Thnxquote:Op zondag 29 juli 2007 03:44 schreef TherAngelina het volgende:
Gefeliciteerd nog Leandra met je posts, Uniekhoorn en LoveProfusion!!
Nou vooruit, maar alleen omdat jij het bentquote:Op zondag 29 juli 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
Disana het is fucking confusing dat je ineens een Elly-avatar hebt.... dat is een beetje lastig de COS op superspeed doorlezen terwijl ik x bier op heb... eigenlijks....
Kun je de komende 10 minuten niet ff je normale avatar gebruiken?? Dan doe ik ff de COS lezen enzo
Je bent geweldig... nu COS 2173 nog ff...quote:Op zondag 29 juli 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar alleen omdat jij het bent![]()
Ik heb alleen heel weinig gepostquote:Op zondag 29 juli 2007 03:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent geweldig... nu COS 2173 nog ff...![]()
![]()
Er zijn namelijk maar een paar COS users die ik serieus genoeg neem om te lezen en het scrollt zo makkelijk van avatar naar avatar
Ja, maar, ja maar... oh ik weet het al: Lobasca en Pavement leidden me afquote:Op zondag 29 juli 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. dat merk ik... je wist toch verdomme dat ik in de kroeg zat?!![]()
Doe je rustig...quote:Op zondag 29 juli 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. dat merk ik... je wist toch verdomme dat ik in de kroeg zat?!![]()
Mooi is dat... een ander twee anderen de schuld geven... waar deden ze dat?? In de SC??? Moet ik de vorige SC toch nog doorworstelenquote:Op zondag 29 juli 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar, ja maar... oh ik weet het al: Lobasca en Pavement leidden me af![]()
Ik kan dat niet voor jou beoordelen, smaken verschillen nu eenmaal. Laat ik het zo zeggen: het was geen spanning en sensatiequote:Op zondag 29 juli 2007 04:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi is dat... een ander twee anderen de schuld geven... waar deden ze dat?? In de SC??? Moet ik de vorige SC toch nog doorworstelen
Joh... ik heb genoeg bier op om niet anders dan rustig te kunnen kutnewbie Schnitzeltjequote:Op zondag 29 juli 2007 04:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je rustig...![]()
Je post een beetje oldskool Ian-stylow.
Hmmz.. dan vertrouw ik ff op jouw oordeel....quote:Op zondag 29 juli 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan dat niet voor jou beoordelen, smaken verschillen nu eenmaal. Laat ik het zo zeggen: het was geen spanning en sensatie![]()
1 biertje en Ian raakt geen bal meerquote:Op zondag 29 juli 2007 04:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Ik heb net verdomme na sluit 2 spelletjes pool verloren (van de 4)![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. dan vertrouw ik ff op jouw oordeel....![]()
Jij ook welterusten, Ian Da Nick.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1 biertje en Ian raakt geen bal meer![]()
Ik geloof trouwens dat ik mijn nest in duik![]()
Trusten Leannemais, Disana en iedereen die nog niet op bed is![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 29 juli 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Ik ga trouwens naar bed. Twee onbenullen in bed met daaronder een dance dreun is teveel van het goede.
Slaap lekker.
Was mijn vorige post toch zo gek nog nietquote:Op zondag 29 juli 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Ik ga trouwens naar bed. Twee onbenullen in bed met daaronder een dance dreun is teveel van het goede.
Slaap lekker.
Mwah.. de eerste 2 spelletjes gingen geweldig... toverballen enzo... maar op een of andere manier ging er iets mis tussen het laatste biertje en de laaste 2 spelletjesquote:Op zondag 29 juli 2007 04:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1 biertje en Ian raakt geen bal meer![]()
Ik geloof trouwens dat ik mijn nest in duik![]()
Trusten Leannemais, Disana en iedereen die nog niet op bed is![]()
![]()
Zodra je je niet als een kutnewbie gedraagt..... sommigen zijn er gelijk van af, anderen na 3 jaar nog nietquote:Op zondag 29 juli 2007 04:17 schreef cindy10 het volgende:
effe over dat newbee gedoe....wanneer ben je eigenlijk newbee af?![]()
hahahaha onbepaalde tijd dus!quote:Op zondag 29 juli 2007 04:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zodra je je niet als een kutnewbie gedraagt..... sommigen zijn er gelijk van af, anderen na 3 jaar nog niet
In principe wel...quote:
oke,oldbie zal ik dus nooit wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
In principe wel...
Daarbij: het tegenovergestelde van een newbie is een oldbie, en oldbies zijn alleen de eerste 5000 users
Maar goed, tussen "newbie" en "oldbie" zit dus een soort middencategorie, en dat is afhankelijk van gedrag..... oldbie kun je iig nooit worden.. dat moet je zijn
Geen flauw idee.... gezien het tijdstip zou het me niet verbazen als iedereen ligt te slapen trouwensquote:Op zondag 29 juli 2007 04:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke,oldbie zal ik dus nooit worden![]()
newbie voel ik me ook niet meer,dus hou het dan maar op de middencategorie![]()
slaap iedereen trouwens ofzo?
Trustequote:Op zondag 29 juli 2007 04:35 schreef Stefanovich het volgende:
ik ga ook maar eens... damn half 5 alweer![]()
![]()
Mwah, ik ging nog niet (hoewel dat wel verstandig zou zijnquote:
Moots!!quote:
jij bent gewoon een biequote:Op zondag 29 juli 2007 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moots!!
Enne... ik ben geen oldbie hè...![]()
Demins, Eend en Gert zijn oldbies maar verder hebben we er volgens mij niet echt veel...![]()
Nee je hebt niets gemist, en wij hier hebben ook allemaal de neiging ons maar te gaan bezatten om wat we op de streams krijgen aangeboden: opmaken, omkleden, kappen, opmaken, omkleden, kappen...quote:Op zondag 29 juli 2007 16:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoihooi
Bedankt voor de topic en de felicitaties
Jah vandaag ben ik 30 geworden en mijn vader 55 (die is ook 29 juli jarig)
Gisteren heb ik het met mijn vrienden gevierd in rotterdam in het huis van m'n vriend. Eerst naar het zomercarnaval wat weer erg gezellig was, toen gingen we hier gourmetten en dat was supergezellig met 12 man. Toen gingen we stappen en ik was echt ladderzat, zoals het hoort.
Ik had nog een erg grappig incident.
1 of andere huisvrouw probeerde mijn vriend te versieren dus ik gaf haar even een blik vol medelijden en toen zei ze:
Heb ik iets van je aan ofzo?
Waarop ik zei":"Had je maar iets van me aan lieffie.."
Waarop ze gepikeerd vertrok:)
Afijn moet me nu omkleden want heb nu een etentje bij de Griek met mijn familie.
Ben echt uitgeput en gesloopt, maar het was echt super!
ik geloof dat ik verder niks gemist heb qua DGK
Anders bak jij even wat?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:42 schreef Veulen het volgende:
Gefeliciteerd LP![]()
Hallo rest van de Sc-crew. Hebben we al taart gezien?
En nee ik heb het niet over ouwe paardmensen
Heb jij zelfmoord neigingen? Mijn baksels zijn absoluut niet eetbaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Anders bak jij even wat?
Ik haal wel even bier.
quote:
Dan zou ik maar een flesje wijn gaan halen als ik jou was.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:30 schreef Veulen het volgende:
De Echte Pfaff wijnen
Verleid iedere vrouw
Vrijgezelle meiden
Vruchtbare man.
Deze reclames lijken er verdacht veel op dat je als vrouw maar een lesbische wijndrinker moet worden omdat mannen impotente wezens zijn.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan zou ik maar een flesje wijn gaan halen als ik jou was.
Oh ja?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
welke idioot heeft er een kaghel aan in de zomer?
[..]
heb ik jou even gemist!
Uhu.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oh ja?Tof!
Het is rustig ineens in de SC zeg.
Ik haal even wat te drinken.
Heb je nog leuke dingen gedaan?
Ja wat betreft weer slaat het echt nergens op vandaag.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
Is het gvd de hele dag klote weer geweest... is het bjina donker, zit ik hier tegen een onbewolkte lucht aan te kijken
Ik zie dennetakken? Is het alweer kerstmis?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:28 schreef Veulen het volgende:
Er zitten nemo visjes in het logo... Plus heel veel groene bellen.
Wat zouden ze er mee bedoelen?
Fok is zeewaardig en drijft op groene stroom ofzo![]()
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:12 schreef Talitha het volgende:
En mag ik dan ook meteen even weten waarom het hier zo rustig is?
Ik moet ook zo gaan slapen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:13 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af.
maar ik denk dat het over en paar uurtjes wel drukker word.
alleen ik ben nu echt doodmoe dus ik ben er dan niet bij!
Heb je hier iets aan?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:06 schreef Talitha het volgende:
En kan iemand me vertellen waarom de lay-out van FOK! op m'n andere laptop helemaal naar de klote is, terwijl hij het hier goed doet?
Daar is het ook nog veel te vroeg voor.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet slapen@!!
zo voelde ik me de afgelope 2 weken.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet slapen@!!
Nou gezellig voor mij danquote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet slapen@!!
Nee hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar is het ook nog veel te vroeg voor.
![]()
Aha je zat verstoptquote:Op maandag 30 juli 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar is het ook nog veel te vroeg voor.
![]()
Hmm i know, kippiee heeft dat 2 weken geleden gedaan. Lord of de rings marathon.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:34 schreef Ravii het volgende:
[..]
zo voelde ik me de afgelope 2 weken.
en werd pas moe om 5 uur ofso.
wat je moet doen
is lord of de rings gaan kijken
maraton.
dan val je wel in slaapn!
en dan de komende dagen ben je ook optijd moe![]()
marathon jaquote:Op maandag 30 juli 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmm i know, kippiee heeft dat 2 weken geleden gedaan. Lord of de rings marathon.
hehehehe...quote:Op maandag 30 juli 2007 00:36 schreef Ravii het volgende:
[..]
waarom "'
?
maar ik was inderdaad een beetje verstopt ja!
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:36 schreef Ravii het volgende:
[..]
waarom "'
?
maar ik was inderdaad een beetje verstopt ja!
Hmm Kippie gaat Harry Potter marathon doen geloof ik!quote:Op maandag 30 juli 2007 00:37 schreef Ravii het volgende:
[..]
marathon ja
maar volgende week dus Matrix Marathon![]()
quote:
En Lobasca nou de nacht kan niet meer stuk.quote:
Ja daar zie ik nou weer geen ads voor voorbij komenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:47 schreef Soury het volgende:
En Lobasca nou de nacht kan niet meer stuk.
Paar lekkere kerels nog graag![]()
Wat vind jij een lekkere kerel ?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja daar zie ik nou weer geen ads voor voorbij komen![]()
Stalk je me op Hyves ofsoquote:Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmm Kippie gaat Harry Potter marathon doen geloof ik!
neuhquote:Op maandag 30 juli 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je meestal ingeval van aanwezig errug aanwezig bent. Alhoewel niet zo heftig meer de laatste tijd
![]()
![]()
Welnee joh.. Twas soms over the top maar daar maken we ons allemaal wel es schuldig aanquote:Op maandag 30 juli 2007 00:57 schreef Ravii het volgende:
[..]
neuh
als ik weer aanwezig ga zijn word dat geziena ls bagger!
ik ookquote:Op maandag 30 juli 2007 00:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Bah morgen weer werken..±)
Wat ?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Ravii het volgende:
[..]
Stalk je me op Hyves ofso!
dit is echt niet grappig heur!
!
Heeeee Nog gefeliciteerd .. Beter laat dan nooitquote:Op maandag 30 juli 2007 00:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Bah morgen weer werken..±)
Ik morgen ook en middelste dochter wordt morgen bevrijd van beugel.quote:
Ik val niet echt voor een type man (of vrouw). Ik val heel erg op karakters.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
Wat vind jij een lekkere kerel ?
Deze vraag ook voor de rest. Ravii lig toch al te ronken![]()
Ik zit me ook rot te peinzen. Robbie Williams is lekker maar zooooo afgezaagd om te roepen.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik val niet echt voor een type man (of vrouw). Ik val heel erg op karakters.
Maar als ik echt zou moeten zeggen daar val ik op bij een man: dan is het een man met een beetje een 'zacht' aangezicht. En groene ogen![]()
Een man a la Richard Gere of Patrick swayze!!!! EN Robbie Williamsquote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Thank U. Heb 10 rijlessen van m+n ouders gekregen. Geurtjes, geld, boeken, ampullen die 1 avond lang je huid een facelift geven, drank, kleding enzovoort enzovoort. Was erg gezellig. Gisteren met m´n vrienden het 1 en ander gedaan vandaag met m´n familie.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeeee Nog gefeliciteerd .. Beter laat dan nooit![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik val niet echt voor een type man (of vrouw). Ik val heel erg op karakters.
Maar als ik echt zou moeten zeggen daar val ik op bij een man: dan is het een man met een beetje een 'zacht' aangezicht. En groene ogen![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi begin van de dirty thirtyquote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Thank U. Heb 10 rijlessen van m+n ouders gekregen. Geurtjes, geld, boeken, ampullen die 1 avond lang je huid een facelift geven, drank, kleding enzovoort enzovoort. Was erg gezellig. Gisteren met m´n vrienden het 1 en ander gedaan vandaag met m´n familie.
Nou nou ....quote:Op maandag 30 juli 2007 01:03 schreef Ravii het volgende:
[..]?
hoezo mag ik hem niet beantwoorden dan?
Ohh maar ik heb heul jou hyves niet dusse ... misschien dat kippiee bij jou erop staat ofzo weet ik ut.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:02 schreef Ravii het volgende:
[..]
we hadden discussie of we harry potter of matrix marathon gingen doen!
gister ofso!
Patrick swayzequote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Een man a la Richard Gere of Patrick swayze!!!! EN Robbie Williams
Ach het maakt me geen zak uit als ie maar lief en trouw is.![]()
Richard Gere..lekker hoor vooral in Officer and a gentleman. Blijft altijd een mooie man.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Een man a la Richard Gere of Patrick swayze!!!! EN Robbie Williams
Ach het maakt me geen zak uit als ie maar lief en trouw is.![]()
George Clooneyquote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef Soury het volgende:
Ik zit me ook rot te peinzen. Robbie Williams is lekker maar zooooo afgezaagd om te roepen.![]()
in de spiegel zie ik er soms 1quote:
hoe heet ze in t echt danquote:Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohh maar ik heb heul jou hyves niet dusse ... misschien dat kippiee bij jou erop staat ofzo weet ik ut.![]()
Ik heb je niet gezien bij het zomercarnaval, waar heb jij gestaan ???quote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Thank U. Heb 10 rijlessen van m+n ouders gekregen. Geurtjes, geld, boeken, ampullen die 1 avond lang je huid een facelift geven, drank, kleding enzovoort enzovoort. Was erg gezellig. Gisteren met m´n vrienden het 1 en ander gedaan vandaag met m´n familie.
Nou dat is het um nou vaak is een beetje karakterkop aantrekkelijker dan een mooie gladjanusquote:Op maandag 30 juli 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Richard Gere..lekker hoor vooral in Officer and a gentleman. Blijft altijd een mooie man.
Fedde le Grand vind ik heerlijk, Wentworth Miller ook. Paul Michael Walker.....
En qua lelijke mensen die ik lekker vind
Roger Federer...vind hem ZOOO sexy. Ook vind ik de hoofdrolspeler uit Schindlers List vrij lelijk maar wel geil.
Op de wagen. In mijn string. Effe denken hoor. Bij de mediamarkt in de buurt op het kruispunt.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien bij het zomercarnaval, waar heb jij gestaan ???
Ja die tatoos zij id een afknapperquote:Op maandag 30 juli 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
George Clooney
Overigens vind ik Robbie Williams niet zo. Te veel kunstmatige versiering. Dat vind ik wel een afknapper.
Pffffffffffffffquote:Op maandag 30 juli 2007 01:07 schreef Ravii het volgende:
[..]
in de spiegel zie ik er soms 1.
voor de rest weet ik niet![]()
[..]
hoe heet ze in t echt dan?
Mmmmmmmmquote:
Precies.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is het um nou vaak is een beetje karakterkop aantrekkelijker dan een mooie gladjanus
Oh ik stond bij Pathe op de karel doormanweg.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Op de wagen. In mijn string. Effe denken hoor. Bij de mediamarkt in de buurt op het kruispunt.
Zonder die stoppeltjes heeft ie zeker wel een hele hoge kwijl waarde.quote:
Bas Muisquote:Op maandag 30 juli 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Precies.
Qua Nederlandse mannen vind ik Victor Reinier erg lekker...misschien omdat veel mensen denken dat mijn vriend Victor Reinier is. Vroeger hoorde ik dat altijd..nu veel minder nu lijken ze niet meer zo.
Een echt lelijke man vind ik Bas Muis. Die heeft bij mij op de Pabo gezeten, maar is daar mee gestopt toen hij in gtst kwam. Hij kwam wel altijd bij kerst naar de viering waar al die meiden helemaal stonden te zwijmelen.
Zou ik het ook wel mee doen..LOLquote:Op maandag 30 juli 2007 01:07 schreef Soury het volgende:
Ik vind John van de Heuvel wel iets hebben[afbeelding]
Ehm Dinand Woesthof vind ik wel een lekkertje enne Victor Reinier idd.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Precies.
Qua Nederlandse mannen vind ik Victor Reinier erg lekker...misschien omdat veel mensen denken dat mijn vriend Victor Reinier is. Vroeger hoorde ik dat altijd..nu veel minder nu lijken ze niet meer zo.
Een echt lelijke man vind ik Bas Muis. Die heeft bij mij op de Pabo gezeten, maar is daar mee gestopt toen hij in gtst kwam. Hij kwam wel altijd bij kerst naar de viering waar al die meiden helemaal stonden te zwijmelen.
NOu dan heeft ze heul jou hyves niet enne ik ook niet dus ik kon heul niet weten dat jij ook een hp marathon wilde gaan houden.quote:
Ik vond dat de stoet zo langzaam ging..vond eigenlijk alleen de drumbands erg leuk. Vandaag nog gesurfd= M´n vriend was vanavodn niet bij het etentje..hij MOEST gewoon surfen en ik vond het niet erg maar tegen mijn ouders maar gezegd dat hij nog wat dingen voor zijn werk moest doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik stond bij Pathe op de karel doormanweg.
Dinand vind ik persoonlijk de walgelijkste Nederlandse man. Zijn accent..het rockimage met een bekakte stem werkt voor mij niet. Bovendien vond ik hem niet echt chique met zijn Guusje single.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm Dinand Woesthof vind ik wel een lekkertje enne Victor Reinier idd.
Het was voor het eerst dat ik naar zomercarnaval ging ik heb vanaf wagen 3 tot wagen 28 gekeken en toen was ik het meer dan zat het ging veeeel te langzaam en was niet echt spectaculair.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vond dat de stoet zo langzaam ging..vond eigenlijk alleen de drumbands erg leuk. Vandaag nog gesurfd= M´n vriend was vanavodn niet bij het etentje..hij MOEST gewoon surfen en ik vond het niet erg maar tegen mijn ouders maar gezegd dat hij nog wat dingen voor zijn werk moest doen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
[..]
NOu dan heeft ze heul jou hyves niet enne ik ook niet dus ik kon heul niet weten dat jij ook een hp marathon wilde gaan houden.
Dan google je verrot slecht http://www.basmuijs.nl/ dit is het eerste wat je ziet als je basmuijs googledquote:
Das die acteur uit GTST toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan google je verrot slecht http://www.basmuijs.nl/ dit is het eerste wat je ziet als je basmuijs googled
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan google je verrot slecht http://www.basmuijs.nl/ dit is het eerste wat je ziet als je basmuijs googled
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Vroeger had ik een crush op Mike Starink..toen ik 19 was ofzo. Afijn ik zat toen een keer op de chat en toen zei iemand `Ik lijk op Mike Starink` en hij zei later dat hij het was, maar ik geloofde het niet. Afijn toen was ik een keer in amsterdam met koninginnenacht en toen sprak hij me aan met `hey timon` ..dat was mijn nickname..en toen dacht ik `fuck had ik die foto´s van zijn kleine pikkie maar bewaard´ .
Vroeger had ik een crush op Mike Starink..toen ik 19 was ofzo. Afijn ik zat toen een keer op de chat en toen zei iemand `Ik lijk op Mike Starink` en hij zei later dat hij het was, maar ik geloofde het niet. Afijn toen was ik een keer in amsterdam met koninginnenacht en toen sprak hij me aan met `hey timon` ..dat was mijn nickname..en toen dacht ik `fuck had ik die foto´s van zijn kleine pikkie maar bewaard´ .
PICSquote:Op maandag 30 juli 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Ze zeggen van mij ook wel dat ik een lekkertje ben.
zoo zeg, jij bent lekker.
Enzo, jewaids.
Knap lelijk zekerquote:Op maandag 30 juli 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Ze zeggen van mij ook wel dat ik een lekkertje ben.
zoo zeg, jij bent lekker.
Enzo, jewaids.
Hahahhahahaa ROFLquote:Op maandag 30 juli 2007 01:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe heet die gast van Nieuw Rechts...
die heb ik een tijdje terug op de cam gehad volgens mij. Ik vroeg of hij Michiel heette..toen was ie gelijk offline..heb misschien ergens nog de screenshots. Die kende ik zowieso van vroeger. Die vond mij wel leuk en vroeg of ik sportschoenen had zodat hij die kon aflikken.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoek op google naar "Lekker model" en je vind me.
Die zenuwlijer, die constant zijn lippen loopt af te lebberen?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe heet die gast van Nieuw Rechts...
die heb ik een tijdje terug op de cam gehad volgens mij. Ik vroeg of hij Michiel heette..toen was ie gelijk offline..heb misschien ergens nog de screenshots. Die kende ik zowieso van vroeger. Die vond mij wel leuk en vroeg of ik sportschoenen had zodat hij die kon aflikken.
Nou iid niet verkeerd lekker gezond buiten typequote:Op maandag 30 juli 2007 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoek op google naar "Lekker model" en je vind me.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou iid niet verkeerd lekker gezond buiten type[afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou iid niet verkeerd lekker gezond buiten type[afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Zuigen kan dit lekkere model wel.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:31 schreef LoveProfusion het volgende:
afbeelding
Zuigen kan dit lekkere model wel.
Handig voor bepaalde cumm shotsquote:Op maandag 30 juli 2007 01:33 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Dit schijnt ook een lekker model te zijn
Die staat zich te schurenquote:
quote:
Hij begon met zijn Dennis opmerkingquote:Op maandag 30 juli 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Jullie zijn niet lief voor die arme jongen. Hij heeft wel lef om zomaar in zo'n vrouwe bolwerk in te stappen.
Ooooiiiwiiiee Not bad ...G'navondquote:Op maandag 30 juli 2007 01:41 schreef Petre het volgende:![]()
[[url=http://fotoboek.fok.nl//userpics/23115/tieone.jpg]afbeelding][/url]
'n avond
Hij is dennis, daar kan ie niks aan doen.quote:
Wie/wat is dennis?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij is dennis, daar kan ie niks aan doen.
Nee dit is voor het eerst en ineens ben jij er ookquote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef Petre het volgende:
Doen jullie dat vaker? zo'n *insert vrouwenblad*-nacht waar jullie lopen kwijlen op mooie mannen?![]()
Nee normaal loop ik hier alleen te kwijlenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef Petre het volgende:
Doen jullie dat vaker? zo'n *insert vrouwenblad*-nacht waar jullie lopen kwijlen op mooie mannen?![]()
Zo vaak als jij wilquote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef Petre het volgende:
De beste vriend vanquote:
Op die ik net posttequote:Op maandag 30 juli 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo vaak als jij wil![]()
En op wat voor mannen val jij?
Volgende topicquote:Op maandag 30 juli 2007 01:50 schreef Sebasser het volgende:
Kunnen we ook over mooie vrouwen praten? ik ben niet zo van de mannenliefde.
wtf is dat voor iets op dat plaatjequote:Op maandag 30 juli 2007 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
De beste vriend van [afbeelding]![]()
Dank aan KZ
Ach mag ook nu WTF.. Vertelquote:
Dat zou je wel willen zien he, latentequote:
En je leent hem niet uit?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:50 schreef Petre het volgende:
Op die ik net postteHalfbloedje
( en ik heb hem gelukkig ook aan de haak geslagen dus ik ben helemaal blij met hem
).
Wees me me dankbaar dat ik de grote versie niet heb geplaatstquote:
Natuurlijke haar kleuren, make-up loos. Gaan tatoeage's of piercings. Geen anorexia modelquote:Op maandag 30 juli 2007 01:50 schreef Sebasser het volgende:
Kunnen we ook over mooie vrouwen praten? ik ben niet zo van de mannenliefde.
Ikkequote:Op maandag 30 juli 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Natuurlijke haar kleuren, make-up loos. Gaan tatoeage's of piercings. Geen anorexia model![]()
En dat censureert die mod dan weer nietquote:Op maandag 30 juli 2007 01:54 schreef Soury het volgende:
Wees me me dankbaar dat ik de grote versie niet heb geplaatst![]()
Mannen met oerdriften zoals jaloersiequote:Op maandag 30 juli 2007 01:56 schreef Petre het volgende:
Dan werkt ie niet.
En daar ben ik te jalours voor
Dat was Petrus volgens mijquote:Op maandag 30 juli 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dat censureert die mod dan weer niet![]()
Me tere zieltje![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke![]()
Oh nee heb een bescheiden tatoo![]()
Oeps en 8 gaten in me oren en tja make up ook wel eigenlijk ...
Ik heb de grote versie al gezien, in dat topic met de opmerkelijke beeldenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dat censureert die mod dan weer niet![]()
Me tere zieltje![]()
Begin je nu op je eigen te geilenquote:
Was Petrus ook Modquote:
Ja er zat ineens een verkeerde knop rechtsboven, die er nooit zatquote:
Ow fuck dit is petrequote:
peter6000, petraa, petrus, petre op ene laat tijdstip is het moeilijk he?quote:Op maandag 30 juli 2007 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ow fuck dit is petre![]()
Ik raak helemaal in de war met al die nieuwe mods
En het is laat, en ik ben niet nuchter
En nog wat excuses die ik zou bedenken als ik dit bericht later had gepost
Ja ik snap um alquote:Op maandag 30 juli 2007 02:03 schreef Petre het volgende:
[..]
Hij heeft wel een grote sleutelen volgde een grote leider..
Laat dat nou maar aan mij overquote:Op maandag 30 juli 2007 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja er zat ineens een verkeerde knop rechtsboven, die er nooit zat![]()
Fuckin hell, zijn die allemaal modquote:Op maandag 30 juli 2007 02:06 schreef Petre het volgende:
[..]
peter6000, petraa, petrus, petre op ene laat tijdstip is het moeilijk he?
quote:
Dat niet eensquote:
Jesusquote:Op maandag 30 juli 2007 02:11 schreef Petre het volgende:
[..]
Dat niet eensviespeuk
[afbeelding] Hij wordt vaak met sleutel afgebeeld. ( sleutel - slot - slotje - mod. baas - jezus - fok - danny (
) )
Kan ik daar op enigerlei wijze nog gebruik van makenquote:
Is de vloei weeeeeeeeeeer opquote:Op maandag 30 juli 2007 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan ik daar op enigerlei wijze nog gebruik van maken![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:15 schreef Soury het volgende:
Dit is toch wel een beetje overdreven hoor
jezus - fok - danny![]()
Juist lekker voor het slapen gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar me bed ga.
Dat gewauwel over sprookjes ligt me niet zo.
Sticky heb ik diequote:Op maandag 30 juli 2007 02:18 schreef Petre het volgende:
[..]
Wil die dan aan je rechterbovenknop zitten ipv aan zijn sticky?
KPD is ook open hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:18 schreef Petre het volgende:is het ook
maar als je de volgelingen van toen vergelijkt met de fokkers van nu...
Maar dan zonder wonderen en inclusief menselijheid enzo. en dan de apostelen.. crew... water en wijn, brood, crewmeetings. volgelingen komen bij elkaar.. meetings. gezamelijke drank.. bier
rituelen: posten op FOK!
Fok is net een kerk zo
Ik word moddervet van al die cakequote:
Kanalenkiezer heeft meer porno in zich dan KPD.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:19 schreef Petre het volgende:
KPD is ook open hoormet andere sprookjes
.
En anders, slaap lekker!
En hoe zit dat dan met die eenhoornsquote:Op maandag 30 juli 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
Dan doe je een Nadia'tjequote:
Dat is realistischer dan het sprookje van jezus.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is realistischer dan het sprookje van jezus.
See Ya trustequote:
Ja wat nouquote:
Hee dat kan niet: jij was nachtoppas. Bij wie moet ik nu uithuilen als er iets mis gaat?quote:
Ik neem geen deel aan deze discussiequote:Op maandag 30 juli 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja wat nou![]()
Dat gebeuren ligt mij gewoon niet. Ik heb een hekel aan dingen die intolerantie en schijnheiligheid kweken.
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:
Zat jij je ook zo in te houden?quote:
Als plots opkomende diareequote:
Het is ook heul geen discussie. Maar een vast stelling van feiten zoals ik die al jaren ervaar.quote:
Truste meis... Sweet dreams, een discussie over geloof ontloop ik op een forum.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook heul geen discussie. Maar een vast stelling van feiten zoals ik die al jaren ervaar.
En nu ga ik lekker naar me bedje. Ik heb het hele weekend heel hard gewerkt (totaal 31 uur in 3 dagen)...
![]()
![]()
Nou, je durft je ander amper over het geloof uit te sprekenquote:
Zie boven je platte hoofdquote:Op maandag 30 juli 2007 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou, je durft je ander amper over het geloof uit te spreken![]()
Lekker op een hoornquote:Op maandag 30 juli 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook heul geen discussie. Maar een vast stelling van feiten zoals ik die al jaren ervaar.
En nu ga ik lekker naar me bedje. Ik heb het hele weekend heel hard gewerkt (totaal 31 uur in 3 dagen)...
![]()
![]()
En dan kijk ik even verder en zie dat je staat te springen om te rellen, maar bepaalde discussies ontlooptquote:
Kan je dan niet beter reageren op mijn ander post (iets met rellen)quote:
Nou dan heb je het toch bij het goede e(e)indquote:Op maandag 30 juli 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan kijk ik even verder en zie dat je staat te springen om te rellen, maar bepaalde discussies ontloopt![]()
![]()
nee, ik reageerde op de 3e vervolgreactie op die relpostquote:Op maandag 30 juli 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter reageren op mijn ander post (iets met rellen)![]()
Wees es duidelijk want dat was veulenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:41 schreef Petre het volgende:
[..]
nee, ik reageerde op de 3e vervolgreactie op die relpost
Wat nou eindequote:Op maandag 30 juli 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan heb je het toch bij het goede e(e)ind![]()
quote:
quote:
Ik reageerde alleen op de laatste post in deze rij van driequote:
Die ging niet over die post maar een daarvoorquote:Op maandag 30 juli 2007 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees es duidelijk want dat was veulen![]()
Scrol me de tandjes
Nee ga niet in discussie over geloof dat heeft geen enkele zin ...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat nou einde![]()
![]()
Er IS helemaal geen eind![]()
Dat is juist de start van een mooi nieuw begon![]()
![]()
En nu ben ik de weg helemaal kwijt... Moet ik bidden voor ophelderingquote:Op maandag 30 juli 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die ging niet over die post maar een daarvoor![]()
![]()
Oh o.kquote:Op maandag 30 juli 2007 02:45 schreef Petre het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik reageerde alleen op de laatste post in deze rij van drie
Maar ik ga ff verder met multitasken (TV links, msn voor, film rechts )
Dan niet hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ga niet in discussie over geloof dat heeft geen enkele zin ...![]()
Tsss begin je nou zelf .... Zo is/zit het niet.quote:
Ik zit al de hele tijd te beginnen, het lijkt dat je na wat tegensputteren toch eindelijk begint te happenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Tsss begin je nou zelf .... Zo is/zit het niet.![]()
Nou o.k. ik heb ze ookquote:Op maandag 30 juli 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te beginnen, het lijkt dat je na wat tegensputteren toch eindelijk begint te happen
In de Cos gaat ook al een christelijke discussie gaande wat is dit...quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:59 schreef Soury het volgende:
[..]
In de Cos gaat ook al een christelijke discussie gaande wat is dit...Seintje van boven
![]()
Heeft geen nut, die word net ze hard van je dak gejat voordat de bliksem toeslaat.quote:Op maandag 30 juli 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG hoe duur is zo een bliksemafleider?
Jij hebt altijd stashesquote:Op maandag 30 juli 2007 03:06 schreef Soury het volgende:
Wel klote ik heb een groot probleem, mijn fles wijn is leeg![]()
Ga je es scherenquote:
Nee zijn op ga mijn vriendin bellenquote:
Kaarsen en krentenbaardquote:
Om 3 uurquote:
No problemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |