En hoe zit dat dan met die eenhoornsquote:Op maandag 30 juli 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar me bed ga.
Dat gewauwel over sprookjes ligt me niet zo.
Dan doe je een Nadia'tjequote:
Dat is realistischer dan het sprookje van jezus.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is realistischer dan het sprookje van jezus.
See Ya trustequote:
Ja wat nouquote:
Hee dat kan niet: jij was nachtoppas. Bij wie moet ik nu uithuilen als er iets mis gaat?quote:
Ik neem geen deel aan deze discussiequote:Op maandag 30 juli 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja wat nou![]()
Dat gebeuren ligt mij gewoon niet. Ik heb een hekel aan dingen die intolerantie en schijnheiligheid kweken.
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:
Zat jij je ook zo in te houden?quote:
Als plots opkomende diareequote:
Het is ook heul geen discussie. Maar een vast stelling van feiten zoals ik die al jaren ervaar.quote:
Truste meis... Sweet dreams, een discussie over geloof ontloop ik op een forum.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook heul geen discussie. Maar een vast stelling van feiten zoals ik die al jaren ervaar.
En nu ga ik lekker naar me bedje. Ik heb het hele weekend heel hard gewerkt (totaal 31 uur in 3 dagen)...
![]()
![]()
Nou, je durft je ander amper over het geloof uit te sprekenquote:
Zie boven je platte hoofdquote:Op maandag 30 juli 2007 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou, je durft je ander amper over het geloof uit te spreken![]()
Lekker op een hoornquote:Op maandag 30 juli 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook heul geen discussie. Maar een vast stelling van feiten zoals ik die al jaren ervaar.
En nu ga ik lekker naar me bedje. Ik heb het hele weekend heel hard gewerkt (totaal 31 uur in 3 dagen)...
![]()
![]()
En dan kijk ik even verder en zie dat je staat te springen om te rellen, maar bepaalde discussies ontlooptquote:
Kan je dan niet beter reageren op mijn ander post (iets met rellen)quote:
Nou dan heb je het toch bij het goede e(e)indquote:Op maandag 30 juli 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan kijk ik even verder en zie dat je staat te springen om te rellen, maar bepaalde discussies ontloopt![]()
![]()
nee, ik reageerde op de 3e vervolgreactie op die relpostquote:Op maandag 30 juli 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter reageren op mijn ander post (iets met rellen)![]()
Wees es duidelijk want dat was veulenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:41 schreef Petre het volgende:
[..]
nee, ik reageerde op de 3e vervolgreactie op die relpost
Wat nou eindequote:Op maandag 30 juli 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan heb je het toch bij het goede e(e)ind![]()
quote:
quote:
Ik reageerde alleen op de laatste post in deze rij van driequote:
Die ging niet over die post maar een daarvoorquote:Op maandag 30 juli 2007 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees es duidelijk want dat was veulen![]()
Scrol me de tandjes
Nee ga niet in discussie over geloof dat heeft geen enkele zin ...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat nou einde![]()
![]()
Er IS helemaal geen eind![]()
Dat is juist de start van een mooi nieuw begon![]()
![]()
En nu ben ik de weg helemaal kwijt... Moet ik bidden voor ophelderingquote:Op maandag 30 juli 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die ging niet over die post maar een daarvoor![]()
![]()
Oh o.kquote:Op maandag 30 juli 2007 02:45 schreef Petre het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik reageerde alleen op de laatste post in deze rij van drie
Maar ik ga ff verder met multitasken (TV links, msn voor, film rechts )
Dan niet hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ga niet in discussie over geloof dat heeft geen enkele zin ...![]()
Tsss begin je nou zelf .... Zo is/zit het niet.quote:
Ik zit al de hele tijd te beginnen, het lijkt dat je na wat tegensputteren toch eindelijk begint te happenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Tsss begin je nou zelf .... Zo is/zit het niet.![]()
Nou o.k. ik heb ze ookquote:Op maandag 30 juli 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te beginnen, het lijkt dat je na wat tegensputteren toch eindelijk begint te happen
In de Cos gaat ook al een christelijke discussie gaande wat is dit...quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:59 schreef Soury het volgende:
[..]
In de Cos gaat ook al een christelijke discussie gaande wat is dit...Seintje van boven
![]()
Heeft geen nut, die word net ze hard van je dak gejat voordat de bliksem toeslaat.quote:Op maandag 30 juli 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG hoe duur is zo een bliksemafleider?
Jij hebt altijd stashesquote:Op maandag 30 juli 2007 03:06 schreef Soury het volgende:
Wel klote ik heb een groot probleem, mijn fles wijn is leeg![]()
Ga je es scherenquote:
Nee zijn op ga mijn vriendin bellenquote:
Kaarsen en krentenbaardquote:
Om 3 uurquote:
No problemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |