Nee je hebt niets gemist, en wij hier hebben ook allemaal de neiging ons maar te gaan bezatten om wat we op de streams krijgen aangeboden: opmaken, omkleden, kappen, opmaken, omkleden, kappen...quote:Op zondag 29 juli 2007 16:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoihooi
Bedankt voor de topic en de felicitaties
Jah vandaag ben ik 30 geworden en mijn vader 55 (die is ook 29 juli jarig)
Gisteren heb ik het met mijn vrienden gevierd in rotterdam in het huis van m'n vriend. Eerst naar het zomercarnaval wat weer erg gezellig was, toen gingen we hier gourmetten en dat was supergezellig met 12 man. Toen gingen we stappen en ik was echt ladderzat, zoals het hoort.
Ik had nog een erg grappig incident.
1 of andere huisvrouw probeerde mijn vriend te versieren dus ik gaf haar even een blik vol medelijden en toen zei ze:
Heb ik iets van je aan ofzo?
Waarop ik zei":"Had je maar iets van me aan lieffie.."
Waarop ze gepikeerd vertrok:)
Afijn moet me nu omkleden want heb nu een etentje bij de Griek met mijn familie.
Ben echt uitgeput en gesloopt, maar het was echt super!
ik geloof dat ik verder niks gemist heb qua DGK
Anders bak jij even wat?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:42 schreef Veulen het volgende:
Gefeliciteerd LP![]()
Hallo rest van de Sc-crew. Hebben we al taart gezien?
En nee ik heb het niet over ouwe paardmensen
Heb jij zelfmoord neigingen? Mijn baksels zijn absoluut niet eetbaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Anders bak jij even wat?
Ik haal wel even bier.
quote:
Dan zou ik maar een flesje wijn gaan halen als ik jou was.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:30 schreef Veulen het volgende:
De Echte Pfaff wijnen
Verleid iedere vrouw
Vrijgezelle meiden
Vruchtbare man.
Deze reclames lijken er verdacht veel op dat je als vrouw maar een lesbische wijndrinker moet worden omdat mannen impotente wezens zijn.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan zou ik maar een flesje wijn gaan halen als ik jou was.
Oh ja?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
welke idioot heeft er een kaghel aan in de zomer?
[..]
heb ik jou even gemist!
Uhu.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oh ja?Tof!
Het is rustig ineens in de SC zeg.
Ik haal even wat te drinken.
Heb je nog leuke dingen gedaan?
Ja wat betreft weer slaat het echt nergens op vandaag.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
Is het gvd de hele dag klote weer geweest... is het bjina donker, zit ik hier tegen een onbewolkte lucht aan te kijken
Ik zie dennetakken? Is het alweer kerstmis?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:28 schreef Veulen het volgende:
Er zitten nemo visjes in het logo... Plus heel veel groene bellen.
Wat zouden ze er mee bedoelen?
Fok is zeewaardig en drijft op groene stroom ofzo![]()
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:12 schreef Talitha het volgende:
En mag ik dan ook meteen even weten waarom het hier zo rustig is?
Ik moet ook zo gaan slapen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:13 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af.
maar ik denk dat het over en paar uurtjes wel drukker word.
alleen ik ben nu echt doodmoe dus ik ben er dan niet bij!
Heb je hier iets aan?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:06 schreef Talitha het volgende:
En kan iemand me vertellen waarom de lay-out van FOK! op m'n andere laptop helemaal naar de klote is, terwijl hij het hier goed doet?
Daar is het ook nog veel te vroeg voor.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet slapen@!!
zo voelde ik me de afgelope 2 weken.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet slapen@!!
Nou gezellig voor mij danquote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet slapen@!!
Nee hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar is het ook nog veel te vroeg voor.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |