Zou ik het ook wel mee doen..LOLquote:Op maandag 30 juli 2007 01:07 schreef Soury het volgende:
Ik vind John van de Heuvel wel iets hebben[afbeelding]
Ehm Dinand Woesthof vind ik wel een lekkertje enne Victor Reinier idd.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Precies.
Qua Nederlandse mannen vind ik Victor Reinier erg lekker...misschien omdat veel mensen denken dat mijn vriend Victor Reinier is. Vroeger hoorde ik dat altijd..nu veel minder nu lijken ze niet meer zo.
Een echt lelijke man vind ik Bas Muis. Die heeft bij mij op de Pabo gezeten, maar is daar mee gestopt toen hij in gtst kwam. Hij kwam wel altijd bij kerst naar de viering waar al die meiden helemaal stonden te zwijmelen.
NOu dan heeft ze heul jou hyves niet enne ik ook niet dus ik kon heul niet weten dat jij ook een hp marathon wilde gaan houden.quote:
Ik vond dat de stoet zo langzaam ging..vond eigenlijk alleen de drumbands erg leuk. Vandaag nog gesurfd= M´n vriend was vanavodn niet bij het etentje..hij MOEST gewoon surfen en ik vond het niet erg maar tegen mijn ouders maar gezegd dat hij nog wat dingen voor zijn werk moest doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik stond bij Pathe op de karel doormanweg.
Dinand vind ik persoonlijk de walgelijkste Nederlandse man. Zijn accent..het rockimage met een bekakte stem werkt voor mij niet. Bovendien vond ik hem niet echt chique met zijn Guusje single.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm Dinand Woesthof vind ik wel een lekkertje enne Victor Reinier idd.
Het was voor het eerst dat ik naar zomercarnaval ging ik heb vanaf wagen 3 tot wagen 28 gekeken en toen was ik het meer dan zat het ging veeeel te langzaam en was niet echt spectaculair.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vond dat de stoet zo langzaam ging..vond eigenlijk alleen de drumbands erg leuk. Vandaag nog gesurfd= M´n vriend was vanavodn niet bij het etentje..hij MOEST gewoon surfen en ik vond het niet erg maar tegen mijn ouders maar gezegd dat hij nog wat dingen voor zijn werk moest doen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
[..]
NOu dan heeft ze heul jou hyves niet enne ik ook niet dus ik kon heul niet weten dat jij ook een hp marathon wilde gaan houden.
Dan google je verrot slecht http://www.basmuijs.nl/ dit is het eerste wat je ziet als je basmuijs googledquote:
Das die acteur uit GTST toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan google je verrot slecht http://www.basmuijs.nl/ dit is het eerste wat je ziet als je basmuijs googled
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan google je verrot slecht http://www.basmuijs.nl/ dit is het eerste wat je ziet als je basmuijs googled
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Vroeger had ik een crush op Mike Starink..toen ik 19 was ofzo. Afijn ik zat toen een keer op de chat en toen zei iemand `Ik lijk op Mike Starink` en hij zei later dat hij het was, maar ik geloofde het niet. Afijn toen was ik een keer in amsterdam met koninginnenacht en toen sprak hij me aan met `hey timon` ..dat was mijn nickname..en toen dacht ik `fuck had ik die foto´s van zijn kleine pikkie maar bewaard´ .
Vroeger had ik een crush op Mike Starink..toen ik 19 was ofzo. Afijn ik zat toen een keer op de chat en toen zei iemand `Ik lijk op Mike Starink` en hij zei later dat hij het was, maar ik geloofde het niet. Afijn toen was ik een keer in amsterdam met koninginnenacht en toen sprak hij me aan met `hey timon` ..dat was mijn nickname..en toen dacht ik `fuck had ik die foto´s van zijn kleine pikkie maar bewaard´ .
PICSquote:Op maandag 30 juli 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Ze zeggen van mij ook wel dat ik een lekkertje ben.
zoo zeg, jij bent lekker.
Enzo, jewaids.
Knap lelijk zekerquote:Op maandag 30 juli 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Ze zeggen van mij ook wel dat ik een lekkertje ben.
zoo zeg, jij bent lekker.
Enzo, jewaids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |