Mwa vakantie is er ook om lekker te ontspannen en dan kun je dus juist leuke dingen gaan doen. Naar een pretpark bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe je dat niet omdat je helemaal niks wil doen.
Daar is vakantie voor
Graag, maar als mensen het niet willen zien. Weet je me te vindenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Hier schijnt dag en nacht de zon
Fotootje van Ramses zien jongens?
Er stond niets voor niets bijvoorbeeld bij.quote:
Ik snap hem ff nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:04 schreef Bos81 het volgende:
Graag, maar als mensen het niet willen zien. Weet je me te vinden
quote:
Prijkt nu op mn bureaubladquote:
Misschien dat er mensen zijn die die foto niet willen zien.quote:
Die link doet 't niet. Ik wou de goede oude tijd even herbeleven.quote:
Die link is al maanden dood. Alleen zijn we te lui om die link iedere keer weg te latenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Die link doet 't niet. Ik wou de goede oude tijd even herbeleven.![]()
Dan moet die link ook ff weggehaald worden uit dat OP-bestandje. Is wel zo handig.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die link is al maanden dood. Alleen zijn we te lui om die link iedere keer weg te laten
Ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet die link ook ff weggehaald worden uit dat OP-bestandje. Is wel zo handig.
PSV heeft verlorenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Heb ik trouwens iets gemist.
Is het al 2008?
Ik hoor behoorlijk wat vuurwerk hier
Je kan ook gewoon zeggen dat je het hier nu gewoon ruk vindtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Die link doet 't niet. Ik wou de goede oude tijd even herbeleven.![]()
Die verliezen zowat ieder jaar een oefenwedstrijd tegen een laagvlieger uit een grotere Europese competitie. Dus zo bijzonder is dat ook weer niet.quote:
ik ken nog zo'n clubquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die verliezen zowat ieder jaar een oefenwedstrijd tegen een laagvlieger uit een grotere Europese competitie. Dus zo bijzonder is dat ook weer niet.
Een jaarwisseling is ook niet bijzonder, maar ja traditie.....
Hier beter dan bij Pascal..als ik het zo zie op TVquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hier beter dan bij Pascal..als ik het zo zie op TV
Ik volg het niet maar wat is er bij de Zwarte Cross? Is't bier op?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hier beter dan bij Pascal..als ik het zo zie op TV
Ojaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik volg het niet maar wat is er bij de Zwarte Cross? Is't bier op?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:34 schreef Bjoro het volgende:
Op die camping heb je bijna Zuid-Engelse taferelen zeg maar qua water....maar het bier houdt ze op de been
is ook zo !quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:37 schreef DIGGER het volgende:
Als het bier maar vloeit kan er nooit een groot probleem ontstaan.
Yep. Ben wel elke dag druk bezig, gebruik er geen vakantiedagen verder voor dus ik heb amper tijd voor andere dingen, maar het is super. Echt veel groter dan ons vorige huis en dat went dan heel erg snelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Bevalt het in jullie huis Digger?
voor je het weet staat het vol met troepquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep. Ben wel elke dag druk bezig, gebruik er geen vakantiedagen verder voor dus ik heb amper tijd voor andere dingen, maar het is super. Echt veel groter dan ons vorige huis en dat went dan heel erg snel
Kids vinden het ook geweldig hier, veel ruimte om te spelen, amper een auto die door de straat rijdt, een speelplein vlakbij en veel kids in de omgeving.
Geen troep, speelgoed!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
voor je het weet staat het vol met troep![]()
Ik heb t nu al gehadquote:
Staat hier aan.quote:
Ik had het niet over speelgoed, maar daar zal het ook vol mee komen te staan jaquote:
klinkt als een goede beslissing dus....nogmaals veel woonplezierquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep. Ben wel elke dag druk bezig, gebruik er geen vakantiedagen verder voor dus ik heb amper tijd voor andere dingen, maar het is super. Echt veel groter dan ons vorige huis en dat went dan heel erg snel
Kids vinden het ook geweldig hier, veel ruimte om te spelen, amper een auto die door de straat rijdt, een speelplein vlakbij en veel kids in de omgeving.
lekker voor zequote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:44 schreef DIGGER het volgende:
Hij is aan het BBQ'en en zonnebloemen aan het verpottenquote:Op zondag 29 juli 2007 00:19 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten Hoolers. Letten jullie op Popolon ? Voor je het weet is ie wee5r ontsbapt
De keuze voor vanavond is gevallen op Mr. Brooks met Kevin Costner, William Hurt en Demi Moore.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
We gaan nog een stukje van een film bekijken.
ik ga morgen vandaag pasquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:02 schreef Bjoro het volgende:
sbs-6 nu de Zwarte Cross....wellicht spotten we Pascal
wel demi moore naakt? anders is het niet te pruimen natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
De keuze voor vanavond is gevallen op Mr. Brooks met Kevin Costner, William Hurt en Demi Moore.
Ben benieuwd.
Je had The Blob moeten kijken. Zag vanavond een stukje. Schitterende film.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
De keuze voor vanavond is gevallen op Mr. Brooks met Kevin Costner, William Hurt en Demi Moore.
Ben benieuwd.
niet eens de '58 versie?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had The Blob moeten kijken. Zag vanavond een stukje. Schitterende film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |