Een man a la Richard Gere of Patrick swayze!!!! EN Robbie Williamsquote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat vind jij een lekkere kerel ?
Deze vraag ook voor de rest. Ravii lig toch al te ronken![]()
Thank U. Heb 10 rijlessen van m+n ouders gekregen. Geurtjes, geld, boeken, ampullen die 1 avond lang je huid een facelift geven, drank, kleding enzovoort enzovoort. Was erg gezellig. Gisteren met m´n vrienden het 1 en ander gedaan vandaag met m´n familie.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeeee Nog gefeliciteerd .. Beter laat dan nooit![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik val niet echt voor een type man (of vrouw). Ik val heel erg op karakters.
Maar als ik echt zou moeten zeggen daar val ik op bij een man: dan is het een man met een beetje een 'zacht' aangezicht. En groene ogen![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat vind jij een lekkere kerel ?
Deze vraag ook voor de rest. Ravii lig toch al te ronken![]()
Mooi begin van de dirty thirtyquote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Thank U. Heb 10 rijlessen van m+n ouders gekregen. Geurtjes, geld, boeken, ampullen die 1 avond lang je huid een facelift geven, drank, kleding enzovoort enzovoort. Was erg gezellig. Gisteren met m´n vrienden het 1 en ander gedaan vandaag met m´n familie.
Nou nou ....quote:Op maandag 30 juli 2007 01:03 schreef Ravii het volgende:
[..]?
hoezo mag ik hem niet beantwoorden dan?
Ohh maar ik heb heul jou hyves niet dusse ... misschien dat kippiee bij jou erop staat ofzo weet ik ut.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:02 schreef Ravii het volgende:
[..]
we hadden discussie of we harry potter of matrix marathon gingen doen!
gister ofso!
Patrick swayzequote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Een man a la Richard Gere of Patrick swayze!!!! EN Robbie Williams
Ach het maakt me geen zak uit als ie maar lief en trouw is.![]()
Richard Gere..lekker hoor vooral in Officer and a gentleman. Blijft altijd een mooie man.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Een man a la Richard Gere of Patrick swayze!!!! EN Robbie Williams
Ach het maakt me geen zak uit als ie maar lief en trouw is.![]()
George Clooneyquote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef Soury het volgende:
Ik zit me ook rot te peinzen. Robbie Williams is lekker maar zooooo afgezaagd om te roepen.![]()
in de spiegel zie ik er soms 1quote:
hoe heet ze in t echt danquote:Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohh maar ik heb heul jou hyves niet dusse ... misschien dat kippiee bij jou erop staat ofzo weet ik ut.![]()
Ik heb je niet gezien bij het zomercarnaval, waar heb jij gestaan ???quote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Thank U. Heb 10 rijlessen van m+n ouders gekregen. Geurtjes, geld, boeken, ampullen die 1 avond lang je huid een facelift geven, drank, kleding enzovoort enzovoort. Was erg gezellig. Gisteren met m´n vrienden het 1 en ander gedaan vandaag met m´n familie.
Nou dat is het um nou vaak is een beetje karakterkop aantrekkelijker dan een mooie gladjanusquote:Op maandag 30 juli 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Richard Gere..lekker hoor vooral in Officer and a gentleman. Blijft altijd een mooie man.
Fedde le Grand vind ik heerlijk, Wentworth Miller ook. Paul Michael Walker.....
En qua lelijke mensen die ik lekker vind
Roger Federer...vind hem ZOOO sexy. Ook vind ik de hoofdrolspeler uit Schindlers List vrij lelijk maar wel geil.
Op de wagen. In mijn string. Effe denken hoor. Bij de mediamarkt in de buurt op het kruispunt.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien bij het zomercarnaval, waar heb jij gestaan ???
Ja die tatoos zij id een afknapperquote:Op maandag 30 juli 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
George Clooney
Overigens vind ik Robbie Williams niet zo. Te veel kunstmatige versiering. Dat vind ik wel een afknapper.
Pffffffffffffffquote:Op maandag 30 juli 2007 01:07 schreef Ravii het volgende:
[..]
in de spiegel zie ik er soms 1.
voor de rest weet ik niet![]()
[..]
hoe heet ze in t echt dan?
Mmmmmmmmquote:
Precies.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is het um nou vaak is een beetje karakterkop aantrekkelijker dan een mooie gladjanus
Oh ik stond bij Pathe op de karel doormanweg.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Op de wagen. In mijn string. Effe denken hoor. Bij de mediamarkt in de buurt op het kruispunt.
Zonder die stoppeltjes heeft ie zeker wel een hele hoge kwijl waarde.quote:
Bas Muisquote:Op maandag 30 juli 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Precies.
Qua Nederlandse mannen vind ik Victor Reinier erg lekker...misschien omdat veel mensen denken dat mijn vriend Victor Reinier is. Vroeger hoorde ik dat altijd..nu veel minder nu lijken ze niet meer zo.
Een echt lelijke man vind ik Bas Muis. Die heeft bij mij op de Pabo gezeten, maar is daar mee gestopt toen hij in gtst kwam. Hij kwam wel altijd bij kerst naar de viering waar al die meiden helemaal stonden te zwijmelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |