt het volgende:
Heeeeeuj, terug van vakantie.
Hoop crap zo te zien.
Davids kapot, Colin contract, verloren van Falkirk.
Verder nog iets goeds te melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |