Mwa vakantie is er ook om lekker te ontspannen en dan kun je dus juist leuke dingen gaan doen. Naar een pretpark bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe je dat niet omdat je helemaal niks wil doen.
Daar is vakantie voor
Graag, maar als mensen het niet willen zien. Weet je me te vindenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Hier schijnt dag en nacht de zon
Fotootje van Ramses zien jongens?
Er stond niets voor niets bijvoorbeeld bij.quote:
Ik snap hem ff nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:04 schreef Bos81 het volgende:
Graag, maar als mensen het niet willen zien. Weet je me te vinden
quote:
Prijkt nu op mn bureaubladquote:
Misschien dat er mensen zijn die die foto niet willen zien.quote:
Die link doet 't niet. Ik wou de goede oude tijd even herbeleven.quote:
Die link is al maanden dood. Alleen zijn we te lui om die link iedere keer weg te latenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Die link doet 't niet. Ik wou de goede oude tijd even herbeleven.![]()
Dan moet die link ook ff weggehaald worden uit dat OP-bestandje. Is wel zo handig.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die link is al maanden dood. Alleen zijn we te lui om die link iedere keer weg te laten
Ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet die link ook ff weggehaald worden uit dat OP-bestandje. Is wel zo handig.
PSV heeft verlorenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Heb ik trouwens iets gemist.
Is het al 2008?
Ik hoor behoorlijk wat vuurwerk hier
Je kan ook gewoon zeggen dat je het hier nu gewoon ruk vindtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Die link doet 't niet. Ik wou de goede oude tijd even herbeleven.![]()
Die verliezen zowat ieder jaar een oefenwedstrijd tegen een laagvlieger uit een grotere Europese competitie. Dus zo bijzonder is dat ook weer niet.quote:
ik ken nog zo'n clubquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die verliezen zowat ieder jaar een oefenwedstrijd tegen een laagvlieger uit een grotere Europese competitie. Dus zo bijzonder is dat ook weer niet.
Een jaarwisseling is ook niet bijzonder, maar ja traditie.....
Hier beter dan bij Pascal..als ik het zo zie op TVquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hier beter dan bij Pascal..als ik het zo zie op TV
Ik volg het niet maar wat is er bij de Zwarte Cross? Is't bier op?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hier beter dan bij Pascal..als ik het zo zie op TV
Ojaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik volg het niet maar wat is er bij de Zwarte Cross? Is't bier op?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:34 schreef Bjoro het volgende:
Op die camping heb je bijna Zuid-Engelse taferelen zeg maar qua water....maar het bier houdt ze op de been
is ook zo !quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:37 schreef DIGGER het volgende:
Als het bier maar vloeit kan er nooit een groot probleem ontstaan.
Yep. Ben wel elke dag druk bezig, gebruik er geen vakantiedagen verder voor dus ik heb amper tijd voor andere dingen, maar het is super. Echt veel groter dan ons vorige huis en dat went dan heel erg snelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Bevalt het in jullie huis Digger?
voor je het weet staat het vol met troepquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep. Ben wel elke dag druk bezig, gebruik er geen vakantiedagen verder voor dus ik heb amper tijd voor andere dingen, maar het is super. Echt veel groter dan ons vorige huis en dat went dan heel erg snel
Kids vinden het ook geweldig hier, veel ruimte om te spelen, amper een auto die door de straat rijdt, een speelplein vlakbij en veel kids in de omgeving.
Geen troep, speelgoed!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
voor je het weet staat het vol met troep![]()
Ik heb t nu al gehadquote:
Staat hier aan.quote:
Ik had het niet over speelgoed, maar daar zal het ook vol mee komen te staan jaquote:
klinkt als een goede beslissing dus....nogmaals veel woonplezierquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep. Ben wel elke dag druk bezig, gebruik er geen vakantiedagen verder voor dus ik heb amper tijd voor andere dingen, maar het is super. Echt veel groter dan ons vorige huis en dat went dan heel erg snel
Kids vinden het ook geweldig hier, veel ruimte om te spelen, amper een auto die door de straat rijdt, een speelplein vlakbij en veel kids in de omgeving.
lekker voor zequote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:44 schreef DIGGER het volgende:
Hij is aan het BBQ'en en zonnebloemen aan het verpottenquote:Op zondag 29 juli 2007 00:19 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten Hoolers. Letten jullie op Popolon ? Voor je het weet is ie wee5r ontsbapt
De keuze voor vanavond is gevallen op Mr. Brooks met Kevin Costner, William Hurt en Demi Moore.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
We gaan nog een stukje van een film bekijken.
ik ga morgen vandaag pasquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:02 schreef Bjoro het volgende:
sbs-6 nu de Zwarte Cross....wellicht spotten we Pascal
wel demi moore naakt? anders is het niet te pruimen natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
De keuze voor vanavond is gevallen op Mr. Brooks met Kevin Costner, William Hurt en Demi Moore.
Ben benieuwd.
Je had The Blob moeten kijken. Zag vanavond een stukje. Schitterende film.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
De keuze voor vanavond is gevallen op Mr. Brooks met Kevin Costner, William Hurt en Demi Moore.
Ben benieuwd.
niet eens de '58 versie?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had The Blob moeten kijken. Zag vanavond een stukje. Schitterende film.
Ken beide versies al, zowel die uit 1958 als die uit 1988.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je had The Blob moeten kijken. Zag vanavond een stukje. Schitterende film.
ja, erg jammer voor de crossers. Of wordt het juist leuker in de bagger?quote:Op zondag 29 juli 2007 07:51 schreef pascalheister het volgende:
mogge
wat een scheitweer zeg wordt nog en nat dagje
lekkerquote:Op zondag 29 juli 2007 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar die staat al klaar
[afbeelding]
want?quote:Op zondag 29 juli 2007 11:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik lach niet mee
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:38 schreef Bos81 het volgende:
Rommel
Lijkt me toch wel leuk om meegemaakt te hebben Eilanden
quote:
Moet je maar Dark als Lay-out instellenquote:Wat doen die stomme ads onderaan, da´s verdomde lelijk...
Wat wil je daar doen met dit weer?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:33 schreef sjimz het volgende:
En wij gaan zo rustig tuffen naar Egmond aan Zee.
Das wel gezellig dan. Denk ikquote:Op zondag 29 juli 2007 13:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Naar mijn schoonvader op visite die daar een huis heeft![]()
Utrecht hoort dit gewoon te winnen.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:54 schreef borisz het volgende:
* borisz ziet dat de extra grote azijn vaten van Utrecht al geleverd zijn
En de rest van Hools ziet dat Eilanden borisz, net voordat hij vertrekt, hij borisz nog effe vakkandig verzuipt in een van die vatenquote:Op zondag 29 juli 2007 13:54 schreef borisz het volgende:
Twente heeft dan ook in de intertoto gewonnen vorig jaarquote:Op zondag 29 juli 2007 13:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maarja, Twente hoorde vorig jaar ook te winnen
Dit jaar wordt de intertoto niet op tv uitgezonden, toch?
Twente vloog er toch uit tegen die Esten?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Twente heeft dan ook in de intertoto gewonnen vorig jaar
Ja, de uitschakeling was al in de Uefa-cupquote:Op zondag 29 juli 2007 14:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Twente vloog er toch uit tegen die Esten?
Maar volgens mij heb je gelijk idd, ze schakelden Kalmar uit ofzo.
kloptquote:Op zondag 29 juli 2007 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de uitschakeling was al in de Uefa-cup
(dacht ik)
Jeetje, wat een gedoequote:Op zondag 29 juli 2007 12:24 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is zo brak als een konijn en niet eens van de drank
Gisteren naar het Zomercarnaval geweesten voor het eerst reed een Puerto Ricaanse wagen mee en ik hoorde bij de organisatie ervan .... meedoen met de optocht is zo ontzettend kicken, maar zooooo ontzettend vermoeiend
Bij ons ging alles verkeerd wat er maar verkeerd kon gaan... in het midden van de optocht ging de truck van onze muziekwagen kapotwaardoor we de rest van de optocht door moesten laten .. uiteindelijk na de laatste wagen was onze truck gemaakt en konden we achteraan sluiten, maar de dansers hadden we al doorgestuurd, dus die moesten we terughalen .... was best stressen
Hè gelukkig, iemand die gewoon hoi zegt ipv dat rare moiquote:Op zondag 29 juli 2007 14:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoi.
Excusez-moi.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè gelukkig, iemand die gewoon hoi zegt ipv dat rare moi![]()
quote:
die bestelling is echt niet voor niets gedaanquote:Op zondag 29 juli 2007 13:54 schreef borisz het volgende:
Hebben ze gewonnen?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:32 schreef borisz het volgende:
rondje van Iraq
quote:
Mooi. Ik gun het ze welquote:
toch is het niet erg, scheelt voor de uefa ranglijst weer een factorquote:
Telt Utrecht nog niet als Europees deelnemer? Das mooiquote:Op zondag 29 juli 2007 17:15 schreef borisz het volgende:
[..]
toch is het niet erg, scheelt voor de uefa ranglijst weer een factor![]()
Positief nieuws dusquote:Op zondag 29 juli 2007 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Telt Utrecht nog niet als Europees deelnemer? Das mooi
Jup.quote:
Dat idee van landenploegen lijkt mij wel weer leuk om terug in te voeren na 1968.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jup.
Ben benieuwd hoe het volgend jaar geregeld wordt.
Utrecht had moeten winnen (zelfs met 10 man), maar met kunst en vliegwerk hielden ze stand. En echt erg? Hammarby is heus niet van het niveau ASWH of Valleivogels ofzoquote:
Je bent duidelijk geen kenner er zijn 5 of 6 jeugdige renners die de wereldtop in hun categorie beheersen. Zitten 2 klimmers bij waar grote verwachtingen van zijn.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:40 schreef Eilanden het volgende:
Hopelijk maakt Thomas Dekker de komende jaren de belofte waar, want buiten hem zie ik nog niet veel talent aan de deur kloppen
wie is de gast vanavond?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:51 schreef golfer het volgende:
Zo, nu even geen TV meer aan totdat Zomergasten straks begint.
Bram Moszkowiczquote:
oke dank jequote:
Maar die zijn er dus nog niet ... de komende twee jaar zie ik buiten wellicht Dekker geen klassementsrennerquote:Op zondag 29 juli 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk geen kenner er zijn 5 of 6 jeugdige renners die de wereldtop in hun categorie beheersen. Zitten 2 klimmers bij waar grote verwachtingen van zijn.
Die hebben we al 20 jaar niet meer. Er komt echt een geweldige lichting aanquote:Op zondag 29 juli 2007 19:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar die zijn er dus nog niet ... de komende twee jaar zie ik buiten wellicht Dekker geen klassementsrenner
Laten we hopen dat Kai Reus over een maandje uberhaupt alweer op de fiets zitquote:Op zondag 29 juli 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk geen kenner er zijn 5 of 6 jeugdige renners die de wereldtop in hun categorie beheersen. Zitten 2 klimmers bij waar grote verwachtingen van zijn.
Schijnt dat ie geen blijvende schade heeft overgehoudenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Kai Reus over een maandje uberhaupt alweer op de fiets zit
Maar dan nog zal het flink revalideren worden...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schijnt dat ie geen blijvende schade heeft overgehouden
Hersenbeschadigingen zijn lastige dingen.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schijnt dat ie geen blijvende schade heeft overgehouden
Blij om terug te zijn, of was je liever in Egmond gebleven?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:29 schreef sjimz het volgende:
En weer terug!
Het was gezellig maar hebben door het slechte weer alleen maar binnen gezeten.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blij om terug te zijn, of was je liever in Egmond gebleven?
Staat nog niet op de jij-tube zeker?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was gezellig maar hebben door het slechte weer alleen maar binnen gezeten.
De goal van v.Persie
Olifant in de porseleinkastquote:Op zondag 29 juli 2007 21:42 schreef Beschouw het volgende:
Hoi Hools![]()
Terug thuis van 3 dagen fietsen. Iets gemist hier?
Adembenemende één na laatste Tour etappequote:Op zondag 29 juli 2007 21:42 schreef Beschouw het volgende:
Hoi Hools![]()
Terug thuis van 3 dagen fietsen. Iets gemist hier?
niet daar welquote:Op zondag 29 juli 2007 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Staat nog niet op de jij-tube zeker?
[..]
Olifant in de porseleinkast
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:57 schreef pascalheister het volgende:
weer terug van Zwarte Cross
wat een modderpoel zeg niet normaal
maar wel leuk gehad
90000 bezoekers netjes tochquote:Op zondag 29 juli 2007 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]straks ff omroep Gelderland kijken
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
niet daar wel
http://www.liveleak.com/view?i=233_1185729096
zeker, hoeveel hadden 3 dagen kaarten?quote:
Klassegoalquote:Op zondag 29 juli 2007 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
niet daar wel
Klopt, tis ook een kutsite.quote:
Weinig discussie gezien.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers.
Golfert was lekker discussieren met je vanavond![]()
Der staat een vorkje bij, dus als je hapt doet t pijnquote:
De sneakers van C&Kquote:Op zondag 29 juli 2007 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
C-Mon & Kypski met Bumpy Road op de radio
Wereldhit!
Die heb jij zeker weerquote:
Je hebt een flitsende hyves moet ik zeggen (voor zover ik de bevoegheid had om te kijken)quote:Op zondag 29 juli 2007 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Der staat een vorkje bij, dus als je hapt doet t pijn![]()
Heb je dat opgezocht?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je hebt een flitsende hyves moet ik zeggen (voor zover ik de bevoegheid had om te kijken)![]()
Na uren zoeken en turen lukte het eindelijk... en met een uitermate bevredigend resultaatquote:Op zondag 29 juli 2007 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je dat opgezocht?
Maar dankje. Hij was aan een update toe.
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:31 schreef Grulez het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Wel te rusten.
rubbereend sluit zich in deze volledig bij VoreG aan!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:10 schreef borisz het volgende:
het gehucht Lage Vuursche en een aantal dagen in Fryslán
En droog gebleven gisteren ?quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:10 schreef borisz het volgende:
het gehucht Lage Vuursche en een aantal dagen in Fryslán
Hopelijk dat het zo blijft... want volgende week maandag gaan we op vakantie.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:56 schreef Bluezz het volgende:
Douchecabine gaat helemaal losgehaald worden door de WBV
Zal me een zooitje geven
* Bluezz gaat zo lekker op de fiets het dorp in
Vanaf woensdag 20-24 graadjes
En zon?quote:
Ik heb anders al flink liggen bakken hoorquote:
op copacabana zekerquote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb anders al flink liggen bakken hoor
Alleen dan een kilometertje of 2000 meer richting de evenaar.quote:
nu regent het hier weer helaasquote:Op maandag 30 juli 2007 11:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen dan een kilometertje of 2000 meer richting de evenaar.
Op de Copa is het winter.
En niet zo'n beetje ook net.quote:
"Minnaar" wellicht?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:58 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen de 'opzichter' of hoe je die man ook noemt die naar de lekkage in de douche komt kijken.
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef dndiek het volgende:
Have fun borisz!
Lekkerquote:Op maandag 30 juli 2007 13:04 schreef Bjoro het volgende:
zooo de koffers zijn zo goed als gepakt....morgen vroeg kruipen we achter het stuur....de ene wat letterlijker dan de andere uiteraard
Middag trouwens
FiPo-hoer!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef sjimz het volgende:
'Michael Rasmussen dacht aan zelfmoord'
Het is maar een spelletje.
Kan me er wel iets bij voorstellen.. wielrennen is zijn leven... en die is in elkaar gestort..quote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef sjimz het volgende:
'Michael Rasmussen dacht aan zelfmoord'
Het is maar een spelletje.
Rasmussen kan voor de rest van z'n leven op z'n gat zitten als ie dit format voor een soap weet te verkopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:57 schreef appelsientje het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/975351.html
Oke dit is best bizar..
Buienradar schijnt het verhaal al veranderd te hebben, staat in een post eronder.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:57 schreef appelsientje het volgende:
Oke dit is best bizar..
modder op festivalsquote:
geenstijlquote:Op maandag 30 juli 2007 13:57 schreef appelsientje het volgende:
Oke dit is best bizar..
Sodeknetters, dat is drummen!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:24 schreef Bjoro het volgende:
gisteren nog op tv gezien ?
dit nederlandse drumtalent van 13 !
Volgens mij heeft buienradar daar ook helemaal geen dekking....quote:Op maandag 30 juli 2007 14:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Buienradar schijnt het verhaal al veranderd te hebben, staat in een post eronder.
Maar raar blijft het wel.
Wow.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:02 schreef tong80 het volgende:
Van Persie![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
Rutger op de Zwarte Cross
http://www.geenstijl.tv/2007/07/rutger_op_de_zwarte_cross.html
zou wel knap zijn tussen al die 10000en mensenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik zag jou anders nergens lopen PH
Kúúút!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
Rutger op de Zwarte Cross
http://www.geenstijl.tv/2007/07/rutger_op_de_zwarte_cross.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |